0.6

530 44 9
                                    

Yaklaşık 4 Ay Sonra...

Kyojuro-san'ın ölümünün ardından yaklaşık 4 ay geçmişti. Bu sürede hepimiz çok değişmiştik. Zenitsu artık göreve yanlız gitsede pek ağlayıp zırlamıyordu. Tanjiro aynı sakinliğini korusada daha da hırslandığını hissedebiliyorum. İnosuke ise her zamankinden daha da agresifti.

Bugün Zenitsu ve Tanjiro göreve çıktığı için İnosuke ile kalmıştım. Kyojuro-san'ın ölümünden bu yana antrenman yapmayı hiç bırakmamıştı. Bugünde antrenman yapacaktı. Antrenman boyunca onu izlemiştim. Şınav çekeceği sıra durup bana baktı.

"Hanako sırtıma çık." demesiyle şaşırmıştım fakat şaşkınlığım kısa sürmüştü. Başımı onaylarcasına sallayarak yanına doğru yürüdüm. Genelde üçüzlerden biri çıkardı fakat onlar Aoi'ye yardım ettiği için iş bana düşmüştü. Sırtına çıktıktan sonra "300" diye bağırdım. Neredeyse 20dk sonra bitmesine yakınken kendi kendine 200 daha arttırmıştı. Yerimden şikayetçi değildim benim için problem yoktu.

Antrenman başından beri maskesini takmamıştı. Saçlarının yüzüne yapıştıpını fark edince kafamı kafasına yaklaştırarak
"İstersen saçlarını toplayabilirim." Başını bana doğru çevirdiğinde aramızda santimetreler olduğunu gördüm. Aramızdaki yakınlık yanaklarımı kızarmasına sebep olmuştu. Hızlıca geri çekilip önüme döndüm.

"Ne dedin?"

"Şey dedim ya istersen saçını toplayabilirim." Biraz düşündükten sonra kafasını olumlu anlamda salladı. Odama giderek hızlıca bir toka alıp geri döndüm. Tekrar sırtına çıktım ve o da şınav çekmeye devam etti. Saçlarını yavaşca toplamaya başladım. Saçları o kadar yumuşaktır ki hangi şampuanı kullandığını merak ettim. Fark etmeden ellerim saçlarında fazla oyalanmış olacak ki İnosuke "Şınav bitti daha saçımı bitiremedin."  diye mırıldanmaya başlamıştı. Hızlıca saçlarını bağladım ve üzerinden kalktım. Neden üzerinden kalktığım bilmiyorum ama söylediği şey birazcık utanmama sebep olmuştu.

"Niye kalktın be?!"

"Sıkıldım ben gidiyorum sana kolay gelsin." Hızlıca oradan kaçmama ben bile anlam veremiyordum. Kimseyle konuşmadan koşarak odama gittim. Kapıyı hızla kapatarak yatağıma uzandım. Yatarken bir yandan da yan duvarımdaki aynaya bakıyordum. Yanaklarım kızarmıştı. Kalbim hiç olmadığı kadar hızlı atıyordu ve ben bunu sevmemiştim

Şu an bana her ne oluyorsa bundan nefret ediyorumm!

✨Eveet bütün bölümlerinden en sevdiğim bu bölüm oldu Ksjkzlzhzöz. 
Bir Eda Sözü vardır:
Şınav Bahane İnosuke Şahane... ✨

Demon slayer X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin