Giyu oturduğu yerde bir süre oturup kafa dinlerken gözü penceredeki Güneşin batışına takıldı. Ne zamandır Güneşi batarkan görmüyordu.
Sakinleştiği için insan moduna geri dönmüştü.
Birazdan gece olacaktı zaten. Hashiralar hâlâ salonda oturup konuşmaya devam ediyorlardı. Anlaşılan gecede burada kalacaklardı. İt sürüleri...
Giyu gece vakti kendi evine gitmeyi düşünüyordu. Ne zamandır gitmemişti. Gerçi bakımlı falan değildi ama temiz sayılırdı. Şimdi o temizliğide bitmişti.
Kapıdan çıkıp dış kapıya çıkmak için salonun önünden geçmesi gerekiyordu. Tam neredeyse pervaza gelmişti ki, "Biliyor musunuz? Sanırım aşık oldum." diyen Rengoku'nun sesini duydu.
"Hadi ya iyiymiş." dedi Tengen. Sesi titremişti. "Senin adına çok sevindim dostum." Giyu'nun adeta içi gitmişti. Sevgi ilişkileri pek iyi olmasada kaç kere Tengen'in derin derin Rengoku'ya baktığını görmüştü.
"Sanırım bende birisini seviyorum. Dünyanın en tatlı kızını." Bunu Obanai söylemişti. Ve büyük ihtimalle Mitsuriye bakarak demişti.
"Ben Tomiokaya aşık oldum." diyen sesle salonun ortasına kocaman bir sesizlik getirmişti.
Sonunda Shinobu itiraf etmişti. Giyu'nun içine bir irkilme geldi ve ardından 'Iıyyy' gibisinden bir ses çıkarmıştı.
Büyük ihtimalle bu sesi Tengen duymuştu. Bu yüzden sesizliğin içinde kahkaha atmaya başladı. Öyle bir neşeyle gülüyorduki az önceki kederini unutmuştu bile. Herkesin kendisine baktığını görünce boğazını temizledi ve, "afedersiniz" dedi.
"Kocho sende aşık ola ola o iblisi mi seçtin?" dedi Obanai.
"Ne yapapayım Obanai senin gibi bir Kahpeye mi aşık olayım?" Shinobu, Giyu'nun sabahki lafını evirip çevirip geri sokmuştu. Ee ne demişler; Gün gelir devra döner, o sap Obanai'ya girer.
Tengen olayın içinde tekrar bir kahkaha attı. "Obanai bugünde sana iyi girdi."
"Kes sesini bozulmuş ışık lambası"
"Kimse benim ışıltımla dalga geçemez tamam mı? Benim bozulmuş ışıltım bile seni ezer."
"Arkadaşlar tartışmayın. Hem az öncedende Giyu'ya ayıp oldu. Biri gidip çağırsa iyi olabilir."
"Ben giderim"
"Ben giderim"
Shinobuyla Sanemi aynı anda söylemişlerdi. Sanemi az önceden beridie sesini çıkarmamıştı. Hâlâ eli ayağı titriyordu sinirden. Biebirlerine ters bir bakış atıp ikiside kapıya doğru koştu.
Giyu onlardan önce odasına gitmişti bile. O yüzden ikili koşarak odaya girdiler.
"Tomioka" diye bağırdı Shinobu.
"Giyu" bu sefer Sanemi bağırmıştı.
"Ne Giyusu Amcık"
"Hiiiiiğğ küfür etti bayan Sikik."
"Sensin be sikik. Götünde bir karış bokla Hashira olan ben değilim."
"Kes sesini sülük."
"Ben rüzgar uğultusu diye dalha geçiyor muyum?"
"Ben sinek vızıltısı demedim ki."
"Susun lan artık. Beynimi siktiniz." Giyu sinirlendiği için bağırdı. Normalde hiç küfür etmediği için ikiside susup ona baktılar.
"Ah Tomioka bizde seni-"
"Salona çağıracaktık." Sanemi, Shinobu'nun lafına tamamlamasına izin vermeden atladı hemen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnızca Arkadaş? | SANEGİYU
FanfictionGiyu sevdiği herkesi kaybetmişti : Ablasını ve en yakın arkadaşını . Hashira olunca saygı göreceğini sanmıştı ama ne yazık ki yanılmış .Herkes giyudan nefret ediyordu o zaman yaşamanın ne önemi vardı ki . Birgün giyu Oyatoka-sama nın verdiği görev...