Selamlar canlarımmm...<3
Evet biraz ani bir final olduğunu biliyorum ancak zaten içimden hep doğumdan sonra bitirmek geçiyordu. Nihayet TDP de bitiyor...
31 k, kocaman bir aile olduk. Gerek üzüldük, gerek güldük, gerek sinirlendik, gerekse romantik anlar yaşadık bu ficte ancak artık bitmesi gerekiyordu.
Bu bölüme kadar okuyan ve bana destek olan herkese çok teşekkür ederim, iyi ki varsınız...<3Son kez keyifli okumalar bebeklerimmm...<3
*********
"Anne Jeongguk iyi mi, neler oluyor?"dedi Prens Taehyung telaşla.
"Jeongguk iyi oğlum."dedi Kraliçe Eun Hee ve cümlesine devam edemeden Prens Taehyung onu böldü.
"Niye acı çekiyor o zaman?"
"Doğum başlamış Taehyung. Eşini hemen şifahaneye götür!"
Prens annesinin dedikleriyle büyük bir şoka uğramıştı. Biricik eşi deltalarını mı doğuracaktı şimdi?
Ah, tabiki doğuracaktı eşi! Bir gün bu doğumun gerçekleşeceğini biliyordu Prens Taehyung da lakin fazla ani olmuştu bu ona. Daha bu şoku atlatamadan Jeongguk'un acı çığlığı ile güzelini kucaklamış ve onu sıkıca tuttuğuna emin olduktan sonra koşmaya başlamıştı.
"Oğlum şifahane ters yönde kalıyor!"dedi Kraliçe Eun Hee.
Prens Taehyung bunu duyunca dönüp ters yöne gitmeye başladı.
"Oğlum orası değil, sağdan gideceksin."dedi bu sefer de Kraliçe Eun Hee ve nihayetinde oğlunun telaştan bulamayacağını anladığı için yanına gitti.
"Beni takip et oğlum."dedi Kraliçe önden giderek. Prens Taehyung da annesinin 'beni takip et' demesiyle onu takip etmeye başladı.
Güzeli kucağında acıyla bağırırken aklı gitmişti, doğduğundan beri bildiği yeri bile unutmuştu. Bir yandan aralarındaki bağ sayesinde ne kadar acı çekmeye başladığını hissediyordu ve buna rağmen yine de güzelinin biraz daha rahatlaması için onun için rahatlatıcı feromon yolluyordu eşine.
Jeongguk ise eşinin çabasını ve feromonlarını hissedip rahatlamaya ve çok bağırmamaya çalıştı ancak çektiyi acıyı ve sancıyı da göz ardı edemiyordu. Dolayısıyla acı ile inlemesine mani olamıyordu.
Kraliçe nihayet şifahaneye varmıştı bu sırada. Prens Taehyung da Kraliçeden hemen sonra şifahaneye girmiş, eşini uzandırmıştı. Ne olduğunu anlayan Hyunjin ve Felix yeni yardımcıları beta Jaehyun'a Hye ahjussiyi çağırmasını söylemişti.
"Prensim doğum orada olmuyor, gelin benimle."dedi Hyunjin. Prens bunu duyunca güzelini tekrar kucakladı ve Hyunjin'i takip etti. Hyunjin onu etrafı perdelerle çevrili kısma getirdiğinde oradaki yatağa yatırdı güzelini Prens.
"Prensim siz doğumda bulunursanız dayanamazsınız. Siz perdenin dışında rahatlatıcı feromon yayın yeterli. Normalde elzem değil bu ancak deltalar ve ikiz doğumu olacağı için Prensimiz için çok elzem olacaktır."
Prens Taehyung Hyunjin'in bunu demesiyle güzeller güzeli eşini öpmüş ve perdenin dışına çıkmıştı.
Bu an ona tanıdık gelmişti ve o anları hatırlayınca içi burkulmuştu Prensin. Sanki yeniden o anları yaşıyor gibi hissetmişti kendini. Bu kötü anları aklından hızla atıp güzeline odaklandı. O zaman yaralanmıştı güzeli. Şimdi ise bebeklerini doğuracaktı sadece.
Bunun da zor olacağını biliyordu ancak güzeli her şeyin üstesinden gelirdi ona göre. Çok güçlü olduğunu göstermişti defalarca biricik eşi, yine bu gücünü gösterip bir kolunda kızı diğer kolunda oğlu ile birlikte gülümseyerek 'alfam çocuklarımız doğdu, başardık.' diyecekti. Prens bu görüntüyü hayal edince derince bir iç çekti; iç çekmesi sıkıntıdan değildi elbette, aksine huzur ve istek doluydu bu iç çekişi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE DİSGUİSED PRİNCE | TAEKOOK
FanfictionBaskın alfa Prens Kim Taehyung uzun süre sonra gizlice halkı kontrol etmeye çıktığında kendisinden büyük bir alfa ile tartışan omega Jeon Jeongguk'u görür ve yanlarına gider.