^^Buraya ne yazsam bilemedim.^^
Suriye Sınırı
Yazardan...
Vatan bir şey değildir, çok şeydir sevene. Anadır,babadır,evdir,aştır... Hiç bir şeyi olmayana bile bir şeydir, varlık sebebidir. O kadar sevilir ki can öne atılır. Can değersizdir Vatan söz konusuysa.
Kuzgun Timi yukarıdan gelen bir emirle vatan için canlarını öne serdiler, Suriye zaten başlı başına örgüt topluluğu gibi bir ülkeydi. Tüm kötülükler orada yer etmişti, bu pislikleri temizlemek sınır komşusu olmaktan dolayı Türkiye üstlenmişti.
Türkiye de bir sürü ırktan, dilden,dinden insan vardır. Ama Türkiye kendine ihanet eden insanlara bir cehennemdir. Kötülerin ilk sırlarında Türkiye ismi hep vardı ve var olacaktı.
Kuzgun Timinin komutanı YÜZBAŞI ÜSTER AKINCI, ne kadar son günlerini karısıyla geçirdiyse de aklında hep bu operasyon vardı. Planı kafasında oluşturmuştu, alabileceği tüm canları alacaktı.
Üsterden sonra rütbeli ÜSTEĞMEN EGE GÖLGE'idi. Ege yakında evleneceği ve çocuğunun annesini geride bırakıp gelmişti. Başta içinde bir boşluk vardı ama o boşluğu Vatan aşkıyla doldurdu. Sadece Vatan doldururdu her acıyı.
TEĞMEN DENİZ MARAŞLI ve TEĞMEN YAVUZ KARA tüm şaklaban hallerini geride bırakıp gelmiştiler. Operasyon ciddi bir işti, şakaya gelmezdi.
Bir de en düşük rütbeli UZMAN ÇAVUŞ FIRAT ÖZTÜRK vardı. Timde ya var ya yok gibiydi. En gençleri oydu ama en sessizleri de oydu.
Tüm tim hazır gelmiştiler, geleli iki gün olmuştu. Tim içinde bir durgunluk vardı.
Suriye sınırına gitmeden önce yakındaki bir komutanlıkta kalmışlardı, zaman gelmişti gitmek için.
Üster başına başlığını geçirdi, yüzü görünecekti çünkü düşmanlarının son gördüğü yüz kendi yüzü olmasını çok istedi. Diğerleri bu duruma katılmayıp yüzlerini kapattılar.
Helikoptere binip sınırın yanındaki dağa gideceklerdi, sıra sıra bindiler.
Herkes yerleşince sessizlik oluştu,Yavuz dayanamazdı sessizliğe. Ne kadar ciddi olmaya çalışsa da nereye kadar dayanırdı ki?
"Abicim,buraya gelmeden önce Feyzayla konuştum. Kız takmış bana. Tamam, yakışıklıyım da sal beni kızım dedikçe peşimde." Yavuz en saçma konuyla giriş yapınca yanında oturan Deniz Kara gözlerini sabır çekerek ona dikti.
"Abicim ne lan,dingil?Devrem diyeceksin." Yavuz boşuna Denize anlattığını düşündü.
"Buna mı takıldın,diyorum ki kız sapık gibi peşimde. Hiç mi kıskan mıyorsun?" Bu dediğiyle bileğindeki tokayı inceleyen Ege Yavuz'a döndü.
"Yavuz gaysin kardeşim, Denize sulanıp duruyorsun."Yavuz Ege'nin dediğiyle Denize eliyle öpücük yolladı,Deniz Komutanları olduğu için profesyonelce küfrünü sonraya sakladı. Tek kaldıklarında Yavuz bitmişti, herkesin içinde yaptıklarını tek tek soracaktı.
Deniz dayanamayıp Üster'in boş yanına oturdu, Üster dediklerini duyuyordu ama aklı karısındaydı. Ne yaptığını çok merak ediyordu.
Denizin karşı tarafa geçtiğini gören Yavuz sesini inceltip,"Aa bebeğim çok mu sıktım seni?"
Deniz yanındaki Komutanı gösterip gözüyle,'Allahtan komutan var yoksa ebeni bellemiştim' dedi.
Yavuzda gözleriyle 'Bana ne be." omzunu indirip kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gönül Harekâtı(Düzenleniyor)
Teen Fiction13 yıl önce bana istemeden de olsa iz bırakan adam,gelmiş 13 yıl sonra izlerini öperek kapatmaya çalışıyordu. Kapanır mıydı her yara öyle kolay kolay,kendinden emin bu yolda ilerliyordu. Bana yeni bir hayat vaad edemezdi ama bana yeni bir ben oluştu...