^^İyi okumalar dilerim,beğenenler belli etsin.^^
Özgeden...
Sabah zor olmuştu, gece malum sevişmiştik. İyi hoş oldu ama sabaha doğru acısı çıkmaya başlamıştı, kasıklarım sevişme sırasından daha çok ağrıyordu. İlk kez yaşadığım için bedenim alışık değildi, ilkinde bu kadar büyüğü ile karşılaşmak da zorlamıştı beni.
Üster yanımda kış uykusunda yatan ayı misali uyurken ben, acıyla boğuşuyordum. Adama bak hiç buralı değildi,kim bilir rüyasında ne görüyordu? Sanki dün rüya gibi bir gece yaşamamışız gibi.
Siyah perde olduğundan ışık çok az içeri giriyordu, uyusak akşama kadar uyurduk. Telefonumdan saate baktım, 10 olmuştu.
Yaz olmuştu,hava çok sıcaktı. Bu yüzden gece üstümdeki ince pikeyi yana atmıştım ama kocam bey üstüme geri örtmüştü. Ben çıplak kalmaya çalıştıkça o, kapatıyordu.
Üstümdeki pikeyi bunalarak üstüne fırlattım, hiç tepki vermedi. Horlamıyordu ama arada bir şeyler mırıldanıyordu. Gece gece korkutuyordu beni.
Hemen banyo olmalıydım, dün içim gibi dışımda ıslanmıştı. Odanın banyosuna ihtiyaçla girdim, çıkaracak bir şeyim yoktu zaten. Direkt duşa kabine girdim, su istediğim sıcaklığa gelince başımın üstünden akıp gitti.
Su bedenimi sardıkça dün ki gece aklıma gelip boş duvara bakıp sırıtıyordum, saçımı yıkayıp dün göğüslerime boşalmış beyaz kurumuş sıvıyı özenle temizledim. İstemsizce demişti, dayanamıyordu her zerreme.
Duş işimi bitirip kapının arkasında asılı duran tek bir bornozu alıp üstüme geçirdim, onundu bornoz.
Kokusu sinmişti, mutlulukla odaya geri döndüm. Bu sırada su sesi yüzünden uyanmış olan Üstercim melül melül karşı duvara baka kalmıştı.
Bornozla yatağın üstüne geri oturdum, giyecek kıyafetim yoktu burada. Bana kıyafet vermeliydi.
Üster çıplak olduğunu fark edince pikeyi kasıklarının üstüne bıraktı. "Günaydınnn evimin direği,gözümün nuru." Aşk yapmayacağınız şeyleri yaptırıyordu.
Üster memnun olmuştu,uykulu uykulu kafasını göğüslerimin hemen üstüne bıraka verdi. Ağırlı ile içime dolan aşk daha da arttı.
"Uyansana gari, saat kaç oldu. Kalk duş al bir. Bir de bana kıyafet verir misin?" O sadece başını salladı ama o başını salladıkça bornozun üstünden tenime giriş yapıyordu.
"Git benimkileri giy," Sersem sesi düzelirken eli bornoza gidiyordu ki ondan önce davrandım."Hop dur, sabah sabah başka işin yok mu?"
Kafasını kaldırıp,"Tek işim sensin."
Bu yolun sonu dün geceye benzerdi, hızla kalkıp dolabına gittim. Bu adamın kıyafetleri bana 3 beden büyük olurdu. Elime geçen ilk siyah tişörtü bedenime geçirdim, utanmadan direkt yanında giyinmiştim.
Tabii bir nebze de olsa utanma vardı ama artık o kocamdı.
Tişört baldırlarımı kapatmıştı, altıma zaten eşofman giyemezdim. Onlar bana asla olmazdı, sadece bununla yetinecektim.
Tişörtün göğüs hattlarımı belli etmesi ne kadar iyiydi bilmiyorum.
O ben giyinmem bitince altına pikeyi sarıp banyoya geçiyordu ki onu utandıran ben olmuştum. "Sanki dün görmedim çavuşu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gönül Harekâtı(Düzenleniyor)
Teen Fiction13 yıl önce bana istemeden de olsa iz bırakan adam,gelmiş 13 yıl sonra izlerini öperek kapatmaya çalışıyordu. Kapanır mıydı her yara öyle kolay kolay,kendinden emin bu yolda ilerliyordu. Bana yeni bir hayat vaad edemezdi ama bana yeni bir ben oluştu...