Selammm...<3
Yeni bölüm ile geldimmm...
Keyifli okumalar canlarımmm...<3*****
Hışımla Jimin'i bıraktığı yere döndü ve konuştu prens."Jimin yarın buraya prens olarak gelip teftişe çıkacağım. Çocuk gerçekten doğruyu söylüyormuş. Annesi hasta."dedi.
Prens Taehyung gördüğü şeyden sonra aldığı kararı anında en yakın arkadaşı ve akıl danışmanı olan Jimin'e söylemişti. Jimin de
bu fikri sevmişti çünkü uzun vakittir teftişe çıkmadıkları için bunun teftişe çıkmak için iyi bir fırsat olduğunu düşünüyordu. Hele ki o adamın omegaya olan tavrından sonra ondan fazlasıyla şüphelenmişti. Zaten kuralları çiğnediği için ceza alacaktı o alfa ama onun bir daha zindandan çıkmasını istemiyordu Jimin.Kendisi de erkek bir omegaydı ama şanslıydı. O konsey üyesi bir dükün oğlu ayrıca prensin en yakın arkadaşı olduğu için kimse ona bu konuda zorbalık yapamıyordu. Ama Jimin emindi o omeganın zorbalık gördüğüne. Zaten alfa o omegayla aynı evde yaşadığı için her gün bir şekilde dövüyordur onu diye düşündü. Hatta bundan emindi. Bir omega nasıl onca darbeye rağmen ayağa kalkabilir ki? Buna alıştığı buradan bile belli oluyordu ama yine de garipti omeganın bu kadar güçlü olması.
"Ben de bunun iyi bir fikir olacağı kanaatindeyim Taehyung-shi. Çocuk doğruyu söylese de söylemese de teftişi ihmal ettik, son zamanlarda halkı fazla kontrol edemedik. Ayrıca o kadar darbeye rağmen her seferinde ayağa kalktı yani belli ki buna alışmış artık bünyesi. Çok güçlü bir omega o"diyerek onayladı prensi. Prens burukça gülümsedi.
"Çok güçlü."dedi prens Jimin'i onaylayıp. İçinden 'çok güzel ve de sevimli' diye de ekledi.
"Artık dönsek iyi olacak Jimin-ah. Yarın yine geleceğiz nasıl olsa. Özellikle bu dükkana bakalım. Kendi amcasını gerçekten ifşa mı etti çocuk yoksa sadece kendini mi acındırdı bana."dedi prens düşünceli bir sesle.
En yakın arkadaşı prense anlam verememişti. Annesi hasta bir çocuk ilaç için yalan söylüyor olabilirdi. Bu normaldi ona göre yani en azından çocuğu bunun için suçlayamazdı. Ayrıca kendi dememiş miydi doğru söylüyor diye? Arkadaşı niye buna bu kadar çok takıldı ki?
Omegadan etkilendiği için olduğunu düşündü ama feromonu bile yoktu omeganın. Belki kızgınlığa giremeyecek yaştaydı omega. Gerçi feromonları kokmuyorsa kızgınlığa girmemiş olmalıydı. Kızgınlığa girseydi feromonları bariz şekilde kokardı. En azından hissederdik feromonunu diye düşündü. Yani feromonu ile etkilememişti omega ama arkadaşı baya etkilenmişe benziyordu omegadan.
Aklına takılan soruyu dayanamayıp sordu Jimin.
"Taehyung-shi sen niye takıldın ki bu çocuğa? Annesinin hasta olduğunu bizzat kendin görmüşsün. Annesinin ilacını alabilmesi için yalan söyleyebilir ki doğruyu söylüyorsa da o kurnaza zindanda bunun cezasını verirsin zaten."
"Orası öyle tabii ama bilmiyorum. Çok güzel kokuyordu Jimin-ah."dediğinde kaşlarını çattı omega olan.
"Sen baskın alfasın diye mi aldın feromon kokusunu? Ben feromon kokusu almadım."
"Hayır feromon değil kendisi güzel kokuyordu Jimin-ah. İçimden bir ses çocuğun doğru söylediğini ve öğrenmem gereken başka şeyler olduğunu söylüyor. Bence o adam bu çocuğa başka bir şey yapıyor."
"Sence çocuğa mı?"dedi gözleri dolan omega. Devamını getirememişti bile. Tecavüz diyemememişti.
"Hayır hayır cinsel bir şey olduğunu sanmıyorum Jimin-ah. Sadece feromon kokmaması garip geldi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE DİSGUİSED PRİNCE | TAEKOOK
FanfictionBaskın alfa Prens Kim Taehyung uzun süre sonra gizlice halkı kontrol etmeye çıktığında kendisinden büyük bir alfa ile tartışan omega Jeon Jeongguk'u görür ve yanlarına gider.