🌞 KHILAF 21 🌞

11.8K 152 10
                                    

" Maya kena makan tau pil ni" ujar Ghazrin sambil menghulurkan Morning Pil kepada Maya.

Maya masih diam membisu. Maya duduk memeluk kedua lututnya, seperti seorang cina yang kalah judi.Wajahnya muram, mulutnya muncung.

" Sayang..Jangan macam ni..Makan ni..ni air pun abang dah bawak sekali" pujuk Ghazrin lagi.

" Sampai hati abang buat Maya macam ni " bentak Maya perlahan.Kesedihan terpapar di raut wajahnya.

Ghazrin mulai berasa serba salah.Tapi jika diikutkan Maya boleh saja menolak semalam, tetapi Maya sendiri tidak melawan,bahkan turut serta menikmati persetubuhan mereka.

" Sayang, abang minta maaf..Abang tak tahan tengok Maya,cantik,comel.. abang geram.Lagipun Maya pun nak jugak kan?"

Maya diam mencuka, wajahnya seolah-olah mempamerkan reaksi benci kepada jantan keparat yang dipanggil abang itu.

" Abang tau kan..Maya ni sekolah lagi..baru form 3" ujar Maya merenung ke arah Ghazrin.

Ghazrin tersentak mendengar kata-kata Maya itu, menunggu apa lagi yang mahu diluahkan oleh gadis itu.

" So?"

"Abang..Maya ni bawah umur tau..kalau Maya pergi report polis..sah-sah abang ke dalam.Abang tau salah besar kalau dicas merogol..Siap kena sebat lagi" ujarnya lagi.

Air muka Ghazrin mulai berubah.Takut dengan percakapan Maya, tidak pasti samada ugutan atau amaran.

" Tapi kan Maya,kita buat suka sama suka.Abang sayang Maya tau..please..ini rahsia kita berdua ja" rayu Ghazrin.

" Lagipun kalau Maya report,papa dan mama macam mana? Maya sanggup ke tengok mereka marah? Mereka mungkin biar abang kena tangkap, tapi sanggup ke Maya menjawab dengan papa dan mama?" Soal Ghazrin kembali.

" Sudahlah bang..jangan kacau Maya.."

"Bbb..baik.. abang tak nak kacau sayang..tapi..ni Maya makan pil ni tau.Abang tak nak jadi benih dalam perut Maya..Maya pun tak nak jadi mama umur 15 tahun kan?" Ujar Ghazrin sambil dihulurkan pil itu kepada Maya.

Maya menyeringai menjeling ke arah Ghazrin.Pil itu diragut kasar.

Direnung pil itu membaca preskripsi yang tertera.

"Abang..keluar please..nanti papa atau mama nampak,apa pulak mereka ingat kita buat" pinta Maya.

Ghazrin diam lalu bangun.Ada betul kata Maya,apa pulak kata mamanya,Salina jika nampak Gahz di dalam bilik anak daranya.

" Abang minta maaf Maya, please.. abang sayang Maya." ujar Ghazrin keluar menutup pintu bilik Maya.

Maya merenung ke arah pil itu,arahan di plastik dibacanya sekali lagi.Plastik itu dibuka lalu pil pencegah kehamilan itu dicampakkan masuk ke dalam mulutnya.

Sebotol air mineral diteguk, terpaksa Maya tidak berpuasa hari itu, semua disebabkan terlanjur dengan Ghazrinrin.Namun apakan daya,Maya sendiri yang hendak walaupun mulutnya berulang mengatakan tidak rela.Maya sendiri gagal mengawal nafsunya.

Di dalam bilik Maya termenung sendirian.Dalam diam Maya sendiri mengakui betapa nikmatnya dirinya mengingati semula saat-saat zakar Ghazrin membelah alur farajnya.Sedap sekali.Patutlah ramai anak gadis terlanjur pada usia yang begitu muda,sekali kena pasti nak lagi.

Sebelum ini Maya hanya membaca dan mendengar cerita dari kawan-kawannya yang terlanjur sahaja,kini Maya sendiri merasai pengalaman itu.Maya pasti tidak akan bercerita hal itu kepada sesiapa pun,kerana latar belakang keluarganya yang berpendidikan,pasti malu jika orang tahu Maya sudah tidak ada dara lagi.

Ghazrin lah punca semua ini berlaku.Jika Maya menolak Ghazrin dari awal,hal ini pasti tidak terjadi.Apakandaya Rudy sendiri yang mahu berpisah.Maya sebenarnya masih sayangkan Rudy tetapi Rudy enggan meneruskan perhubungan mereka.Ghazrin pula menjadi lelaki pertama meragut keperawanannya.Mahu atau tidak Maya harus mengakui dalam diam dia sendiri hendak juga perkara itu berlaku.Tak guna Maya menyalahkan Ghazrin seorang sahaja.

Hari pertama puasa,tidak banyak aktiviti dilakukan.Salina sedang mengutip pakaian yang hendak dibasuh,Fiya pula dengan Kina disuruh menyapu sampah di dalam rumah.Ghazrin  pula baru selesai memujuk Maya.Ghazrin turun ke bawah,terus ke luar rumah.Kadir yang sedang memotong ranting pokok yang mati.

" Papa ada apa-apa nak Gaz tolong?" ujar Ghazrin.

Kadir tersengih, sejuk hati mendengar permintaan anak angkat lelakinya itu.

" Jom..tolong papa kutip ranting dan daun buruk ni,kutip sampah lepas tu basuh kereta" jerit Kadir.

" Baik papa"

Ghazrinrin segera membantu Kadir di halaman rumah.Segala sampah disapunya, dibungkus dan dibuang ke tong sampah besar di jalan raya.

Selepas itu Ghazrin dan Kadir bersama-sama mencuci kereta.Sempat mereka bergurau senda bermain air.

Terdetik di hati Ghazrinrin betapa beruntungnya dirinya mengenali keluarga ini.Mereka melayan dirinya dengan baik sekali.

Jika mereka tahu apa yang telah Ghazrin lakukan dengan Maya, pasti mereka akan marah dan membencinya.Silap haribulan Ghazrin pula ke dalam,paling lama 20 tahun.

Masuk muda, keluar tua.Ghazrin teringat pula akan pepatah Melayu lama " sabun jatuh jangan sesekali kutip" ditambah wajahnya yang tampan,pasti ianya menjadi mimpi ngeri.

Sekarang Ghazrin takut Maya membuka mulutnya mengenai perkara itu.Ghazrin harus pandai memujuk Maya.Hati Maya perlu dijaga, ditatang bagai minyak yang penuh.

Ghazrin nekad.

KHILAF REMASTRED EDITIONWhere stories live. Discover now