5 hafta sonra...
Tanjiro, Zenitsu ve İnosuke göreve çıkmışlardı. Başlarında Kyojuro-san olacağı için endişelenmiyordum. Kargam İnu yanıma gelip göreve çıkacağını söyledi. Küçük bir kasaba da kaybolan çocuklar vardı. Oyalanmadan hızlıca üstümü giyip katana mı alarak yola çıktım. Üst ay bir iblis olacağını düşünmüyordum. Umarım üst ay bir iblis olmazdı...
1 saat sonra...
Tahmin ettiğim gibi alt ay bir iblis bile değildi. Ama güçsüz olduğunu söyleyemezdim. Düşünmeden üzerime doğru koşmaya başladı. Katana mı kavradım ve yukarıya zıpladım
Kan Nefesi 2. Form Kan Düşüşü
İblisin kafası yere düştüğünde acıyan gözlerle ona baktım. İblis olmanın verdiği hissi bildiğimden her zaman onlara empati duyardım. Ama bazı iblisler vardır ki çok sinir bozucu olabiliyordu. Tıpkı bu iblis gibi... Ölmesine rağmen bana hakaret eden iblise dayanamayarak oradan uzaklaştım. Kaşlarım çatık bir şekilde yürümeye devam ettim. Etrafta başka bir iblis olmadığından emin olunca köyden ayrılıp kelebek konağına doğru ilerlemeye başladım.
1 saat sonra...
Yürümekten nefret ettiğimi söylemiş miydim? İblisler le savaşmak beni yormazdı fakat birazcık yürüsem bile hemen yorulurdum. Bezgin bir şekilde odama girip kapıyı kapattım. Beyaz duvarları süsleyen mavi tablolara odam oldukça sadeydi. Mavi ve beyazın hakim olduğu odam oldukça sade ve zarifti. Mavi rengi çok severdim ama kırmızıyı kendime daha çok yakıştırırdım. İlk önce kısa bir duşun ardından siyah bir şort ve üstüne kırmızı bir tişört giydim. Saçlarımı açık bırakarak pembe saçlarımı gizledim. Belimi geçen saçlarım bazen bana çok engel oluyordu fakat kesmeye kıyamıyordum. Yanıma defter ve kalem alarak bahçeye çıktım.
Kyojuro-san ve diğerlerinden haber alamamak beni korkutmuştu. Kanao'ya sorduğumda onun da haberi olmadığını öğrendim. Gitgide korkmaya başlamıştım. Alt ay bir iblis Kyojuro-san tek başına bile hızlıca hallederdi. Endişelerim artarken kargam İnu yanıma geldi. Söylediklerini öğrenince nefes alamadım. Kyojuro-san ölmüş müydü? Böyle bir şey olamaz dı. O çok güçlüydü. Benim suçum. Benim suçum. Benim suçum. Benim suçum...neye güvenerek onları tek gönderdim. Karşılarına başka bir iblis çıkmıştı işte. Üst aylardan olduğuna eminim. Kyojuro-san başka bir iblise ölmezdi sonuçta. Kimdi acaba. Kaç günümü beraber geçirdiğim biriydi...
Yalnızca 3 yıl önce...
"Akaza?" Ses yok.
"Akazaaa?" Yine ses yok.
"AKAZA HEMEN CEVAP VERMEZSEN VERDİĞİN TÜM SIRLARINI YAYARIM"
"Ne var baş belası ne?!" kahkahalarımı engelleyemeyerek yanına oturdum. Başımı omzuna koyup onu taklit ederek karşımızdaki göle baktım. Kafamı ona çevirip"Muzan-sama hala Mavi Örümcek Zambağını arıyor mu?" diye sordum. Başını sallamakla yetinirken iç çektim. Artık onunla konuşmam gerekiyordu.
" Akaza? "
" Hmm? " Derin bir nefes aldım. Bunu elinde sonunda öğrenecekti. Ertelemenin manası yoktu.
"Ben insan oluyorum. " Kıkırdayarak başını bana çevirdi. Ciddi olduğumu görünce kaşlarını hızlıca çatıp omuzlarımdan tutup salladı. Hala şaka olduğunu düşünüyordu.
"Şaka yapmıyorum." Yüzü daha ciddi bir hal alınca oturuşumu düzelttim. Boğazımı temizledikten sonra konuşmaya başladım. "Muzan-sama bana ne kadar kanından verirse versin artık işe yaramıyor Akaza." Saçlarımla gizlediğim yüzümün yarısını gösterdim. Kıpkırmızı olan gözüm artık insan olduğu zamanki haline dönmüştü. Gökyüzü mavisi. "Muzan-sama çok sinirli yüzümün yarısı insan halimi aldı bile artık İblis Kan Sanatımı da kullanamıyorum. Sanırım artık iblis olmayacağım." Tüyler ürpertici bir sessizlik oluşmuştu. İlimizde çıt çıkarmıyorum en sonunda sessizliği bozup beni rahatlatan kelimeyi söyledi.
"Yani?" Tuttuğum nefesi seslice geri verdim. "Hala yanımda olacaksın değil mi?" gülümseyerek başını salladı. Akaza üst aylara geçtiğim andan beri beni bir abi gibi koruyup kollamıştı. Aslında önceden Douma'yla da konuşurdum ama ona güvenen birini öldürmüştü aslında çok takmazdım ama o kadın hakkında konuşunca birden bağırmaya başladı. O günden bu yana hiç konuşmamıştık. Ama kadının yüzünü unutamıyordum. Siyahtan maviye geçen uzun dalgalı saçları, yeşil gözlerini süsleyen uzun kirpikleriyle çok güzel bir kadındı...
✨Evet burada bitirmem biraz saçma oldu ama olsun yeni bölümler gelmeye devam edicek sadece nasıl devam ettireceğimi bilmiyorumm. Oy ve yorum yapmayı unutmayınn.✨
585 Kelime💃🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon slayer X Reader
Fanfiction""Üç tane Mizunoto'yu eğitmenizi istiyor." Ne?! Üç tane Mizunoto mu? Ben daha kendimle ilgilenmiyorum bi de onları mı eğiteceğim."...