💜✨ Bin okunmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa okuduğunuz için çooooooooooooooook teşekkür ederimm hepiniz canımsınızz
Tanjiro'yla konuştuktan sonra daha doğrusu ağlamam durduktan sonra neler olduğunu iyice hatırladım. Ben Mizuki Osamu'ydum. İkiz kardeşim sandığım büyük ablam Fujiwara Osamu bir iblisti. Büyük ihtimalle İblis Kan Sanatıyla annem ve ablama iblis olduğunu unutturmuş ve benim ikizim olduğunu yutturmuş olmalıydı. Ölmeden önce yaptığı şey benim kısa süreli bir iblis olmamı sağlamış olmalıydı. Tahminlerim bunlardı aklıma başka bir şey gelmiyordu.
Tanjiro'yla vedalaşıp dinlediği için teşekkür ettim. İnosuke ve benim için ayrılan odaya geçerken gözlerimin kanlanmamasını umuyordum. Kapıyı yavaşca açıp içeri girdim. İçeriye baktığımda kimsecikler yoktu. Kapı arkamdan örtülünce korkudan sıçradım. Arkamı döndüğümde İnosuke'nin olduğunu gördüm. "Ödümü kopardın." diyerek arkamı dönüp saçımdaki topuzu bozmaya başladım. Hala onunla konuşurken heyecanlanıyordum! Ne Tanjiro ne de Zenitsu'da böyle bir şey oluyordu. "Tanjiro'yla ne konuştunuz?" Sorduğu soruyla dudaklarım kıvrıldı. Tebessümümü dudaklarımdan silerek arkamı döndüm. "Önemli bir şey değil. Neden sordun." biraz duraksadıktan sonra "İblisle alakalıysa Lord İnosuke de bilmeli o yüzden söyle!"
"Merak etme iblisle alakalı değil."
"Neydi o zaman?" Sabır.
"Tanjiro beni birine benzetmiş de onu sordu." dediğimde "E bunu benim yanımda da diyebilirdi." dedi. Sakin olalım. Sakin kalalım. "Lord İnosuke'nin bir işi olabileceğini düşünmüş. Sonuçta Lord İnosuke çok güçlü ve kendini daha çok geliştirmeli değil mi?!" Sinirle hızlıca söylediklerimin anlamasını umuyordum. Bi konuya gerçekten bu kadar takar mıydı ki? Kahkaha atarak
"TABİ BEN EN GÜÇLÜSÜYÜM." diyerek kendini övmeye başlamıştı. Sinirli olmama rağmen gülmesi sinirimi yatıştırmıştı. Akşama kadar ben ev işlerine yardım etmiştim. İnosuke de getir götür yapmıştı. Zenitsu'yu çok merak ediyordum. Ama Tanjiro'nun dediğine göre Zenitsu oldukça güçlüydü. Bu sözlere güvenerek içimi rahat tutmaya çalışıyordum. Nihayet akşam olmuştu ve biz Tanjiro'yu beklemeye başlamıştık. Ne kadar beklesekte gelmiyordu."Nerede lan bu gece çöktü daha hala gelmedi!" Cevap olarak omuz silkmekle yetindim. Ben önceden katanamı zaten almıştım ama İnosuke'nin katanası yanında değildi ve üstünde hala kimonosu vardı. "İnosuke katananı hala almadın mı?"
"Souichiro'yu bekliyodum!"
"Anladım. İnosuke sence Zenitsu nasıldır?"
"Bilmiyorum." Ne demek bilmiyor! Zenitsu'yla önceden birlikte iblis öldürmüşlerdi yani en azından hayattadır diyebilirdi! Konuyu daha fazla uzatmadım. Bir dakika kadar bekledikten sonra katanasını almasını söyledim. Cevap olarak hoplayarak kafasını çatıya soktu?!
"NE YAPIYORSUN BE?" Tavandan duyduğum bir kaç sesle birlikte aşağı atladı. Hazırlanacağını anladığımda arkamı dönüp hazırlanmasını bekledim. Arkamı döndüğümde domuz maskesini takıyordu. Yüzüm düşmüştü çünkü maske yüzünü gizliyordu ve bu hiç hoş değildi! Hazır olduğunda fazla ses çıkarmış olmalıyız ki kapıyı açan kadının bağırışıyla İnosuke koşmaya başladı. Kadından özür dileyip görev için burda olduğumuzu söyledikten sonra İnosuke'ye yetişmeye çalıştım. İnosuke'nin yanına vardığımda yerde bir delik açmıştı.
"Ben demiştim diğer evlere giden bir yol bak."
"BENDE BİLİYODUM ZATEN." Kıkırdayarak deliğe döndüm. Buradan geçmem zordu hatta imkansızdı. İnosuke atlayarak kafasını deliğe soktuğunda kahkaha atmıştım çünkü sığmamıştı.
"Kafam sığıyosa bende sığarım!" Ellerini havaya kaldırıp eklemlerini çıkardı. Bir dakika, NE?! Napıyordu bu?!
"Ne yapıyosun be sen!" Cevap olarak ise kahkaha atarak gözden kayboldu. Harika(!) ben oraya sığamazdım. Başka bir giriş bulmaktan başka şansım yoktu. Evden hızlıca çıkarken Tanjiro ve Tengen-sama'yı aradım Tengen-sama'yı gördüğümde koşarak yanına gittim.
"Aşağıda." başımı sallayarak yere kafamı çevirdim.
Kan Nefesi İkinci Form Kan Düşüşü
Katanamı hızlıca yere doğru savurdum. Başarmıştım! Aşağı düşerken Zenitsu'nun da burada olduğunu gördüm. Dumanlar dağılırken kuşağı gördüm. İblisin kuşağı olduğunu anladım. Üzerinde kadınlar vardı. Tengen-sama'ya döndüğümde o çoktan kurtarmaya başlamıştı. Burada durup hiçbir şey yapmam olmazdı! Bende harekete geçip Kuşaktaki kadınları kurtardım. Zenitsu'ya iyi olup olmadığını soracakken uyuduğunu gördüm. Yani gözleri kapalıydı uyuyo muydu ki? Suma-san ve Makio-san'ı gördüğümde koşarak yanlarına gittim.
"İyi misiniz?" Suma-san dolan gözleriyle bana sarıldı. "Fujiwara-chaaaaan öleceğimi sandımm!" Onların iyi olduğundan emin olduktan sonra diğerlerinin yanına gittim.
"Tanjiro'nun yanına gitmeliyi-" Kestiğimiz kuşağın parçaları yukarı doğru havalandı. Tengen-sama eşlerine bir şeyler anlatırken ben de Zenitsu'nun nasıl uyuduğunu anlamaya çalışıyordum.
"Ne yani şimdi uyuyomu?" İnosuke cevap olarak kafadını salladı. "Ama savaşmamız gerekiyo uyandırsak daha iyi olmazmı?" Zenitsu'da bizim gibi ayakta duruyordu. Uyurgezermiydiki? Nasıl uyurken ayakta olabilirdiki? "Emin ol hep uyusun istersin." Sorgulamayı bırakıp
Tengen-sama hala hiçbir şey olmamış gibi beklemeye başlayınca İnosuke ve
Tengen-sama arasında küçük bir tartışma yaşandı. Makio-san ve Suma-san da gitmemiz gerektiğini söyleyince
Tengen-sama U dönüşü yapıp (Hanımcılık kazanacak lldlsjdşdjsld) bu koca mağaramsı yerden dışarı çıktık. İblisin olduğu yere doğru koşarken aklımda Tanjiro vardı. Eğer iblis onun yanındaysa Tanjiro hapı yutmuştu çünkü İblis üst seviye bir iblis olduğu kesindi. Birden büyük bir gürültü koptu etrafıma baktığımda evlerin yıkıldığını gördüm. İblis harekete geçmiş olmalıydı.
Suma-san ve Makio-san etraftaki kişileri dışarı çıkartıyordu. Hızlıca önden giderek Tanjiro'yu aradım sonunda onu bulmuştum! İblisin Daki olduğunu gördüğümde dişlerimi sıktım. Daki'den hiç hoşlanmazdım. İşin kötü yanı Daki iblis olduğumu herkese söylerdi! Daki bana döndüğünde düşündüğüm şeyi yapacağına emin olmuştum."Vay vay bizim küçük iblisimiz insan olmuşta beni öldürmeye gelmiş. Naber Osamu?"
"Ne iblisi?" İnosuke'nin sesini duyduğumda kaskatı kesildim. İşte şimdi hapı yuttum!
✨Eveeet bölüm bu kadardı oy ve yorum atarsanız çook mutlu olurumm💜✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon slayer X Reader
Fanfiction""Üç tane Mizunoto'yu eğitmenizi istiyor." Ne?! Üç tane Mizunoto mu? Ben daha kendimle ilgilenmiyorum bi de onları mı eğiteceğim."...