"Herkesten yakın olmak istediğin insana, uzaktan bakmak çok zor"
⚖️🎖️
(Dzanum/Shootout/yarım kalan sigara)(Yazarın ANLATIMIYLA)
Herkes yorgundu bugün, sonuçta uzun ve sert bir gündü tim için. Bunun dışında komutanları Üster ortalıkta yoktu. Timdekiler hep bir ağızdan konuştular.
"Başına kesin bir şey gelmişti, yoksa bu kadar geç kalması normal değil." Diyen Günaydı. Bir yerden telefonuyla mesajlaşıyor, bir yandan da timdekilerle konuşuyordu. Bu sırada Ege tıkınmakla meşguldü, elindeki annesinin yaptığı açmaları ağzına lokmalık niyetine atıyordu.Ege yemek yerken yanında oturan Yavuz ters ters Ege'ye bakıp "Bu durumda bile bu kadar yiyebilmeyi nasıl başarabiliyorsun ki?"
Ege 10. açmayı yerken Yavuzun sorduğu soruyu cevaplamak yerine karşısında televizyona bakan Fırat'a, "İnsan açmanın yanına çay da getirir, kuru kuru yedim."
Fırat haberleri izlerken başını umursamadan salladı ama rütbe farkından dolayı cevapladı. "Tabii komutanım. İsterseniz peynir, zeytin falan da..." Fırat kanal değiştirirken, "Aaa bak ben unutmuştum, al şimdi canım çekti. Yararın yok, bari zararın olmasın be!" Fırat'ın tek yıldızın barışmadığı insan Egeydi. Ege de onu çok sevmezdi zaten.
İkisi atışırken Yavuz yeni tanıştığı kızla buluşmak için hazırlanıyordu, yeni duş almıştı. Saçını tararken bir yandan da diğerlerini dinliyordu. Siyah saçlarını tarayınca parfüm alıp sıktı. Son rötuşlarını yapıp arkadaşlarına döneceğim derken kimsenin odada olmadığını görünce şaşırdı ve geç kalacağı aklına geldi. Ne yapacağını bilemeyen Yavuz ilk olarak arkadaşlarının nereye gittiklerine bakmak için bahçeye çıktı.
Yavuz gece gece onları seçmeye çalışırken yanında bir ses belirdi, başka timden olan Feyza yanında onunla aynı yere bakıyordu. "Bu kadar hazırlanıp nereye gidiyorsun, duyduğuma göre Üster Komutan kayıpmış. Durumu hakkında bilgi var mı?"
Yavuz kısa kesmek istiyordu,randevusu vardı. "Evet, nerede olduğunu bilmiyoruz. Ama çıkar elbet bir yerden..." Feyzadan uzaklaşıp yönünü değiştirirken Feyza,"Bu şanslı kız kim?"
Yavuz sabır çekerken bir yandan da onu kırmak istemiyordu."Bir kız işte." Deyip çekip gitti. Aralarındaki konuşmalar hep böyleydi, kısa ve sert.
Feyza kırılmış gibi geri döndü timdekilerin yanına. Feyza gün boyunca yüzünü astı,herkes biliyordu Yavuzdan hoşlandığını ama o kırılmasın diye kimse üstüne gitmiyordu. Yavuz da büyük ihtimalle bunu biliyordu ama karşılıklı olmadığı için yüzüne vurmuyordu.
Saat giderek geç olurken timdekilerin çoğu uyumaya gitmişlerdi, bir kişi hariç. Ege son yediği açmaları sindirmeden uyumazdı, elinde sigarasını izlerken birden yanına Gülin gelmişti. Gülin'in gelmesiyle elindeki sigara korkudan yere düştü, bunu gören Gülin sessizce kıkırdadı.
Ege ters ters bakıp yere düşen sigarasını masaya koydu,"Allah'tan bir sigara keyfimiz vardı,o da sayende yok oldu." Gülin Ege'nin oturduğu koltuğun yanına oturdu,Ege cevap vermesini beklerken Gülin son derece soğuk kanlıydı.
Oturdu ve önünde duran telefona baktı,bu sırada Ege ona bakıyordu. Neden gelmişti bu saatte diye, Gülin de ona dönüp bakınca konuşmaya başladı."Sabah Üster Komutan yoktu, şimdi Caferde ortalıkta yok. Tek tek yok oluyorlar, aradı mı seni Cafer?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gönül Harekâtı(Düzenleniyor)
Teen Fiction13 yıl önce bana istemeden de olsa iz bırakan adam,gelmiş 13 yıl sonra izlerini öperek kapatmaya çalışıyordu. Kapanır mıydı her yara öyle kolay kolay,kendinden emin bu yolda ilerliyordu. Bana yeni bir hayat vaad edemezdi ama bana yeni bir ben oluştu...