20

2.7K 221 25
                                    

Selammm güzelliklerimmm...<3
Yeni bir bölümle daha geldim...<3

Bu bölüm hem bilmediğiniz şeyler öğreneceğiniz hem bazı şeylerin nedenlerini öğreneceğiniz hem de azıcık romantik anlar okuyacağınız bir bölüm oldu.

Umarım bu bölümü beğenirsiniz, sizi seviyorum canlarım...
Keyifli okumalar dilerimmm...<3

**********

Kral Nara oğlunu daha önce hiç böyle görmemişti. Oğlunun bu hali ruh eşliğinin ne kadar kutsal ve özel bir bağ olduğunu kanıtlar nitelikteydi. Oğlunu sakinleştirip askerleri hazırlatmayı başarmıştı, gerçi bunu Kraliçe Eun Hee başarmıştı.
Kraliçe büyücü şifacı Hye ahjussiyi saraya çağırmayı ve Jeongguk'u bulmada onun yardımı dokunabileceğini söylemese bu Kralın aklına asla gelmezdi.

Evet, Kraliçe Jeongguk'tan hoşlanmamıştı lakin beta cariyenin onun güvenini sarsması ile ona olumsuz bakmayı bırakmıştı. Ayrıca oğluna olan sevgisi her şeyden ağır basmıştı şu an, Jeongguk ile oğlu mutlu ve iyi olacaksa sorun değildi artık Kraliçe için. Geç farkına varmıştı lakin kendini affettirecek ve Jeongguk ile oğlunun mutlu olması için her şeyi yapacaktı. Bu çözümü akıl edebilmesi de bunun somut bir kanıtı niteliğindeydi.

Aralarındaki bu özel bağı birbirlerini bulmaları için kullanabilirlerse belki Jeongguk'un nerede olduğunu çözebileceği düşüncesindeydi Kraliçe, tabi bunu yapmayı bilmesi gerekiyordu evvela. Bunun için de en iyi yol gösterici Hye ahjussiden başkası değildi onun gözünde.

Hye ahjussi çok geçmeden saraya geldiğindeyse onunla birlikte prens Taehyung'un odasına girdi Kral Nara ve Kraliçe Eun Hee. Prens odasında bekliyordu Hye ahjussiyi, Jeongguk'un giysilerinden feromonlarını çekerken beklemek istemişti. Jeongguk'un kokusu ve feromonları onu her zaman daha iyi hissettiriyordu.

Hye ahjussi ile birlikte Kral ve Kraliçe odasına girince Prens Taehyung çok sevdiği feromonları bırakıp Hye ahjussiye yöneldi.

"Ruh eşimi bulabilirim değil mi ahjussi, nerede olduğunu öğrenebiliriz değil mi? Ona kavuşurum değil mi?"diye sordu umutla.

"Bulabilmek mümkün ancak önce hangi çeşit ruh eşi olduğunuzu öğrenmeliyim."dedi Hye ahjussi sakin bir sesle. Odadaki herkesin kafası karışmıştı. Ruh eşliğinin çeşitleri mi vardı?

"Ruh eşi çeşidi derken ne demek istedin Hye ahjussi? Çeşitleri mi var?"diye sordu Prens Taehyung düşüncelerini dile getirirken.

"Evet Prensim. Üç çeşit ruh eşliği vardır. İlk çeşitte gözler bej rengi gibi açık bir renk olduğu, ruh eşliklerinin zayıf ve birbirlerini bulmaları zor olduğu söyleniyor. İkincisinde göz renklerinin neredeyse göz bebeği kadar siyah olduğu söyleniyor, aralarındaki bağ çok güçlüdür ve birbirlerini bulma ihtimalleri daha fazladır. Bu bizim yüzyılımızda henüz görülmese dahi Delta ile Vita'nın ruh eşliği gibi. Sonuncu ruh eşliği çeşidinde de kurtların göz renkleri değişmez lakin mühürlenince fark ederler ruh eşi olduklarını. Birbirlerine çekilmelerini kurtlarına bağlamayacakları kadar sakin bir şekilde bulurlar birbirlerini. Baskın bir bağ olmasa dahi birbirlerini bulma olasılıkları yüksektir. Siz anladığım kadarıyla ilk ikisinden birisiniz."dedi Hye ahjussi.

"Lakin biz bunlara uymuyoruz Hye ahjussi, bizim gözlerimiz mor."dedi Prens Taehyung. Hye ahjussi duydukları ile şoka girdi.

"Hye ahjussi bir şey desene, mor gözlü ruh eşliği hakkında ne biliyorsun?"dedi Prens Taehyung sabırsızca.

"P-prensim. Ben hiç bizim yüzyılımızda olacağını tahmin edememiştim, bağışlayın."dediğinde Prens Taehyung kaşlarını çattı. Prensi sinirlendirmeden devam etti laflarına Hye ahjussi.

THE DİSGUİSED PRİNCE | TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin