Gökyüzü kızıl renkler görünmüştü artık, balkonumun kapısını açtığımda kuş cıvıltıları kulaklarımı dolduruyordu.
Avucumda sıkı sıkı tuttuğum kağıdı defalarca kez okudum defalarca kez babamın ve annemin katilini Osman Korhan olduğunu söyledikleri kağıdı beynime kızdım.Kimdi bu kim göndermişti bana bunu bu kağıtta yazanlar neydi.
Elimi şakaklarıma koyarak hafifçe ovdum uyumadığım için baş ağrımın tuttuğuna emindim.
Kıvanç, Zühre hanım gece defalarca kapıyı vurdular Kıvanç onu içeri almam için yalvarıp onu affetmem gerektiğini söyledi.
Bu evde nefes alamıyordum, hızla dolabı karıştırarak rast gel üzerime gri eşofman takımını giydim, saçlarımı sıkı at kuyruğu yaptım.Yürüş yapmam gerekiyordu,bu kağıdın kimin gönderdiğini bulmam gerekiyordu.
Amacı neydi böyle bir yalan söyleyerek eline ne geçecekti.Bunun gerçek olmaması için içimden dualar ettim.
Ya gerçekse b ben burada ailemin katili çatısı altındaysam."Saçmalama Doğa,biri aptalca şaka derdinde." Derin nefes aldım.
Önce odadan sonrada evden çıktım,sahil kenarına doğru yürüdüm.
Kulaklığı mı takar takmaz bu aralar favorim olan Billie Eilish everything i wanted şarkısını açtım.
I had a dream
I got everything I wanted
Not what you'd think
And if I'm being honest...İki saate kadar burdaydım,sakin kimsesiz olan sahil de insanlar görünmeye başlamıştı, işine gidenler spor için burada olanlar, simit satıp evine katkıda bulunan insanlar,bir yaşam kavgasına tutmuş binlerce insan.
Simit satan adamın yanına gidip kendime taze simit ve çay aldım.
Boş banklar dan birine oturup güzelce migdeme indirdim."Güzel bir yer seçmişsin arkadaşım." Yanıma oturan kişiye yani Dilan'a dönerek gülümsedim.
"Huzur diye buna derim." Dilan elindeki bardak termosu dizlerimin üzerine koydu.
"Anlat bakalım sabahın köründe seni buraya atan nedir?" Bardağı açarak kahveden yudum aldım.
"Kıvanç'tan boşanmaya karar verdim büyük ihtimal yakında bitecek." Tek nefeste söyledim,tepkisine bakmak için ona döndüm.
"Ee salak kızım,bunun için mi uyumadın da güzel gözlerin kızardı,ne güzel kurtuluyorsun işte rahat bir uyku çekseydin." Kağıtta yazanlar aklıma geldikçe içimdeki ürpertiye engel olamıyordum.
"Tek bu da değil,bir kağıt geldi Dilan,içinde öyle birşey yazıyordu ki beni soluksuz bıraktı." Artık daha merakla dinliyordu beni.
"Babam ve annemin katilinin Osman Korhan olduğu yazan bir kağıt, düşündüm durdum tamam yalandı ama içimdeki bu acıya da engel olamadım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ PARÇASI
Fiksi Remaja"Aldatıyorsun be beni gözümün içine baka baka o kadının koynundan çıkıp bana geliyorsun, susuyorum, sabır ediyorum, ama bıktım, duydun mu?" "Bunu biliyordun,evlendiğin gündem beri biliyordun,şimdi zoruna giden ne?"