10.bölüm

7K 222 53
                                    

Kıvanç'ın kapıyı çarpıp çıkması üzerinden bir saat geçmişti, pencereden baktığımda arabası hala buradaydı, demeki Osman Bey'in radarına takılarak,gitmesine engel oldu.

Kendimi sırt üstü yatağıma atarak, bugün olanları düşünmeye başladım.

Bilge göt korkusundan kesinlikle benimle iş birliği yapacaktı ama bunun kıvanç'a zarar vereceğini bile bile nasıl yapacaktı işte onu bilmiyorum.

Savaşın dediği avukat ile görüşmem, bazı detayları da konuşmam gerekiyordu.
Sabah ilk işim Savaşı arayıp, avukatın numarasını almak.

Cep telefonumun sesi odayı doldurduğu anda hızla telefonu aldım.
Saat gece yarısını geçiyordu,kimdi ki bu saatte.

"Bir siz eksiktiniz zaten." Amcamın aramasını cevapladım.

"Noldu amca, ölüm döşeyindesinde helalik almak için mi aradın?"

"Ne diyorsun Doğa."

"Gece gece hayırdır,ne bu acele gündüzler torbaya mı girdi diyorum." Sıkıntılı nefes alışını duya biliyordun.

"Doğa paraya ihtiyacım var şirket zor durumda."

"AA dur bakayım,bekle ." Diyerek alayla güldüm.

"Ah amacım banka size şuan para veremiyor daha sonra tekrar deneyin."

"Doğa dalga geçme Osman Bey ile konuş 1 tirilyon parayı verse verse o verir başka kimseden alamam."

Ya neden ya neden bu insanları bana sayıyla mi veriyorlar.

"Siz bir olduğunuz bu kızı nasıl delirtitiz peşindemisiniz ya banane senin paran dan benden Sana beş kuruş dahi çıkmaz,karınla kızlarının alındığı mücevherleri sat borcunu öde." Telefonu kapatarak koltuğa fırlattım.

"Para para elindeki mallara sahip çıksaydın,dedemin babamın benim bile malarımı yedi ama adam doymuyor."

Kapının açılıp kapanması ile arkamı dönerek gelen kişiye baktım.

" Sesin kolidorun sonuna kadar geliyor ne oluyor gece gece."

"Sen niye gitmedin hem sanane ne oluyorsa oluyor." Yatağa uzanarak pikeyi üzerime çektim,bide bununla uğraşmazdım

"Ne oluyor sana kaç gündür,kendine çeki düzen ver bu tavırlarını çekmek zorunda değiliz." Üzerim deki pikeyi atarak yerimde doğruldum.

"Hah biraz da siz çekin be, hep ben mi birşeylere katlanmak zorundayım, artık sıra sizde model bu işinize gelirse artık."

"Doğa bak işleri daha fazla zora sokma,

"Ya bu git başımdan hem sen niye evdesin metresin merak eder."
Hızla üzerime yürüyerek çenemi tutu.

"Ona bir daha böyle seslenme yoksa."

Elini sonrada göğüsünden iterek onu kendimden uzaklaştırdım.

"Ne yapabilirsin ki sen,koca bir hiç baban adını duyduğu an altına yapan, onun soyadı olmadan bir boka yaramayan Kıvanç bana hiç birşey yapamazsın."

Öfke saçan gözlerini görebiliyordum, dişlerini sıkması ile çene kasalarının çıktığı beli oluyordu.

"Kimden alıyorsun lan bu cesareti sen ,bana bak Doğa, akılı ol o salak kız olmaya devam et ayağıma dolanma sakın."şuan buna kahkalarla güle bilirdim.

"Salak senin ve metresine denir , ona başka birşey daha denir ama kendime yakıştıramıyorum o yüzden."

"Bana bak." Diyerek öfkeyle bağırdı.
Hızla ona yaklaştım
"Ee baktım şöyle Kıvanç." Bende onu gibi bağırdım.

ATEŞ PARÇASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin