Onun isminin geçtiği ortamda bile bulunmak istemiyordum. Adını ağzıma alınca midem bulanıyordu. Şimdi o kişi şu anda tam olarak arkamdaydı.
"Bir selam bile yok mu Osamu'm"
Hah! Selammış. Neredeyse aramızda 5 adım vardı. Tamam kaçabilirdim sanırım. Kelebek Konağından o kadar uzaklaştığımı düşünmüyorum. Arkamı döndüğüm gibi neredeyse ışık hızında oradan kaçmaya çalıştım ama tabikide beni saniyesinde yakaladı.
"Paslanmışsın bakıyorum öncekinde yakalayamamıştım." Sırıtarak söylediği sözler midemin bulanmasına sebep oldu.
"Git buradan."
"Benimle gelirsen seni bırakırım ve Bir daha gelmem."
"Hayatta olmaz."
"Geliceksin Osamu" Aniden etraf kararmaya başladı. Hayır hayır hayatta olmaz şimdi bayılamazdım. Ama ne yaparsam yapıyım Muzan'ı engelleyemeyeceğimi bildiğim için kendimi bıraktım.
3 Saat Sonra
"Osamu-dono"
"Ooosaaaamuuuuu-dooonooo."
Bu rahatsız edici sesi nerde olsa tanırdım.
"Kes sesini, Douma" Gözlerimi açarken etrafa bakındım. Büyük ihtimalle Douma'nın yerindeyim.
"Muzan nerde?" Sorduğum soruyla bana ayıplarcasına baktı.
"Ne kadar saygısızsın Osamu-dono. Gerçi sanırım sana dono demem yanlış olur. Önceden Muzan-sama'nın dibinden ayrılmazdın şimdi ne oldu?"
"Kes sesini Douma. Sana bir soru sordum ona cevap ver."
"O burada değil şu an senin sakinleşmeni istedi sonra seninle konuşacakmış."
"Sakinleşmek için harika(!) bir yer cidden."
"Neden böyle dedin Osamu-donooo önceden iyi anlaşırdık." Cevap verdikçe daha çok konuştuğu için susmayı tercih ettim.
"Sabaha gitmem lazım Douma tamam sakinim çağır şu Muzanı ne diyorsa desin."
"Peki Osamu-donoo."
Douma'nın Muzan'ı çağırmasılya Muzan geldi. İkimizde karşı karşıya oturunca her zamanki o kendini beğenmiş bakışlarını üzerimden çekmedi.
"Ne var Muzan."
"Yeniden iblis ol Osamu."
✨Bu bölüm biraz kısa oldu ama bence güzel oldu lütfen oy vermeyi unutmayınn💖✨
250 Kelime💅🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon slayer X Reader
Fanfiction""Üç tane Mizunoto'yu eğitmenizi istiyor." Ne?! Üç tane Mizunoto mu? Ben daha kendimle ilgilenmiyorum bi de onları mı eğiteceğim."...