26

1.5K 143 24
                                    

Selammm güzel bebeklerimmm...<3
Yeni bir bölümle daha geldim...

Umarım bu bölümü beğenirsiniz, sizi seviyorum...
Keyifli okumalar dilerimmm...<3

**********

Herkes şok ile Han ahjussiye bakarken devam etti Han ahjussi.

"Bu yüzyılda delta ve vita hiç olmayacak sanıyordum ancak oldu. Hem de iki delta ve iki vita var, bu tarihte bir ilk."

"Bi-bizim de-delta i-ikizlerimiz mi o-olacak?"

Prens Taehyung kekeleye kekeleye zar zor kurmuştu bu cümleyi. İdrak edemeyeceği kadar üst üste şok edici haberler almıştı, bu hali normaldi o yüzden aslında.

Önce biricik ruh eşine bir şey olduğunu hissedip buraya gelmişti, sonra eşinin iyi olduğunu ancak canını sıkmaması gerektiğini söylemişti Han ahjussi. Sonra eşinin gebe olduğunu öğrenmiş ve sevinmişti. Daha sonra ikiz olduğunu ve bir kız bir erkek olduğunu öğrenmişti. Üstüne bir de delta olduklarını öğrenmişti. Bir de arkadaşlarının bebeklerinin de Vita olduğunu öğrenmişti yani bebeklerinin doğuştan ruh eşi olduğu vitalar arkadaşlarının karınlarındaydı. Daha ne kadar şok olabilirdi ki Prens?

"Evet Prensim, ikiz deltalarınız olacak. Vitaları aramanıza da gerek yok çünkü Jimin ve Kraliçe Jin'in karnındalar. Prens Jeongguk'u muayene edene kadar iki vitayı yanlış gördüm sandım bende ancak Kraliçe Jin'in kız vitası ve Jimin'in erkek vitası sizin deltalarınızın eşleri."dedi Han ahjussi sakince.

"Bi-bizim vitalarımız mı olacak?"dedi Yoongi ve Kral Namjoon. Onlar da şok olmuştu Prens Taehyung kadar olmasa da. Onlar en azından eşlerinin hamile olduğunu biliyordu ve ikiz hamilelikleri yoktu, sadece Vita olmasına şaşırmışlardı.

"Han ahjussi, peki peki savaş olur mu?"dedi Jimin korku ile. İki delta vardı sonuçta. Güç çatışması ya da vitalar için savaşıp vitalara zarar gelmesi ihtimalleri için sormuştu bunu.

"Hayır Jimin olmaz çünkü doğuştan deltaların ve vitaların bağı oluşur, kim kiminle eş bellidir. Delta iki vita bir ya da tam tersi delta bir vita iki olsa olabilirdi ancak hiç ihtimal vermiyorum şu durumda. İsterseniz eşlerine bakabiliriz, içiniz rahat etsin."dediğinde Jin ve Jimin onayladı Han ahjussiyi.

Jeongguk'un yanına yatıp Han ahjussinin olumsuz bir şey söylememesi için dua ediyorlardı iki arkadaş. Bir süre geçtikten sonra Han ahjussinin yaptığı büyü sayesinde Prens Jeongguk'un karnından iki yarım daire çıkıyor, biri Jimin'in diğeri Kraliçe Jin'in karnına gidiyordu.

"Tahmin ettiğim gibi, ruh eşleri farkı. Kız delta ile Kraliçe Jin'in kız vitası, Erkek delta ile Jimin'in erkek vitası ruh eşi."

Kraliçe Jin ve Jimin mutluluktan ağlamaya başlamıştı. Kral Namjoon ve Yoongi eşlerini kaldırıp sıkıca sarıldılar eşlerini.

Prens Taehyung ise hâlâ şokun etkisindeydi.

"Bizim bebeklerimiz mi olacak?"dedi idrak edemeyip. Omegası o kadar üzülüyordu ki sana bir evlat veremedim diye, o da çocukları olmayacak sanmıştı.

"Prens Taehyung, siz bence hissetmiştiniz."dediğinde Prens Taehyung şaşkınca Han ahjussiye baktı.

"Hayır yeni öğrendim bunu."

"Öyle değil Prensim, alfanız, o hissetmiş gibi. Eliniz hep Prens Jeongguk'un karnına gidiyor, istemsiz yaptığınız belli."dediğinde Prens Taehyung hak verdi Han ahjussiye. Eli istemsiz gidiyordu karnına bu ara. Gerçekten hissediyor olmalıydı alfası ancak bunu kendisi öğrenmesi için bir şey demiyordu büyük bir ihtimalle.

THE DİSGUİSED PRİNCE | TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin