0.0

2.2K 77 113
                                    


"Osamu-san?"

Arkamdan ismimi söyleyen kişiye döndüğümde Ubuyashiki ailesinin bi üyesi olduğuna emin olduğum beyaz saçlı kız bana bakarak gülümsüyordu.
Yerdeki kediyi sevmeyi bırakıp hızlı adımlarla yanına yaklaştım.

"Efendimizin size bir ricası var."

"N-nedir?"

Kekelediğim için kendime kızarak kıza bakmaya devam ettim.

"Üç tane Mizunoto'yu eğitmenizi istiyor."

Ne?! Üç tane Mizunoto mu? Ben daha kendimle ilgilenmiyorum bi de onları mı eğiteceğim. Tabii ki de reddedecek değilim ama bana verilmesi çok saçma.Emin olmak ister gibi

"Ben mi yapacağım? Emin misin bi yanlışlık olmasın?"

"Hayır siz yapacaksınız"

"Pekala şu anda neredeler?"

Kelebek konağında olduğunu ve 3 mizunotonun yanında bir tane de kız olduğunu öğrendim. Harika (!)
Oflaya oflaya kelebek konağına doğru ilerlerken karşıma 2 tane tatlı kedicik çıktı. İkisinide elime aldım. Ama elime almamla ikiside aynı anda elimi tırmalaması bir oldu. Şaşkınlıkla elimden akan kanlara baktım.

"Bak ya insanlık yapıp iki sevelim dedik yaptıklarına bak"

Kınayan bakışlarımı kedilerden çekmeden yere koydum. Tam konsantrasyon nefesini kullanarak kanamayı önledim fakat yinede pansuman gerekiyordu. Naho-chan seve seve bana yardım ederdi.

Kelebek Konağına ulaştığımda içeri girdim. Yatakta uyuyan üç çocuk vardı. Tamam sanırım Mizunotolorumuz bunlar şimdi kızı bulalım. Kapıdan çıkarken Aoi ile karşılaştık onu görmezden gelerek Kanao'yu aramaya başladım. Aynı zamanda Naho-chan'ı da bulmalıyım ama onu biraz erteleyebilirim sanırım. Aoi'yle geldiğimden beri aramda bi duvar vardı fakat Kanao'yla kardeş gibiydik.

Kanao'yu aramaktan bıktığım için verandaya çıktım. Evet neredeyse yarım saattir aradığım Kanao burdaydı.

"Kanaooooooooo-chaaaaağn"

"Bağırmayı keser misin Fujiwara"

"Tamam tamam şeyi sorcaktım burdaki mizunotoları ve bi tane de kız varmış mizunotoları gördüm ama kızı görmedim nerde"

"Yavaş konuşsan hiçbir şey anlamadım."

Anlattıklarımı daha yavaş ve kısa bi şekilde anlattığımda kızın koridorun sonundaki odada uyuduğunu ve kızın adının Nezuko abisinin Tanjiro ve Tanjiro'nun yanındaki Mizunotoların birinin adının Zenitsu diğerinin İnosuke olduğunu öğrendim.

Kanao'nun yanağına öpücük bırakıp kızın kaldığı odanın yanına ilerledim.
Kapıyı açtığım anda içeride bir iblis olduğunu hissettim. Katanamı kınını tuttum. İçeri yavaşca girdiğimde yatakta uyuyan kızı gördüm. Bekle bekle bekle. Ya bu kız iblisti ya da yatağın altında bir iblis vardı. Kontrol etmek için yatağın altına baktım. Hayır burda iblis yoktu. Kızın iblis olduğuna emin olduğum da katanamı çıkardım. Tam kızın kafasını kesecekken içeri birden Kanao girdi.

"D-dur onu ö-öldürme"

Nefes nefese konuşmasından koştuğunu anladım.

"Kanao bu kız bir iblis biliyorsun demi?"

Kanao sessiz kalarak yanıma geldi ve olanları anlattı.

"Böyle önemli bir şeyi nasıl söylemeyi unutabilirsin?"

"Özür dilerim Fujiwara."

"Herneyse Mizunotolar uyandı mı?"

Cevap olarak başını salladığında onunla vedalaşıp mizunotoların yanına gittim.

Kapıdan içeri baktığımda hepsinin yatakta oturduğunu gördüm. Kapıya tıklayarak içeri girdiğimde hepsi bana döndü. Boğazımı temizleyerek kendimi tanıttım.

"Merhaba, ben Osamu Fujiwara bu günden sonra sizi eğiticek olan kişiyim"

"Tanıştığıma memnun oldum Osamu-san ben Kamado Tanjiro.

"Agatsuma Zenitsu."

"Dağların kralı Lord Hashibira İnosuke kısaca Lord İnosuke diyebilirsin."

Tamam elimizde bir deli bir beyefendi bir de ne olduğunu kestiremediğim sarı kafa var harika.

"Bu arada Tanjiro bana ismimle hitap edersen sevinirim."

"Fujiwara-chaaağn"

"Evet, Zenitsu"

Ciddi ciddi bir şey demesini beklerken birden önümde diz çöktü. Şaşkınlık içinde ona bakarken bir yandan birkaç adım geriye gittim. Ben geriye gittikçe vana yaklaşıyordu.

"FUJİWARA-CHAAAAĞN BENİMLE EVLENİR MİSİİİİĞN?"

Zenitsu'nun kafasına yumruk atmamla bayılmıştı. Aslında o kadar da sert vurmamıştım ama neyse. Tanjiro Zenitsuyu geri yatağa yatırdı.

"Sen onun kusuruna bakma Fujiwara-san her kıza böyle"

Başımı sallamakla yetinirken boş Bi yatağa oturdum. Tamam şimdi elimizde bir yavşak bir deli bir de beyefendi var. Tam bana yakışacak bir grup...

✨Eveet bu bölümlük bu kadar ilk kitabım olduğu için pek iyi değildi ama olsunn. Bu arada zaman kayması falan olabilir tam hatırlamıyorum bilginize💖✨

571 Kelime💅🏻

Demon slayer X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin