12.Bölüm⚖️🎖️

18 3 0
                                    

^^İyi okumalar dilerim,sonunda iyi mi diyeceksiniz.  Tükeneceğiz-Sezen Aksu bölümü özetliyor^^

Özgeden...

Gelmiştik sevdiğim adamla Ankara'ya, işi olduğunu söylemişti. Beni hiç gelmediğim bir AVM'ye bıraktı. Üstelik maaş kartını elime verdi, tabii ki başta kabul etmedim.  O da kartı bir yerlerime soka soka zorla kabul ettirdi. Bir yanım almak istiyordu ama kendi param vardı, ihtiyacım yoktu.

Aldığım kartla AVM'de tur atıyordum,birinci katta gördüğüm yazıyla duraksadım. Ne güzel duruyordu öyle mor mor kurban olduğum. Kocaman 'GRATİS' yazısıyla aşk yaşarken koşa koşa içine girdim.
İçerisi baya doluydu ama bu asla beni geri döndüremezdi.

İlk baktığım yer makyaj malzemeleri olmuştu, indirimde vardı. Ohh anam,benden ballısı yoktu. Mor sepeti alıp rafları kurcaladım, tek tek ürünleri sepete attım. Gitgide sepet doldu, daha bakım ürünlerine gelmeden sepet doldu.

İkinci sepeti alıp bakım ürünleri bölümünde biraz daha vakit geçirdim, tüm mağazayı gezince iki sepetle zorlana zorlana kasaya gittim. Bu kadar ürün aldım da Allah bilir kaç lira edecekti? Batacağım galiba, hepsi markalıydı. Marka takıntım yoktu ama hepsi çok güzeldi, napayım?

Kasiyerle küçük bir bakışma yaşayıp elimdekileri ona uzattım,kadın şaşkınlığını gizliyordu. Tek tek ürünleri kasadan geçirdi, en az 15 dakika kasada geçirdim. Son ürünü de geçirince fiyatı görmek için uzun boyumla kasaya bakmaya çalıştım. Kasiyer duraksayarak,"7.848 TL tuttu."

Kalp krizi geçirmeme saniyeler vardı,ekonomi çok iyi.

Yediğim şokla kendimi zor tuttum, savcı dahi olsam bu fiyatlar ne? Herkesin parası yeter miydi bunlara,Allah sonumuzu hayır etsin.

Önümde iki yol vardı;Üster'in kartını kullanmak ya da kendi kartım.

Ben tabii ki ilk seçeneği seçtim,bana kartını vererek ne kadar kötü bir hata yaptığının farkına varacaktı. Benimle evlenecekse nelere boyun eğeceğini bilmeliydi.

Kartını kadına uzattım, bir yanım halay çekiyordu. Ama diğer yanım Üster ağzıma sıçacak diyordu. Olsun, bana kızamazdı o. Kızar geri gönlümü alırdı.

5 poşeti kollarıma dolayıp oradan ayrıldım, ağrıdı bileklerim.

Şimdi nereye gitsem ki? Gratis'in karşısında Penti vardı. Ne zamandır kendime iç çamaşırı almıyordum, almalıydım en güzellerini.

Gratis poşetleriyle Pentiye girdim, Gratis kadar kalabalık değildi. Rahatça ilk başta sütyen bölmünden kendime sütyen aradım. Numara olarak 85-90 olarak değişiyordu. Elime birkaç sütyeni geçirdim,kilotlarda alıp gecelik kısmına baktım.

Amanın bu gecelikler ne böyle, bunları üstümde düşündüm. Bir tanesi çok hoşuma gitmişti, bunu aldığımı bilseydi Üster neler yapardı?

Her şeyi iki kolumun arasında kasaya götürdüm,ikinci şoku da burada yaşadım.
Kasiyer elimdeki poşetlere ve aldıklarıma bakıyordu.

"6.352 lira tuttu. Kart mı nakit mi?" Diye sorusuna sadece şaşırarak baktım. Ne aldım la ben, iki don aldık olana bak.

"Kart." İçimdeki şeytan diyordu,Üster ödesin bunu diyordu. 13 yılın acısını böyle çıkartalım.

Üster'in kartı ikinci bir yüklü miktarda para kaybı yaşarken yüzümde 'sıçtım' bakışı yer alıyordu.

Onları da alıp çıktım,burdan sonra güzel yemek iyi giderdi. Üst kata çıktım ve kendime krallar sofrası aldım. Bir hamburger,bir kumpir,iki soğan halkası,bir pizza,kola, patates kızartması...

Gönül Harekâtı(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin