6

3.5K 270 40
                                    

Selammm...<3

Jeongguk'un doğum günü şerefine yeni bölüm ile geldimmm...<3

Keyifli okumalar bebeklerimmm...<3

*****

Jeongguk gözlerini yavaş yavaş açtığında ilk önce beyaz tavan ile bakıştı. Yattığı yumuşacık yataktan biraz doğrulup gözlerini kırpıştırarak görüş açısını netleştirmeye çalıştı. Bakışları netleşince hayatında hiç olmadığı kadar büyük bir odada olduğunu fark etti. Ee tabi sarayda kalıyordu artık. Odalarının büyük olması çok normaldi.

Ayağa kalktı odada kimse olmadığı için. Kardeşine ve annesine gitmek istiyordu. Bir hizmetli bulup sorabilmeyi umarak kapıya ilerledi ve kapıyı açtı. Kapının önündeki iri bedenle çığlık attı Jeongguk. Kapısının önünde asker olduğu belli olan baskın bir alfa duruyordu.

"Korkma omega."diye kolunu uzatıp ona yaklaşınca Jeongguk ilaçların verdiği hafif bir sersemlikle çığlık atarken yere düştü. Asker düşen omeganın korktuğunu anlayıp rahatlatıcı feromonlarını yaydı fakat bu feromonlar rahatsız ediyordu Jeongguk'u.

"Feromonlarınızı çeker misiniz?"dedi nazikçe korksa da.

"Rahatlatıcı feromonlarımı yayıyorun omega korkma diye."açıkladı kendini asker.

"Öyle olduğu için benim kurtum sinirleniyor."

"Nasıl yani omega?"

"Şey yanlış anlamayın ama sizin feromonlarınız benim kurtumu rahatsız ediyor. Ee tabi rahatsız olunca sizi parçalamak istiyor. Tabi sizin kadar ben de omega olduğumun farkındayım lakin ölüm pahasına size saldırmaktan çekinmez. Lütfen feromonlarınızı çekin."dediğinde asker feromonlarını kesmişti. Çocuğu hem masum hem de değişik bulmuştu ama iyi biri olduğunu konuşmalarından anlamıştı.

O sırada Jeongguk'un odasının yanından geçen prens Jeongguk'un odasına baktı. Bakması ile odanın kapısının önünde askeri ile konuşan Jeongguk'u görmesi bir oldu. Onları görünce oraya doğru gitti. Aslında uğramak gibi bir niyeti yoktu oradan geçerken ama Jeongguk'un yerde olması ve ikisini konuşurken görmesiyle merakına engel olamadı. Yanlarına hızlı adımlarla vardı prens.

"Ne oluyor burada?"diye sordu prens yanlarına varınca. Jeongguk hızla ayaklanıp prensin önünde saygıyla eğildi tıpkı yanındaki askerin yaptığı gibi.

"Prensim omega uyandı. Tam odadan çıkacakken beni birden karşısında görünce korktu ve düştü."diye açıkladı kendini asker.

"Evet öyle prensim."diye onayladı Jeongguk askeri.

"Tamam Yoongi sen işine dönebilirsin."dedi prens Taehyung. Yoongi prense saygıyla eğilip işine geri döndü.

"Sen niye odandan çıkmaya çalıştın uyanır uyanmaz?"

"Prensim aklım kardeşim ve annemde kaldı. Onları görmek istiyorum. Çok özledim de onları."dedi gözleri dolu şekilde.

"Gel seni onların odasına götürüyüm."dedi ve önden yürümeye başladı prens. Jeongguk da minik adımlarla prensi takip etmeye başladı. Prens nihayet bir odanın önünde durunca bu odanın annesinin ve kardeşinin kaldığını anladı.

"Yaptığınız her şey için teşekkürler prensim. Size en iyi şekilde hizmet edeceğime şüpheniz olmasın."

"Ben de öyle umuyorum Jeongguk. Bugün iyice dinlen. Yarın kralımız seni çağıracak."

"Ah, yanlış bir şey mi yaptım prensim?"

"Hayır hayır. Kralım olayları senin ağzından duymak istiyor o yüzden onlara cezalarını vermeden önce onlar da odadayken bana anlattığın gibi krala da anlatman gerek olanı biteni. Şüphelerini de aktar."

THE DİSGUİSED PRİNCE | TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin