24"

2.3K 157 41
                                    

Selamlarrr güzellerim...<3

Yeni bölümle geldim. Bu bölüm Daejeon'daki düğünden itibaren başlıyor ve isteğiniz üzerine birlikteliklerini de ekledim. Ancak açık bir birliktelik yazmadım ve daha çok duygulara oldukça yer verdim.

Keyifli okumalar dilerimmm...<3

*******

Bütün Krallıklar Daejeon Krallığı'na geldikten sonra düğün resmen başlamış oldu, zaten düğünden önce dahi halk eğlencelere başlamıştı.

Bu düğün 2 gece 3 gün sürecekti verilen karara göre, Jeongguk dinlememişti masada konuşulurken ancak biricik arkadaşı Jimin imdadına koşmuştu bu konuda, ona düğün planlarını anlatmıştı.

Jeongguk ise çok mutluydu, resmen Prensi ile evlenip gerçek eşi olacaktı! Kraliçe Eun Hee onu sevmemeye devam eder diye çok korkmuştu ancak annesi ve Jimin'den sonra -Jun-myeon'u da unutmayalım çünkü abisinin yanındaydı hep- Kraliçe Eun Hee en büyük destekçisi olmuştu.

Düğünün ilk günü kahvaltıdan sonra Jeongguk bir odaya çekilmişti. Burada Kraliçe Eun Hee ve Kraliçe Kyung Mi'nin özel konuşmalarını dinlemiş, utançtan adeta bir bukalemuna dönüşse dahi söylediklerine kulak asmıştı, onları dikkatlice dinlemişti. Sonrasında bütün Kraliçeler ve Prensesler ve soylu omegalar çay odasına geçmişlerdi.

Çay odasında da evlilik ve Kraliçelik sorumlulukları hakkında konuşmalar yapılmıştı. Sonradan bir Prens ve geleceğin Kraliçesi olduğunu öğrenen Jeongguk bu bilgilerde her şeye rağmen çok eksik değildi. Kraliçe Kyung Mi bunun için bir sürü ders aldırmıştı Jeongguk'a. Bunlardan bazılarını -misalen kılıç kullanmayı- zaten önceden de öğretmişti. Bunun için kısa sürede Jeongguk bu konuda ilerleme kaydetmişti.

Aklınca Jeongguk'u Prens Taehyung'a yakıştırmayan bir soylu omega ters ters bakmıştı Jeongguk'a. Sonra ise konuşmaya başlamıştı.

"Bir Prens olmanız ve bir Prensle evlenecek olmanız ne hoş, ancak merak ediyorum. Siz Prenslik görevlerini biliyor musunuz?"

Herkes bu soruyla sinirle bakmıştı Soylu omegaya.

"Adınız neydi?"diye sordu Jeongguk.

"Minju."dedi soylu omega.

"Minju soylu omega bir erkek olduğun için bir hayli şanslısın. Halkta yaşasaydın sana nasıl davranırlardı biliyor musun?"diye bir soru yöneltti.

"Hayır, niye merak ettiniz bunu?"

"Çünkü ben halkla yaşadım uzun yıllar, halkta omegalara neler yaptıklarını tahmin etmek istemezsiniz inanın ancak orada yaşasaydınız şayet özellikle bir erkek omega olarak bu kadar güvenle konuşamazdınız."dedi ve ekledi Jeongguk.

"Lafı fazla uzatmadan sadete gelmem gerekirse siz bir Prens dahi değilken beni Prensliğe yakıştırmıyorsunuz ancak emin olun hem Prenslik görevlerimi biliyorum hem de halkta çalıştığım için halka ve diğer mesleklere oldukça hakimim. Prensimle evlendikten sonra sizi bizati davet edeyim ben, sizi ikna etmek zorunda olmamama rağmen her şeyi bildiğimi göstereyim. Misal bu benim düğünüm olduğundan sizi bu odadan çıkartıp düğünümden gitmenizi isteyebileceğimi ve kimsenin buna karışamayacağını bildiğim gibi."dediğinde Minju içine kaçmış gibi başını eğdi.

THE DİSGUİSED PRİNCE | TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin