0.3

711 56 14
                                    

"Yeniden iblis ol Osamu."

Buraya geldiğimden beri bunu diyeceğini biliyordum ama bir ihtimal başka bir sebepten çağırmıştır diye umuyordum. Fakat maalesef haklıydım.

"Bunları 6 ay önce de konuştuk ve biliyorsun bu mümkün değil. 1. Ben bir iblis avcısıyım. 2. Tekrardan insan olacağıma eminim. Ve şimdi gidiyorum." ayağa kalkarak bulunduğum yerden çıktım. Muzan bana engel olmamıştı. Sanırım o da benden vazgeçmişti. Derin bir nefes alarak etrafıma baktım. Kapıdan çıktığım gibi baştaki yere geri dönmüştüm.

Kelebek Konağında vardığımda kapıda Aoi bana bakıyordu. Gözlerindeki endişe beni şaşırmıştı.

"Nerdeydin sen gece boyu konakta yoktun."

"Dışarıdaydım Aoi meditasyon yapıyordum senin aksine ben iblisler öldürmeliyim."
Aoi'nin gözlerindeki endişenin yerine nefretin geçmesi uzun sürmemişti. Gözlerini devirerek yanımdan ayrıldığın da hiçbir şey demeden Tanjiro'nun yanına gittim.

"Diğerleri nerede Tanjiro."

"Fujiwara-san şey onlar eğitimlere gelmeyeceklerini söylüyorlar ben ikna edemedim bir de siz deneseniz?"
Başımı sallayarak onu onayladığımda tebessüm ederek başını hafifçe eğdi. Gülümseyerek yanından ayrıldım. Konağın içinde hasta odalarının oraya gittiğimde içeride ikisinin de yattığını gördüm.

"Ne yapıyorsunuz siz burada?" dediğim de Zenitsu başını kaldırıp bana baktı. Tek kaşımı kaldırıp ona baktığımda bakışlarını kaçırdı. İnosuke ise hiçbir şey demeden yatıyordu.

"İblislere yem mi olmak istiyorsunuz? Zaten o kadar da güçlü değilsiniz. Üst ay bir iblisler karşılaşırsanız en fazla 3 saniye hayatta kalırsınız."

"Üst ay bir iblis gerek yok herhangi bir iblisle karşılaşsam bile en fazla 3 saniye hayatta kalırım."

"Bak işte bu yüzden sizi eğitime çağırıyorum. Ben de normalde sizi eğitmeye çok meraklı değilim ama yapıcak bir şey yok değil mi?" ikisinde de hiçbir değişiklik olmadığını görünce oflayarak yanlarına gittim. İkisininde yakasından tuttuğum gibi ayağa kaldırdım. İkisinde benden kurtulmaya çalıştı fakat başaramadı. Tatlı dille konuşmuştum oysaki o zaman gelselerdi ne ben ne de onlar zor duruma düşerlerdi. İkisini yerde sürüklüyerek eğitim alanına attım.

"Bak Tanjiro getirdim." Tanjiro şaşkın bakışları üçümüzün üzerinde gidip gelirken bana teşekkür edercesine gülümseyerek İnosuke ve Zenitsu'yu yerden kaldırdı. Onlar farketmeden kapıya doğru koşup kapıyı kilitledim. Koşarak tekrar yanlarına gittim.

"Tamam şimdi size nefes tekniğinizi nasıl geliştirceğinizi, nasıl kendinizi koruyacağınızı ve tam konsantrasyon nefesini sürekli kullanmanızda yardımcı olacağım." Hepsi birden kafalarını salladı.
Tamam başlıyoruz.

✨Evvet 3 günün sonunda yeni bölüm attım. Oy ve okunma az olduğu için pek yazasım yok aslında ama başladık artık. Oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayınnn💜✨

369 Kelime 💅🏻

Demon slayer X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin