17. Bölüm (Mugen Treni)

659 49 89
                                    

Bu bölümü özel olarak KairaDominic aşkıma hediye etmek istiyorum. Kendisi Wattpad'e başladığımdan beri bana gerçekten çok yardımı oldu. Sanal arkadaşım olsada gerçekten onu çok seviyorum. İyiki varsın. Onun hikayelerinide okuyun. Güzeldirler

Sonunda yoğun bir savaş bitmişti. Geride sadece bir tren enkazı ve endişeli insanlar vardı. Tanjiro karnından yaralıydı ama yarası ölümcül değildi. Yarası domuz adamı korurken olmuştu. Ama hiçte pişman değildi.

Alev Hashirası Rengoku Kyojuo savaşı iyi yönetmişti. Zaten buradan çıktıktan sonra hevesli üç genci eğitecekti. Bunun için mutluydu. İnsanların yanından çıkıp yaralı gence doğru ilerledi. "Uygun bir nefes tekniği kullanırsan kanaman yavaşlar. Hadi odaklan."

Tanjiro odaklanmaya çalışırken ileriden çok sesli bir gümbürtü geldi. Kafasını kaldırıp bakıcakken, tam kafasının oraya bir yumruğun geldiğini gördü. O kadar hızlıydı  ki o an olanlar hafızasında tekrar oynadı. Rengoku kılıcını ışık hızında çekip, ateş çarkı tekniği ile iblisin elini kokuna kadar dik bir şekilde kesti. İblis bir adım geriye zıplayıp geriledi.

Tanjiro kafasını kaldırıp baktığında, 'Üst ay üç' yazısını gördü. Zaten kokusuda Kibitsuji Muzan'a en yakınıydı. Durum hiç iyi değildi. Kendisi yaralıydı. Arkadaşları ve kardeşi yaralı insanlara yardım ediyordu. Hashira ise şimdi zorlu bir savaştan çıkmıştı.

"Güzel katana."

"Önceliğin yaralı insanlara saldırmak mı?" diye sordu Rengoku.

"Güçsüzlüğü sevmem ve seninle konuşurken araya gircekti."

"Görünüşünden güçsüz olduğunu alayamazsın o çok güçlü birisisi."

"Neden bir iblis olmuyorsun ki? Gücün çok bariz bir şekilde belli. Hashirasın değil mi?"

"Ben alev Hashirası, Rengoku Kyojuo"

"Ben Akaza. İblis ol Kyojuro." Rengoku adını biliyordu unutmamıştı. Unutamammıştı.

"Asla insanları öldüren bir şey haline gelemem. İblis olmayacağım"

"Anlıyorum." diyere iblis kan sanatını kullandı Akaza. 'Pusula iğnesi.'

"İblis olmazsan ölürsün."

Savaş başlamıştı aslında Akaza bu savaşa zorla gönderip, karşısındakinin ölmesi emresilsede o öldürmek istemiyordu.

Rengokuda aynı durumdaydı karşı tarafı öldürmek istemiyordu ama o bir iblisti. Ortada kendi duygularından önce insanları güveni vardı.

"Alev Hashirası olman fark etmez. Elbet bir gün öleceksin. " dedi ve darbelerin Rengokuya savurmaya devam etti.

Rengoku kılıcını ilk Akaza'nın bileğine sapladı. Ardından kolunu kesti. Daha bir kaç saniye geçmeden Akaza'nın kolu yeniden çıktı.

"İşte bu kadar kolay." dedi ve iblis kan sanatını kullandı. "Ölüm yumruğu hava tipi." Rengoku ilk darbeyi karnına gelmesine engel olamadı. Canı yansada hemen toparlanıp sonraki darbeleri kılıcıyla savurdu.

Akaza geriye atlayıp durum analizi yapacağı sırada Rengoku hemen dibinde bitti ve ona saldırdı. Bunu beklemiyordu. Hiç beklemiyordu. Ama yinede kaçındı. "Kılıç darbeleriyle ben ölmem ama sen ölürsün kyojuro!" dedi be ardından savaşırken devam etti. "En iyi vuruşunu yap."

Rengoku kılıcı kaldırıp savurduğunda, Akaza arkasındaki ağaçlardan yardım alarak Rengokuya atıldı. "Güzel görüntü."

"İblis olmayı kabul et Kyojuro. Sonsuza dek beraber savaşalım ve hep güçlenelim." dedi Akaza sanki cazip bir teklif sunar gibi.

"İblis olmayacağım." Rengoku öne atılırken bağırdı. Bir kaç kılıç Darbesi yaptı. İkili birbirlerinin darbelerini gerçekten çok güzel atakta bulunuyordu.

Akaza hızlı davranıp Rengoku'nun kafasına doğru vurdu. Rengoku darbeden kaçınmasına rağmen kafasına yara yemişti. Bu iblis bu kadar mı hızlıydı? Akaza Rengoku'nun bir anlık boşluğundan faydalanıp göğüsüne yumruk attı. Rengoku geriye sendelesede istifini bozmadı. Bir kere dafa ateş çarkını denedi ama olmadı.

Rengoku bu defa fırsat kolladı. Akaza'nın ona saldırmasını bekledi. Yaklaşıncada. "4.form ateşten kaplan" tekniğini kullandı. Ama buda yanıtsız kaldı.

Rengoku'nun birden fazlaya yarası vardı. Boynundan aşağiya kanlar süzülüyordü. Akaza savaşın başından beri ilk defa ciddi durdu. Aslında onu bu halde görmeye dayanamıyordu ama elden bir şey gelmezdi, "Savaş bitti kyojuro. Ölme." dedi.

Dışarıdan bakıldığında Rengoku ölmek üzere olan bir adam gibi durur ama artık Rengoku'nun içindeki o küçük alev körüklenmişti. "Kyojuro Neden.." Akaza'nın başladığı laf yarım kalmıştı. Birden savaş pozisyonu alıp bağırdı, "ben daha gücümü yeni topladım."

Akaza çakrayı görebildiğinde çok etkilenmişti. Kendi kendine fısıldadı,"bu nasıl bir savaşcı gücü". Ardından neşeyle bağırdı, "Senin iblis olman gerekiyor, Kyojuro."

"Kalbini ateşe ver. Sınırlarını aş dokuzuncu kata." diyerek son ve tüm gücüyle koştu Rengoku. Akaza'nın kolu.nu ve omuzunu kesmeyi başarmıştı. Akaza hiç acı hissetmeyerek geri çekildi.

***"İnsanlar bir gün ölür, hastalanır, kopan uzvu çıkmaz, kan kaybedince ölür. Ama iblisler hiç öyle değil ölüm korkusu yok. Neden iblis olmuyorsun?"

"Evet insanlar belki bir gün ölüyor ama huzurlu ölüyor. Kestiğim hiçbir iblis huzurla ölmedi. Evet insan belki hastalanır, ama iyileşince sağlığının kıymetini bilir. Evet kopan uzvumuz geri çıkmaz ama bu birbirimize karşı yardım ve saygımızı geliştirir. Evet kan dökünce ölürüz ama kanımızı harcadığımız uğur adına mutlu ölürüz. Sende eskiden insandın. Neden tekrar insan olmayasın? Neden o Muzanın emrinde kalıcaksın sürekli. Esirlerle dolu sonsuz bir hayat mı? Yoksan özgürce geçirdiğin yıllar mı? Eminim sen İnsanken bir Hashira olurdun. Beni kaç kere öldürebilecektin ama öldürmedin. Sonsuzluk kalesinde korudun. Sende insan merhameti var farkında değilsin."

" İnsan olmak çok kötü. Ben şuanda kendime yardım edebilecekken başkasından niye yardım bekliyeyim? Mesela şurdaki iki çocuk. Domuz kafalı çocuk darbe alacakken kızıl olan ona zarar gelmesin diye önüne atladı. Niye kendisi daha az acı çekicekken yanındakinin yarasınıda alsın ki? "

"İşte bunu sevgi deniyor. Karşındakine zarar gelmisi kendi canını fiziksel acıdan daha çok yakacak. İşte o yüzden inan bana değiyorda."

Akaza şu anda bir şeyleri anlamdıramıyordu. Rengoku'ya zarar gelmesi kendi içini acıtmıştı resmen ama bu sevgi olamazdı değil mi? Gerçekten Rengoku'yu isteyerek mi öldürmedi? Bu soruları kafasında cevapsız kalırken, boynunda hissettiği katana ile duraksadı.

Elinde katanasını tutan Rengoku ona ifadesiz bir şekilde bakıyordu. O anda Akaza belki ölüceğini anladı ama öldürmediğine hiç pişman değildi. Ölümü bile onun elinden olsun istiyordu içten içe. Rengoku kafası çevirip doğu tarafına baktı. Kılıcı kafasından çekti. "Güneş doğuyor git hadi." dedi. Akaza güneş doğduğu için daha fazla konuşamadı. Ormandan ilerlerken arkasında duyduğu ses ile duraksadı. "İnsan ol, Akaza."...

Yazarın Notu:
Öncelikle diyeceksiniz mugen treni ne alaka. (*) işaretine kadar olan yerler animedeki orjinal yerler. Hani akaza diyorya sürekli, "beraber savaşalım. Beraber güçlenelim, ölme" falan işte ben bunları o zaman shiplemiştim. Yani kısaca üst tarafı savaşın özeti gibi oldu.
Aklıma çok iyi bir ship geliyor ama linç yiycem diye korkuyorum. Bu arada kendinize dikkat edin. Hepiniz harikasınız.
Ship: Tengen x Gyataro. Savaşan herkesi shipleme huyum var. Ama gerçekten bence çok tatlı okur hem ben gyataroyu seviyorum. (964) ❤💕❤💖💕

Yalnızca Arkadaş? | SANEGİYUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin