Selammm...
Yine yeni bir fic ile daha sizlerleyimmm...Bu tanıtım bölümüdür.
Keyifli okumalarrr dilerimmm...<3
Hikaye ile ilgili bilinmesi gerekenler:
Hikaye kraliyet omegaverse olarak kurgulanmıştır. Omegaverse ne bilmiyorsanız araştırmanızı tavsiye ederim. Ben kendime göre kurguladım bu omegaverse evrenini.
OMEGALAR:
*Narin yapılı ve ince vücutlulardır. Boyları genelde diğer türlere göre kısadır.*Hiyerarşik düzende alt tabaka sayılırlar. Özellikle de erkek omegalar kadın omegalardan da alt sınıf kabul edilir halk arasında (tabi omega erkek soylu değil ise)
*Kurtlarının gözleri mavi renklidir.
*5 haftada bir kızgınlığa girerler. Genelde kızgınlıklarında bir alfa ile olmayı tercih ederler. Kızgınlıkları 6 ila 8 gün sürer ve bu süreçte cinsel istek ile birlikte duygusal açlık da yaşarlar.
*Feromonları narin çiçekler ve bazen de meyveli tatlı gibi kokar.
*Cinsiyet ayırt etmeksizin doğurgandırlar.
BETALAR:
*Hiyerarşide omegadan sonra yer alır. Omega kadar narin, alfa kadar güçlü değillerdir.*Çok yaygın bir tür değildir.
*İki ayda bir 5 gün kadar kızgınlığa girerler.
*Kurtlarının göz rengi açık kahvedir.
*Feromonları genelde kahve gibi kokar.
*Hem omegalar kadar olmasa da doğurgandır hem de beta ve omegaları hamile bırakabilirler.
ALFALAR:
*Hiyerarşide omega ve betaların üzerinde yer alırlar.*Boyları uzun, vücutları yapılıdır. En güçlü ırklardandır.
*Kızgınlıkları 5 haftada bir 5 ila 7 gün arasında sürer. Kızgınlıklarında özelikle baskınsa genelde bir omegaya ihtiyaç duyarlar.
*Kurtlarının göz rengi kırmızıdır lakin baskın ve safkan alfalarda göz renkleri zümrüt yeşilidir.
*Kadınları omegalar kadar doğurgan olmasa da doğurgandır, erkek alfalar hiç doğurgan değildir. Eğer partneri alfa değil de baskın bir alfaysa hamile kalma ihtimalleri çok daha yüksektir.
*Alfaların feromonları odunsu kokar ve baskındır. Baskın bir alfanın kokusu ise hafif odunumsu ve okyanus gibi kokar.
*****
ÖNEMLİ YERLER:
✓Bu kitapta 18 yaşından sonra kızgınlığa girilir, nadiren de olsa 17 yaşında giren de vardır. Kızgınlığa girdikten sonra her birey yetişkin sayılmaktadır.
✓Erkek omegalar soylulardan değilse halkta hoş karşılanmazlar.
✓Bu kitaptaki krallıklar doğu ve batı sentezi gibi olacaktır!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE DİSGUİSED PRİNCE | TAEKOOK
FanfictionBaskın alfa Prens Kim Taehyung uzun süre sonra gizlice halkı kontrol etmeye çıktığında kendisinden büyük bir alfa ile tartışan omega Jeon Jeongguk'u görür ve yanlarına gider.