17

2.6K 233 53
                                    

Selammm... <3
Yeni bir bölümle daha geldim güzellerimmm...

Ayrıca nihayet Jeongguk'umun kurdu geldi bu bölüm... Sonunda dediğinizi duyar gibiyim lakin böyle olması gerekiyordu canlarım...<3

Keyifli okumalarrr aşklarımmm...<3

*********

Prens babasının dediği şeyle şok oldu, Daejeon Kralının ölmesi kadar mühim bir hadise söylemesini beklemiyordu. Yine cariye Yun'un gebeliği konuşulur sanıyordu lakin Kral cidden önemli bir şey söylemişti.

"En yakın vakitte kontrole çıkacağım Kralım. Başka söylemek istediğiniz bir şey yoksa hazırlıkları başlatayım."

"Var, cariye Yun."dedi Kral.

"Kralım, onun hakkında konuşmak istemiyorum artık, gebe olması benden olduğu anlamına gelmez. Ben değil o hiçbir cariyeme el sürmedim, sürmem."

Kral bunu biliyordu ve açıkçası o cariye Yun'u eşinin aksine hiç sevmiyordu. Gebe olduğunu duyunca da ilk aklına herkesinki gibi babasının Prens Taehyung olduğu geldi lakin oğlu yapmadım diyorsa yapmamıştır. Prens Taehyung'un çocuk hassasiyetini çok iyi biliyordu Kral Nara; cariye Yun'u hiç sevmediğini, kendi çocuğu söz konusu olsa böyle konuşmayacağını ve cariye Yun ile çocuğu için bile ilgilenebileceğini de biliyordu. Kraliçenin aksine o oğluna inanıyordu.

"El sürmediğini biliyorum Prens Taehyung. Zaten aldığım bilgilere ve duyumlara göre cariyenin bebeği daha çok küçük."dedi Kral gülümseyerek.

"Ne demek istediğinizi anlayamadım Kralım?"dedi Prens Taehyung. Kralın bir şey ima ettiğini anlamıştı lakin neyi ima ettiğini anlamamıştı. Bebeğin küçük olması ile ne alakası vardı ki el sürmemesinin. Kralın ona inanması mutlu etmişti lakin dediği şey anlamsızdı.

"Sen Jeongguk ile tanıştıktan sonra olmuş olmalı gebeliği. Bu yüzden mümkün değil zaten senden bebeği olması, hele ki betalar kızgınlık dışında pek hamile kalamıyorken."

Prens Taehyung bu duyduğuna da şaşırdı, Jeongguk ile aralarındaki olayları biliyor muydu yoksa Kral Nara?

"Şaşkın olduğunu biliyorum, sürekli Kraliyet işleri ile ilgilenmekten ve eğitimden başka şeyler pek konuşmadık seninle. Lakin bu duygularını anlamayacağım anlamına gelmez oğlum. Jeongguk gittikten sonra ne kadar perişan olduğunun gayet farkındayım, tıpkı bu sevginin gelip geçici olmayıp ondan uzak kaldıkça seni günden güne bitireceğinin farkında olduğum gibi."dedi burukça gülümseyerek.

"Seni soylu kadınlarla evlendirme hayallerimiz vardı, şimdi istemesem de annenin cariye Yun ile evlendirme planı var seni. Açıkçası soylu biriyle evlenmeni isterim ben de Krallık için ancak evlenirsen günden güne acı çekerek öleceksin. Soylu biriyle evlenip acı çekerek kısa sürede ölmendense Jeongguk ile evlenip uzun yıllar mutlu olup Kraliyeti de öyle mutlu bir şekilde yönetmeni tercih ederim."dedi ve derin bir nefes aldı Kral.

"Kralın mutluluğu eşinden gelir en başta. Bakma annen bu aralar aksi ama bir gülüşü ile bile mutlu olurdum ben eskiden. Mutlu olduğum için de Krallığı güzel bir şekilde yönetebiliyordum. Sen de benim aynı annene aşık olduğum gibi aşık olduysan Jeongguk'a, bana da sana saygı duymak düşer çünkü Kral dahi olsam aşkın önünde duramam, ancak diz çökebilirim."diye devam etti ve söylemek istediklerini bitirdi Kral Nara.

Bu söylediklerinde oldukça ciddiydi, mühürlü bile değilken ve hiç tensel anlamda yakınlaşmamışken Taehyung'un kurdunun Jeongguk'un kurdu ortada olmamasına rağmen Jeongguk'u böyle sahipleniyorsa ve sadece birkaç günde Taehyung ve kurdu bu kadar çöküyorsa daha fazla ayrı kalınca neler olacağını tahmin edemiyordu.

THE DİSGUİSED PRİNCE | TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin