26.bölüm

1.6K 47 9
                                    

Başım savaşın göğüsünde,onu parmakları da saçlarımın arasında ağır ağır dolaştırıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Başım savaşın göğüsünde,onu parmakları da saçlarımın arasında ağır ağır dolaştırıyordu.

"Daha iyi misin güzelim." Basımı ağır ağır salladım uyandığımda belli anlamadığım bir nedenle midem bulanıyordu savaşın hazırladığı karışım ile midem düzelmişti biraz da olsa.

"Evet hazırladığın çay gerçekten çok iyi geldi sahi ne vardı onun içinde neden söylemiyorsun savaş ." Dudaklarını başının üstüne bastırı beni kendine daha çekti.

" sır." Dedi, kafamı kaldırıp gözlerin içine baktım.

"Ya savaş merak ediyorum ama hadi söyle ne vardı içinde ımm tarçın kokusunu aldım bir de zencefil vardı sanki ama tarçın o kadar çok yoğundu ki diğerlerin kokusunu alamadım." Dudaklar iki yana kıvrıldı, hızlıca başını olumsuz anlamında salladı.

"Sen ne zaman istersen ben sana yaparım bu benim sırrım güzelim o yüzden." parmağıyla bunun üstüne vurdu

"Artık sorup durma ben senin yanında olduğum her sürece sen her istediğinde emrine amade güzelim." Başım olumlu anlamda salladım.

"Tamam sormuyorum ama söz verdin ne zaman istersem yapacaksın aldım bak sözünü." Yanağına Öpücük kondur tekrar eski halimize döndüm

"Artık dışarı çıkalım mı o adamla karşılaşacağım korkusuyla dışarı çıkmaktan çekiniyorsun." Evet diğer haberde buydu işte Osman korhan serbest bırakılmıştı.
Şu an gerçi gündemde başka bir olay vardı Kıvanç'ın yeni karısının karnıdaki çocuğun Kıvanç'ın olmadığıla Haberler gündemden ne yazıkki düşmüyordu ben Kıvanç'ı birazcık tanıdıysam çoktan bilgenin karnındaki çocuğa dna testi yaptırmak için hastaneye gitmiştir.

"Korkmuyorum savaş çekinmiyorum da sadece o adamla karşılaşmak istemiyorum eminim çoktan fırsat kolluyordur haberler çıktığından belli belki de çoktan Kıvanç'a yol vermiştir zühre korhan da dahil bilgi ile ilgili haberleri duyduysa onlar evde tuttuğunu pek sanmıyorum."

"Bunlar hepimiz eminiz güzelim sadece o adamın hep karşına çıkacağını bil şu an tutuksuz yargılanması demek ömür boyunca serbest kaldı anlamına geliyor demek değil bir çok kanıt aranıyor evet ev belgeler var ama bunlar kanıtlanabilmiş bir belgeler de değil itirafını polislere yapması gerekiyor sana değil o yüzden biraz beklememiz gerekiyor emin adımlar atmamız gerekiyor ve senin dimdik karşılarında durman gerekiyor çoktan sana karşı cephe aldılar bunun farkındasın doğa bir savaş başladı ve onlar çok acımasız."

"Biliyorum farkındayım ben onlarla beraber yaşadım savaş ne kadar acımasız insanlar olduklarını da biliyorum sadece bana bunlar ağır geliyor koca bir rüyanın içinden uyandım kaldıramıyorum her gün onlarla birlikte kahvaltı sofrasına oturup onlarla bir aile olduğum için ailemin katilleri olduklarını sindiremiyorum hah daha amcam var gerçi o bu hikayenin neresinde acaba ses solukları kesildi çoktan telefonu açıp bana hakaret etmeleri gerekiyordu ama kabuklarına çektiler çünkü hatalarının farkındalar çünkü Osman korhan onların fişini çekeceklerin de farkında ama dur bakalım ben onlara yapacağımı da biliyorum."

ATEŞ PARÇASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin