~Bu bölümü yazarken 'Rihanna-Where have You been-'şarkısını dinledim.Sizde isterseniz onu dinleyin.İkinci şarkı önerim bu bölüm için 'That's my girl' dinleyebilirsiniz.İyi okumalar...
-
-
-Karakola varmıştık, iki geri zekalı benim Savcı olduğuma inanmayıp bana karşı gelmiştiler. Görecekler ama nasıl onları kovduruyorum. Yüzümde öyle bir sinir duygusu vardı ki yüzüme bakan bir daha bakamazdı.
Burnumdan tüm karbondioksiti büyük nefeslerle çıkardım. Sarışın adam, adam demekte çok doğru olmaz da neyse. Kapımı açtı ve yüzüme alayla karışık bir ifadeyle baktı.
Bu pişkinliğine dayanamayıp elimle omzundan itekledim ve kendiliğimden arabadan çıktım. Ne kadar bana sinirlense de kadın olduğum için bir şey demedi, deseydi zaten kendimi savunabilirim. Ben önden, onlar arkadan karakola giriş yaptık.
Karakolun kapısından geçtik ve arkamı dönüp onlara baktım. İkisi de ellerini arkalarında birleştirip öyle yürüyorlardı. Benim döndüğümü görünce oldukları yerde durdular. Yüzümde arsızca bir sırıtış vardı, sesimi iğneleyici bir tona getirdim ve güzel sesimle konuştum.
"Normalde buraya gelirken sizin önden, benim arkadan gelmem lazımdı. Beni herkes gibi sandığınız için şuan siz benim arkamdan geliyorsunuz. İlahi Adalet, daha bu başlangıç bir savcıya dokunmanın bedelini ödeteceğim..."
Esmer olan dediklerimi duyunca üstüme yürüyecekti ki yanındaki sarışın asker onu kollarından tuttu. Esmer istemeye istemeye durmak zorunda kaldı.
Bunu görmemle kahkaha atmaya başladım, iki askeri geçtim neredeyse tüm karakoldakiler bana bakıyordu. Takan kim?
Sarışın olan esmeri daha sıkı tutmaya çalıştı. Onlar sinirlendikçe ben mutlu oluyorum. Olduğum yerde ellerimi yanaklarımın altında tuttum, aynı 'V' şekli aldı. Sanki şey havasındaydım,'Vah,vah' şaşırmış gibi yapıp konuştum.
Gözlerimi esmere kilitledim, siyah gözlerinden nefret fışkırıyordu.
"Gel, erkek olmanı bir güç sanıp üstüme yürü." Dedim ve daha da esmere yaklaştım ve cümleme devam ettim. Cazibeli ama bir o kadar da sinir bozucu bir sesle.
"Asıl güç ne biliyor musun? Güç, erkek veya kız olunmasını kullanmak değil. Asıl güç,adam veya kadın olup sizin gibi cinsiyet karıştırmamaktır..."Ona ithafen bu cümleyi kurdum ve yanından ayrılıp arkamı döneceğim sıra arkamdan hareketlenme oldu.
Merakla arkamı döndüm, esmer olan kızarmış domatese dönmüştü. Artık bir asker değil, iki-üç asker tutuyordu onu.
Gülerek geri ona döndüm, gülüşüm artıkça sınırı artıyordu. Adamlar bir onu tutuyor, bir de benim bu halime bakıyorlardı.
Olay giderek büyümüştü, tam esmer olan bağıracaktı ki üst rütbeli birisi yanımıza geldi. Galiba komiser oluyor ya da komutan hiçbir fikrim yok, bu konuları hiç anlamam.
Adam 45-50 yaşlarında tatlı bir adama benziyordu, tabii ki göbeği vardı. Bu yaşlarda göbeği olmayan birini gösterin bana, adam garip yüz ifadesiyle yanımızda olanları izliyordu.
Adamın gelmesiyle tüm askerler dik durup, adamı selamladılar. Esmer olan kızarmış tavuk, adamı görünce durmak zorunda kaldı. Adamın yüz ifadesi giderek ciddileşti ve en sonunda kalın sesiyle konuştu.
"Bu gürültü ne? Hem sen neden böyle canavar gibi tepiniyorsun? Olayı hemen açıklayın!" Diyerek açıklama bekledi.
Askerlerden biri kendisinde bu yetkiyi görerek konuştu, "Bizde anlamadık komutanım, galiba bu bayanla Sercan tartışıyordu." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gönül Harekâtı(Düzenleniyor)
Teen Fiction13 yıl önce bana istemeden de olsa iz bırakan adam,gelmiş 13 yıl sonra izlerini öperek kapatmaya çalışıyordu. Kapanır mıydı her yara öyle kolay kolay,kendinden emin bu yolda ilerliyordu. Bana yeni bir hayat vaad edemezdi ama bana yeni bir ben oluştu...