PAP!PAP!PAP! PAP!PAP!
Ahhh..Ahh...Ahh..Arghh..Arghh..emmm..Emmm
Bunyi kulit berlaga akibat henjutan zakar Ghazrin di dalam faraj Maya kedengaran berselang seli. Kini kedua tubuh remaja yang sedang bertelanjang bulat itu sedang bersatu alat kelamin mereka.
"Abanggggggg...... Ahhh..Sakit....."
Maya menjerit kesakitan.Air mata Maya mengalir keluar.Maya mengetap bibir sambil menahan kesakitan. Menahan rasa sakit dan ngilu di dalam faraj comel itu.Terkeluar segala urat di lehernya akibat menahan sakit.
Sangkaan Maya agar Ghazrin berhati-hati meleset.Dicengkam belakang badan Ghazrin. Ghazrin juga berasa pedih akibat cakaran Maya di belakang badannya.
Ghazrin tersenyum memandang Maya.Ghazrin telah menjadi lelaki sejati hari ini.Ghazrin berjaya merobek sesuatu yang amat berharga pada seorang wanita.Dara. Ya. Itulah dara yang selalu disebut-sebut rakannya. Akhirnya dia berjaya menakluk dara seorang gadis.Cita-citanya untuk menamatkan zaman terunanya selama tercapai.Perasaan bangga dan megah berkobar-kobar di dalam dirinya.
Maya terpaksa mengangkang bagi memudahkan zakar Ghazrin menghenjut farajnya itu.Walaupun Maya tidak rela,namun Maya pula tidak menolak Ghazrin dari menyumbat batang zakarnya ke dalam farajnya.Maya mengetap bibir menahan kesakitan di dalam kenikmatan.
Ghazrin tersenyum bangga kerana berjaya meratah tubuh suci Maya dengan meragut daranya.Ghazrin terus tersengih sambil menatap wajah adik angkatnya yang jelita itu sambil menghenjut farajnya berulang kali. Sesekali bibirnya mencium bibir Maya.
Ahh..ahh..ahh.. abang.. sakit.. " rayuan Maya kedengaran.
Kali pertama Maya menikmati proses pemecahan dara,terlalu muda bagi Maya yang kehilangan dara di tangan Ghazrin.
Hampir 15 minit menghenjut Maya mulai kehilangan rasa sakit dan pedih, beransur pulih dan digantikan dengan rasa sedap yang tidak pernah dirasainya sebelum ini.Selalu Maya mendengar atau membaca di internet sahaja,tetapi sekarang Maya sendiri merasainya.
Maya menatap wajah Ghazrin yang sedang berusaha membuktikan kejantanannya itu.Tangan Maya spontan memeluk pangkal leher Ghazrin sambil mendongak kepalanya ke atas mencium bibir Ghazrin dan Ghazrin pula membalasnya dengan penuh perasaan.
Setelah hampir setengah jam, barulah Maya meraung kuat, menikmati orgasme yang pertama di dalam hidupnya.Air di dalam farajnya dilepaskan keseluruhan . Ghazrin dapat merasakan air Maya membasahi seluruh batang zakarnya yang masih menghenjut.
Ghazrin juga seperti Maya,kali pertama melakukan hubungan seks namun sedaya-upaya mengawal ritmanya.Cuba bertahan walaupun Maya sudah mengalami klimaksnya.Baru jantan namanya.
Akhirnya Ghazrin tidak mampu bertahan,dengan erangan kuat Ghazrin lantas disemburkan air mani kejantanannya masuk ke dalam rahim Maya.
Maya ternganga luas tatkala merasakan air mani Ghazrin bersembur memenuhi ruang peranakannya.Maya hilang kata-kata,namun terbit rasa kepuasan setelah merasai betapa nikmatnya melakukan hubungan seks dengan seorang lelaki walaupun dirinya masih di bawah umur.
Akhirnya Ghazrin rebah diatas tubuh Maya menindihnya, masing-masing saling dapat merasakan denyutan jantung yang kuat berdebar kencang.Tercungap-cungap kerana ini adalah pengalaman pertama mereka.
❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗
Ghazrin keluar dengan tergesa-gesa dari farmasi itu.Disimpan dengan baik barang yang dibelinya itu.Sejak awal pagi lagi Ghazrin keluar dari rumah Kadir.Semuanya gara-gara keterlanjuran mereka semalam.Ghazrin tidak sengaja melepaskan air benihnya ke dasar rahim Maya namun inilah pengalaman pertamanya.
Mana mungkin Ghazrin mampu mengawal disaat dirinya sedang merasakan satu kesedapan yang tidak terkata dalam hubungan seks kali pertama di dalam hidupnya.
Ghazrin dan Maya hanya fikirkan kesedapan duniawi dan tidak fikirkan kesan dari perbuatan itu.Maklumlah ketika tengah sedap,segala hal tidak dipedulikan.Namun setelah selesai berjimak,barulah Ghazrin dan Maya memikirkan akibatnya.
Maya yang dalam keadaan emosi tidak menentu menangis teresak-esak mengenangkan apa yang berlaku kepadanya.Daranya yang disimpan selama ini gagal dipertahankan.Mahkota kewanitaannya untuk suaminya yang sah nanti telah dirobek oleh Ghazrin.Orang luar yang hanya baru beberapa bulan wujud di dalam keluarganya.
Maya memikirkan betapa jauh dirinya dan Ghazrin terlanjur.Sudah tidak boleh diundurkan masa.Apa yang terjadi kekal terjadi,Maya dan Ghazrin mulai merasa sedikit menyesal kerana gagal menahan diri.Risau.Air mani Ghazrin yang dipancut masuk mungkin disenyawakan,dan Ghazrin dan Maya mungkin bakal menjadi ibu bapa di usia remaja ini.
Maya yang masih di tingkatan 3 bertambah risau.Malu.Dimana dia hendak meletakkan wajahnya jika perutnya mulai memboyot nanti jika benih Ghazrin menjadi.Sanggupkah Maya menjadi ibu di usia 15 tahun? Maya semakin takut apabila terfikir hal itu.
Maya tidak mahu.Maya menangis tersedu di sebelah Ghazrin.Ghazrin mula susah hati melihat Maya menangis.Ghazrin perlu menenangkan Maya.Ghazrin sedaya upaya memujuk Maya beliau akan bertanggungjawab.Ghazrin berjanji.
Senyap-senyap Ghazrin menyelinap keluar pada pagi itu.Tanpa memberitahu Mama atau Papanya.Fikirannya hanya satu,pil pencegah kehamilan yang dicarinya di dalam Google itu mesti dibeli dengan segera.Apa nak jadi,jadilah.
Pil atau ubat itu mesti dimasukkan ke dalam mulut Maya.Ghazrin nekad bertindak mencegah sebelum hal bertambah buruk dan membarah.Mujur nasibnya baik,barang yang dicarinya ada walaupun penat berjalan mencari farmasi terdekat.Ghazrin sendiri serba salah apabila masuk ke farmasi kerana riak muka jurujual berbangsa Cina melihatnya masih muda tetapi sudah datang membeli pil pencegah kehamilan.Mujur penjual itu tidak banyak soal.
Ghazrin terus pulang ke rumah setelah selesai membeli ubat pencegah kehamilan.Dilipat dan disimpan di dalam poket seluarnya.Suasana awal pagi sangat tenang dan nyaman sekali tatkala kakinya melangkah masuk.
Kadir yang melihat Ghazrin awal keluar bertanya ke mana dan Ghazrin cuma menjawab keluar bertemu kawan sekolahnya sekejap.Kadir kemudian keluar untuk menyiram pokok bunga di halaman rumahnya sambil memerhatikan Ghazrin hilang dibalik pintu itu.
Anak muda,ada-ada saja,fikirnya lagi.
YOU ARE READING
KHILAF REMASTRED EDITION
WerewolfSalam Sejahtera Saya telah diberikan satu cerita oleh pengarang @SeranganAtasGergasi.Dia meminta saya publish di akaun Wattpad saya kerana lebih ramai followers akan membaca,katanya. Rasanya cerita KHILAF ini sudah ramai yang baca dan tergantung sep...