Selammm güzelliklerimmm...<3
Yeni ve uzun bir bölümle daha geldim sizler için, biraz fazla gecikti düşündüğümden ancak bence buna değen bir bölüm oldu bu bölüm...<3
Bölümü seveceğinizi umuyor ve keyifli okumalar diliyorum bebeklerimmm...<3
********
Prens Taehyung ve Yoongi sevgili eşlerinin yanlarından neredeyse hiç ayrılmamışlardı haftalardır. Hatta ve hatta Kral Namjoon da burada onlarla birlikte eşinin yanındaydı.
Kraliçe Jin de vitaya hamile olduğu için o da bu olanlardan mütevellit kendi krallığında birden neler olduğundan bir haber şekilde fenalaşmıştı ve Han ahjussinin tavsiyesiyle Jimin ve Prens Jeongguk'un yanına gelmişti. Yolculuk zor geçse de Han ahhussi yanlarında olduğu için ve Kral Namjoon sürekli eşi ve biricik vitaları için feromon salgılayıp iyi hissetmelerini sağladığı için bir şekilde Kimwonju Krallığı'na yolculuk yapabilmişti Kraliçe Jin.
Üç cansız gibi duran gebe bedenin başında bekleyen Yoongi, Kral Namjoon ve Prens Taehyung günler, haftalar geçtikçe kendilerinin de tükenmeye başladığını hissediyorlardı. Onlar iyi hissetsin diye hiçbir şey olmamış gibi onlara rahatlatıcı feromon yaymak zordu tabi. Her ne kadar onları güçlendirmek için her gün şifalı şerbet gelse de onlar üzüntülerinden dolayı pek içemiyorlardı.
Onlar bebeklerinin kurtulacaklarından bile umutlarını kaybetmişlerdi artık, tek dilekleri eşlerinin iyi olmasıydı ancak biliyorlardı ki bebeklerini kaybettiklerini öğrenirlerse yıkılırdı bu üç omega, özellikle Prens Jeongguk.
O zaten hiç bebeğim olmayacak diye üzülüp bebeği olacağı ihtimali üzerinde hiç düşünmeyip kendini yıpratıyorken delta ikizleri olması ile büyük bir mutluluk yaşamıştı. Şimdi iki bebeğini birden kaybetmesi, onları koruyamadığını düşünmesi, hatta ve hatta Jin ve Jimin hyungunun bebeklerinin onun yüzünden düştüğünü düşünmesi onu içten içe bitirirdi ve bunun altından kalkamazdı.
Şifahanede bunları düşünerek eşlerine feromon salgılayıp onları öpen alfalar şifahanenin kapısınım birden açılması ile kapıya baktılar aynı anda. Han ve Hye ahjussileri gördüklerinde gözlerinde bir umut ışığı belirdi üçünün de.
"Han ahjussi, Hye ahjussi. İyi haberleriniz mi var yoksa?"diyerek ayaklandılar aynı anda.
"Evet, lakin size söylememiz gereken bir şey var Prens Kim."dedi Hye ahjussi.
"Söyleyin."
"Biliyorsunuz ki Prens Jeongguk ikiz deltalara gebe."diye lafa girdi Han ahjussi.
"Biz Han ile çok düşünüp araştırdık ve bir yol bulduk Prensim. Vitaları iyileştirip güçlendirecek bir şifalı çay tarifi bulduk iki yüz yıl öncesine ait. Bunun hiçbir şekilde ne bebeklerinize ne de eşlerinize zararı olmaz ancak işe yarama durumunda Jimin ve Kraliçe Jin ayaklanabilir."dedi Hye ahjussi. O devam edemeden Prens Taehyung sinirle araya girdi.
"Jeongguk'uma ne olacak peki, o ölecek mi ahjussi? Doğruyu söyle o ölecek mi?"
"Emin değiliz Prensim ancak vitaların gücünü kullanabilmeyi umuyoruz. Vitalar ve deltalar dışardan etkileri ve feromonları algılayabilecekleri kadar büyüdükleri için vitaların güçlenmesini deltalarınızı iyileştirmek için kullanabilirsek deltalarınız da güçlendirecektir. Prens Jeongguk'un da deltalarının gücü ile ayaklanabileceğini düşünüyoruz. Yani umudunuzu yitirmeyin."dedi Han ahjussi. Hye ahjussi devam etti sakince.
"Size söylemek istediğimiz şey aslında Prens Jeongguk'un ikiz gebelik yaşadığı için ne olabileceğini kestirememizdi. Eğer ki Kraliçe Jin ve Jimin ayaklanabilirse Prens Jeongguk da ayaklanabilir ancak hem asıl darbeyi Prens Jeongguk aldığı için hem ikiz gebelik yaşadığı için iyileşmesi daha uzun bir vakit alacaktır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE DİSGUİSED PRİNCE | TAEKOOK
FanfictionBaskın alfa Prens Kim Taehyung uzun süre sonra gizlice halkı kontrol etmeye çıktığında kendisinden büyük bir alfa ile tartışan omega Jeon Jeongguk'u görür ve yanlarına gider.