😭 KHILAF 17 😭

6.4K 88 3
                                    


Masih terbayang kenikmatan yang Ghazrin rasakan. Nikmat sekali rasanya apabila air maninya dipancut dalam mulut gadis kesayangannya,Maya.

Ghazrin sama sekali tidak menyangka yang dia akhirnya dapat merasai pengalaman ini bersama Maya.

Jika dahulu Ghazrin hanya mampu berkhayal dan hanya mampu memuaskan nafsu hasil dari lancapan tangannya sendiri sahaja,namun kini Ghazrin sudah berjaya memancutkan air benihnya di dalam mulut seorang gadis.

Dan gadis itu pula adalah Maya. Bukan sebarang gadis. Cantik, baik, dan datang dari keluarga yang berada.

Peristiwa itu pasti akan diingatinya sepanjang hayat.Begitu jua Maya.Cuma Ghazrin menyesal kerana tidak dapat menjolok faraj Maya dengan zakarnya.Ghazrin cuma memancut air maninya ke dalam mulut Maya, rasa masih tidak lengkap

" sayang betul tak pancut dalam cipap Maya. Haishh" getus Ghazrin sedikit menyesal di dalam hatinya.

Sudah dua kali Ghazrin dan Maya bersama. Tapi masih lagi zakar Ghazrin belum dapat menceroboh faraj Maya.

Mahkota kewanitaan Maya masih terjaga.Dara Maya masih belum berjaya ditembusi oleh zakar Ghazrin yang mentah itu.

Tak sabar rasanya bagi Ghazrin untuk menunggu hujung minggu depan tiba. Walaupun Salina menelefon menjemputnya untuk datang ke rumah pada hujung minggu ini namun Ghazrin sudah pandai menolak permintaan ibu angkatnya itu

Ghazrin memberi alasan untuk mengelak ke sana kerana merasakan tiada guna kalau dia ke sana jika Maya tiada. Memandangkan Maya juga tidak pulang dari asrama. Jadi adalah lebih baik dia keluar bersama rakan-rakannya pada hujung minggu dari menghabiskan masa di sana.

Hari Jumaat tiba, selepas sekolah Ghazrin dan Arif melepak di tepi jalan sambil menghisap rokok.

Arif : Gaz,esok Sabtu malam kau free tak? Jom kita pergi gig nak. Kau free tak?

Ghazrin : "Macam menarik jugak tu. Tapi aku takda sen lah."

Arif : " Kau ni.Sejak bila masuk gig kene bayar?Free lah"

Ghazrin : "Memanglah. Habis tu duit nak lepak minum. Tambang bas lagi. Kalau naik motor nak kene tongtong minyak motor kau lagi"

Arif : "Alahh.. Berapa sen sangat. Alaa jomlah.."

Ghazrin : " Tengok lah nanti..ada sen aku roger kau la"

Ajakan Arif untuk berhibur bermain difikiran Ghazrin.Ghazrin akui dirinya memang tidak berduit.Ibunya memberi duit belanja sekolah pun sekadar cukup makan

Lebih-lebih tiada.Kalau waktu cuti bolehlah Ghazrin pergi mencari kerja sambilan yang dibayar upah harian.Ada juga duit poket.

Tiba-tiba telefonnya berdering lagi.Terpapar nama Salina.Segera Ghazrin menjawab panggilan Mamanya itu.

Salina : "Gaz. Gaz ada kat mane tu?"

Ghazrin : "Ya ma. Gaz ada kat rumah ni. Kenapa?"

Salina : " Owhh.. Mama bosan ni. Jom teman Mama pergi makan. Mama nak ke area bandar ni. Nak cari barang dapur sekali."

Ghazrin : " Owhh.OK boleh Mama.. Mama ambik Gaz dekat pam minyak yang selalu tu lah."

Salina : " Okay..kalau Gaz sampai awal,tunggu Mama kat situ"

Petang Jumaat itu juga Ghazrin menunggu Salina.Walaupun seperti kebiasaannya Ghazrin akan menghabiskan masa di rumah Salina,namun setelah memberi alasan tidak dapat bermalam disana, Salina sendiri pergi ke Ghazrin.

Ghazrin menunggu Salina di tempat pertama kali pertemuan mereka. 

Ghazrin menghabiskan masa petang Jumaat itu bersama Salina menemaninya pergi membeli belah.Setelah selesai membeli barang keperluan,perut Ghazrin berbunyi menandakan ianya perlu diisi.

KHILAF REMASTRED EDITIONWhere stories live. Discover now