5.Bölüm

966 68 389
                                    

Giyu gözlerini açtığında karanlık bir odadaydı. Giyu odadan çıkmak için kalktığında, boynunu ve kollarını hareket ettirememişti. Ardından zincirlerin şıngırtısı kulağına gelmişti. Giyu odanın duvarına bir kelepçe ve bir tasma ile bağlanmıştı. Ağzında da demirden bir tıkaç vardı. Odada hiç pencere yoktu. Giyu az da olsa gerilmişti. Aklına korkunç düşünceler geldi. 'Ya bir insana saldırmışsa? Yada daha kötüsü onu öldürmüşse.' 

Giyu bunları düşünürken içeriye diğer sekiz Hashira girdi. Hepsi de ona bakıyordu. Bu sesiz bakışma çok tedirgin ediciydi. Sesizliği ilk bozan Obanai olmuştu. "Demek o canavarlardan biri oldun. Gerçi insanken de bir boka yaramıyordun. Ustadan izin alıp seni geberteceğim"

"Obanai sen ne dediğini sanıyorsun? Sanemi onun Marechi kanına karşı koyduğunu söyledi. Lütfen biraz daha insan gibi ol" dedi Mitsuri. (Oohh ağzının payını verdi pembe gülüm.)

"Mitsuri öyle olsa bile, Giyu Sanemi'yi ısırdı. Bu bile insan olmadığının kanıtıdır. Onu bence hemen imha etmeliyiz." Diye önerdi Shinobu.

"Ahh zavallı ruh, umarım hızlı bir şekilde acısını dindirip onu saf bir ruh yapabiliriz" diye dua etti Himajima

"Giyu kim?" diye soru sordu Tokito.

Rengoku kaba yorumlara dayanamayıp öne atladı "Hey o eski bir iblis avcısı ve birlikte çalıştığımız bir dostumuz. Böyle konuşamazsınız. Yorumlarınızı da ustanın gelmesine saklayın."

Giyu Hashira'lar önünde kendisi için tartışırken tekrar huzursuz oldu. Duyduğu bazı yorumlar gerçekten çok ağırdı. Ayrıca Giyu Sanemi'yi mi ısırmıştı? Bu nasıl olabilirdi? Giyu bununla ilgili hiç bir şey hatırlamıyordu. Yalnızca rüya gibiydi. Giyu rüya gördüğünü sanmıştı fakat bu gerçekten de olmuştu. Giyu düşüncelerine dalmışken. Oyakata-sama odaya girdi.

Odaya girince tüm Hashiralar diz çöktü. "Merhaba çocuklarım. Bugün sizi çağırma sebebimi hepiniz biliyorsunuzdur. Konuyla ilgili pek bir bilgim yok, bu yüzden Sanemi lütfen olayı anlatabilir misin?" "Tabi ki usta" diye lafa başladı Sanemi. Odaya girdiğinden beri ilk kez konuşuyordu. Ayağa kalktı ve anlatmaya başladı:

"Üst ay ile dövüşürken, iblis üzerimde iblis kan sanatını kullandı ve hareket edemedim. Tam beni öldüreceği sırada Giyu geldi ve savaşmaya başladı. İlk başta normal tekniklerle başladı ama onlarla üst ayı yenemeyeceğini anladığı anda, kendi geliştirdiği on ikinci tekniğe baş vurdu. Diğer on bir tekniğini sıra sıra yapmaya başladı. Usta buna normal bir Hashira bile dayanamazdı ama Giyu dayandı. Giyu tam iblisin kafasını kesecekken, Giyu'nun katanası kırıldı ve yere yığıldı. Üst ay iblis bu fırsattan istifade ederek Giyu'ya kanını verdi. Giyu uyandığında kendiyle çeliştiği çok belli oluyordu. Hatta iblis olmadığını kendisine kanıtlamak için kendini kesti" Sanemi bu cümleleri söylerken Giyu'ya bakıyordu. "Sonra Giyu bana doğru yürüdü ve.."

"Ve seni ısırdı değil mi? Bu kaltak sana zarar vermişken bile hala onu savunuyorsun. Omzuna bak hala yaralısın. Tch " diye Obanai Sanemi'nin sözünü kesti.

"Hayır seni bok kafalı. Bana doğru yürüdü ve belimdeki katanayı çıkartıp elime verdi. Kendisinin yaşayamayacağını ve bir iblis olduğu için ölmek istediğini söyledi. Ama... Ben yapamadım. Arkadaşımı öldüremedim. sonra yanına gittim ve ona sarıldım. Yani ısıracağını bile bile ben yanına gittim ve tahmin ettiğim gibi ikinci ısırıktan sonra ısırmadı. Obanai, sen, ben ve buradaki herkes bir çok acı yaşadı. Ama eminim ki kimse aç kalmamıştır. Açlık insan için çok zor ve Giyu bir insan bile değil. Bu durumu daha kötü hale getiriyor. Biliyorsunuz ki bir iblis yedikçe güçlenir, ve ne kadar yemezse o kadar kolay çıldırır. Usta Giyu benim Marechi kanıma karşı koydu. Ben onun yanına gitmeseydim o bana yaklaşmazdı bile. Bence Giyu yaşamalı ve bizimle diğer iblislere karşı savaşmaya devam etmeli." (Ouiyy ne güzel savundu Giyu'yu.)

Yalnızca Arkadaş? | SANEGİYUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin