15

2.5K 228 39
                                    


Selammmlarrrrr güzellerimmm... <3

Yeni bir bölüm ile daha karşınızdayımmm...
Çok şaşırdınız değil mi art arda bölüm yüklediğim için...

Evet bu yeni bölüm biraz fazla hızlı geldi çünkü bu bölüm geçiş bölümü gibi oldu ve diğer bölümlerden de kısa oldu birazcık.

Bundan sonraki de bu kadar hızlı olmasa da haftaya gelebilir ama sonrası için söz veremem ama hızlı ve güzel bir şekilde yazmaya çalışacağım...

Umarım kısa bir geçiş bölümü olsa da okumaktan keyif alırsınız...<3

İyi okumalar dilerim bebeklerimmm...<3

**********

"NE OLUYOR BURADA BÖYLE?!"diye bağıran kişi pek tabii Kral Nara'dan başkası değildi.

"Ne bu rezillik?!Herkes feromon yaymayı kessin ve odama gelsin!"diye de bağırdıktan sonra Prens ve Kraliçenin olduğu yere yaklaştı. İkisine de sert bakışlar atıp odasina doğru yürümeye başladı.

Feromonlar kesildiği için biraz rahatlasalar da Jeongguk iyi değildi, hatta hiç değildi çünkü bayılmıştı. Prens onunla ilgilenmek istiyordu lakin Kraliçe ile olan münakaşanın son bulması gerekiyordu ilk önce bunun için. Jeongguk'u da kimseye bırakmak istemediği için kucağında onunla gitti Kralın odasına.

Kraliçe bu duruma daha da sinir olsa da Kral varken ses çıkaramazdı. En azından önce olanları anlatıp haklı olduğunu kabul ettirmeliydi. Nihayetinde haklı olan oydu ona göre, Kral kesinlikle ona hak verecekti.

"Şimdi ne olduğunu anlatın. Kraliçe Eun Hee ilk sizden başlayalım."

"Kralım bu hizmetli bozuntusu Kimilsan'a kadar geldi Prens Taehyung ile ve uzun vakittir de bu sarayda. Artık gitmesini istiyorum."dedi Kraliçe kendinden emin bir şekilde. Söz Prense geldiğinde o Kraliçeden bile emin konuştu.

"Kralım bildiğiniz üzere Prens Namjoon onu özel olarak davet ettiğini bir kaç kere belirtti ve benden rica etti, bu nasıl Jeongguk'un suçu olabilir ki? Ona benimle gelmesi emrini veren benim. Benim emirlerime uydu o sadece. Ayrıca Kraliçemizin Jeongguk ile alıp veremediği bir şey olduğunu ve bunun da Jeongguk'un erkek omega olması olduğunu düşünüyorum. Çünkü buraya geldiğinden beri onu gözetletti sürekli. Yanlış bir hareketini görmedi, işten kaçtığını da görmedi, zaten ne kadar saygılı olduğunu siz benden iyi biliyorsunuz. Sürekli omeganın açığını yakalamaya çalıştı, bulamayınca onun benim emirlerime uyup Kimilsan'a gelmesini fırsat bildi ve onu saraydan kovdu Kraliçemiz. Kralım en azından annesi iyileşene kadar kalacağını söylemiştik ona, sözümüzü tutmamış olacağız."

"Sözünüz beni ilgilendirmiyor Prens Taehyung, o erkek omega bu saraydan gidecek!"

Kraliçe sinirle lafa atlamıştı Prensin sözleri üzerine.

"Kralım onun ne kadar zor bir hayat yaşadığını biliyorsunuz, o bize halkı dolandıran birini yakalattı. O bana zarar gelmesin diye önüme atlayıp canı pahasına korudu beni, tam bu odada hem de görevi bu değilken. Ayrıca saray içindeki çalışkanlığını tekrar dile getirmemde fayda var çünkü hem sizin istediğiniz şeyi yaparken hem diğer omegalar kendi işlerini ona yüklediği için onların da işlerini yapıyordu. Bize bu kadar hizmet edip saygıda kusur etmeyen Jeongguk'un emrime itaat ettiği için saraydan atılmasını doğru bulmuyorum. Kraliçemizin daha geçerli herhangi bir nedeni olduğunu da zannetmiyorum."

Prens Krala bunları anlatırken Kraliçe Eun Hee düşündü, gerçekten omegayı atmak için başka sebebi yoktu mantık çerçevesinden bakarsa. O sadece kendi istediği için gönderiyordu ve prens haklıydı, o erkek bir omega diye takmıştı ona.

THE DİSGUİSED PRİNCE | TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin