1.4

308 25 81
                                    

Sabah erkenden kalkmış odamı düzeltmiş ve üstüme elbise giymiştim. Evet sanırım çocukluğumdan beri elbise giymiyordum. Bugün ise onca zamandan sonra ilk defa giymiştim. Aynanın önüne geçip saçımı açtım. Taradıktan sonra perçemlerimi yukarıya atıp tokayla sabitledim. Cık olmadı. Saçlarımı açtıktan sonra kendime uzun uzun baktım. Değişimim normal bir şeymiş gibi geliyordu ama değildi! Derin bir enfes alıp bunları düşünmemeye çalıştım. Aklıma dün gece geldiğinde yanaklarım kızardı. Aynanın önünden kalkıp odayı turlamaya başladım. Ne kadar düşünsemde beni öpmesine sebep bulamıyodum. Beni seviyo olsa bile bunu söylebilirdi ve ya en azından bi sarılır ederdi şap diye öpülmezdi ki! Gerçi ben itiraf ettiğimde bana sarılmıştı ama onu saymıyodum. Odanın kapısının hızlıca açılmasıyla irkilerek odama giren kişiye baktım. Zenitsuydu. Dün ben spor yaparken kalkmış ve hatta ayaklanmıştı. Korkmuş ve ağlamaklı  yüzüyle koşarak arkama geçti.

"MİZUKİ-CHAAAAĞN YARDIM EEĞT"

"Noldu yine Zenitsu?" adım sesleri gelirken o daha çok arkama gizlenmeye çalıştı. "Noluyo lan?!?"

"İ-inosuke beni öldürecek ama ben bişi yapma-" İnosukenin odaya dalmasıyla korumacı bir abla gibi kendimi Zenitsuya siper ettim. Göz göze geldiğimiz de uzun uzun bana baktı sonra arkamdaki Zenitsuya. Kaşlarını çatarak Zenitsuya
doğru yürümeye başladı. Elimle geçmesini engelledikten sonra "N-ne oldu?!" sanki bunu sormamı bekliyormuş gibi hızlıca anlatmaya başladı. "Maskemi yemek yemek için çıkarmıştım o da bana 'kız surat yavaş ye boğulucaksın' dedi! Nerem kıza benziyo lan benim! Gel kapışalım da görelim!" aniden bir U dönüşü yapıp Zenitsunun önünden çekildim. "Hani hiçbi şey yapmamıştın yalancıı!"

Aniden kaşlarını çatarak"Sende hemen sattın be! Konu İnosuke olunc-" yatağımdaki yastığı suratına fırlatınca susmak zorunda kalmıştı. İnosukenin bana baktığını hissettiğimde boğazımı temizleyerek konuşmaya başladım. "Bir kere ben adil bir insanım canım. Sen hiçbi şey yapmadım demiştin ama kız suratlı demişsin çok ayıp yani!"

"Ama kız suratlı şu yüze baksana ilk gördüğümde kız sanıp aşık olcaktım o kadar yani!"

"Bi kere o kız suratlı olmuyo senden güzel yüzü var diye kıskanma yelloz."

İnosuke kahkaha atarken Zenitsu somurtarak yanımızdan geçti. Tabi söylenmeyi de ihmal etmedi. "Anca birbirinizi koruyun çifte kumrular sizi." dediği şeyi sadece ben duymuş olmak isterdim fakat İnosuke yere düşen yastığımı tekrar Zenitsunun kafasına fırlattı. Canım yastığım bugün silah olarak görev almıştı. Zenitsu kıkırdayarak kaçmaya başladı. Biz de odada öylece durmuştuk. Geçen birkaç dakika sonra konuşmaya karar verdim.

"Çok mu hızlı vurduk kafası-?"

"Sence gerçekten kız gibimiyim?" diyerek lafımı kesti. Belli etmemeye çalışsada bozulduğunu anlamıştım.

"Sadece çok güzelsin."

"Bu beni kız gibi yapmaz mı?"

"Güzel erkekler de var."

"Kim benden güzel ki?!"

"Bilmem ki vardır yani sen daha güzelsin merak etme." kıkırdayarak "Tabii daha güzelim" dedi. Sonrası sessizlik. İşin garibi oturmuyorduk. Ayakta öylece dikiliyorduk. En sonunda sessizliği bölen o oldu. "Savaşın bittiği zaman söylediklerin yani ciddi miydin?" salağa yatmak daha mantıklı geliyodu.

"Hangi söylediklerim?" Duraksadı.

"Hatırlamadın mı?!" kaşlarını çatmıştı.

"Yani herkese bi şeyler dedim unutmuşum hani bide bayıldım ya hatırlamıyorum." dedim sahte bi şekilde sırıtarak. Yüzü düştü ve sonea görüşürüz diyerek hızlıca odadan çıktı. Allah belamı vermesin benim. Lan çocuk seni öptü mal unuttum nedir ya belki öyle dediğim için öptü salağım ben napıcam şimdi bozuldu çocukcağız. Odadan koşarak çıktım ve Kanaonun odasına hafifçe(!) daldım.

"Ben bi bok yedim galiba." diyerek konuştuğumda "Yine ne yaptın" diye bi cevap almıştım. Yavaş adımlarla karşısına oturdum. Sonra aklıma onun beni öptüğünü Kanaoya söylemediğim aklıma geldi.

"Sen ne bilmiyosuuuuun"

"Ne bilmiyoruum?"

"Bak şimdi hani ben çalışmaya başlamıştım ya geceye doğru yoruldum oturdum tamam mı? Sonra bahçeye biri çıktı bu da İnosuke olmasın mı? Geldi yanıma oturdu sen odaya gelmiştin inosuke üstümdeydi falan ben o yüzden utanıyorum biraz doğal olarak. Sonra işte bana neden bana böyle davranıyosun falan filan bişeyler dedi ben de işte üstüme düştün bu utanç verici bişey anla diye kızdım üstüne yürüdüm mal gibi. Bu sırada baya yakınlaşmışız sonra arkasını döndü bişeyler dedi bende ne dedin derkeeeen geldi beni öptü evet böyle oldu."

Şokla gözlerini araladı. "Ne yaptı ne yaptı?"

"Şey azıcık dudakımdan öptü ama çok sürmedi maalesef gitti sonra."

"Öptü ve gitti öylemi? Bi dakika maalesef derken?"

"Virgül var arada maalesef gitti yani aaa sapıkmıyım ben canım?!" aslında böyle düşünmemiştim de neyse...

"Yani öyle bi anlattın ki bilemedim. Ee sonra şimdi ne oldu?"

"Bu sabah odamı Zenitsu bastı pat diye açtı kapıyı sonra beni koru dedi meğersem İnosukeye kız gibisin demiş bu da kızmış ama ben bilmiyorum böyle dediğini bilirsin çok adaletli bir insanımdır haklı haksız hemen ayırt ederim. Sonra işte bunlar kavga etcekti sonra ben ona kız gibi dediğini öğrenince Zenitsuya kızdım sonra sende anca İnosukeyi korursun gibi bişey dedi bende ona yastık attım. Sonra ben adil bir insanım falan filan attım biraz sonra işte ama kız gibi yüze bak falan dedi sonra bende kıskanma yelloz dedim evet dedim bunu, Sonra anca birbirinizi koruyun çifte kumrular dedi İnosukede yastık attı buna sonra buda gitti koşarak sonra biz konuştuk ilte kız gibimiyim falan dedi brnde hayır sadece çok güzelsin güzel erkeklerde vardır boşver falan dedim. Sonra hani ben buna ilanı aşk yapmıştım ya ciddi miydin dedi bende unuttum onu dedim yani bilmemezlikten geldim ve sanırım buna bozuldu." derin bir nefes bıraktım. O kadar çok konuşmuştum ki ağzım yorulmuştu. Kanao hafif düşündükten sonra konuşmaya başladı.

"Bence bozulmuş baya gönlünü al istersen." evet cevabı sadece bu kadardı. Sonrada odadan kovdu beni zaten...

Geceye kadar kızlar beni çalıştırmıştı. Sonra duş alıp odamın bahçeye çıkan kapısından dışarı çıktım. İnosuke bahçedeydi! Boğazımı temizleyip yanına oturdum. "Bana kırıldın mı?" başını iki yana sallayıp soğuk bir sesle "Neye kırılcakmışım?" dedi. Onu gerçekten de kırmışım! Bütün cesaretimi toplayıp onunla konuşmaya başladım. "Beni neden öptün?" ilk defa bana bakmıştı!

"Savaşın sonunda bana dediğin şey yüzündendi ama unutmuşsun sen."

"Unutmadım."

"Ne?"

"Aslında unutmadım sadece orda utandığım için söyleyemedim ve ciddiydim. Ben sanırım seni seviyorum." Şaşıran gözlerle bana baktı. "Gerçekten mi?" başımı sola çevirdim çünkü yüzüme çok yaklaşmıştı! Kafamı sallayarak onayladım ve önüme bakmaya devam ettim. Kafam hala biraz sola dönüktü o ise önünü dönmüş sırıtıyordu. Tam ona dönmüş bir şey diyecektim ki oda yanağımı öpmek için hareketlendi. Son anda kafamı arkaya doğru çektiğimde yüzlerimizin arasında çok az bir mesafe kalmıştı. Aman ne olucaksa olsun deyip elimi yanağına koydum ve dudaklarımızı birleştirdim...

Eheheh evet bu bölümde bu kadar dı oy ve yorum atmayı unutmayınn💜🧚‍♀️

Demon slayer X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin