🍎 KHILAF 18 🍎

7.6K 92 0
                                    

Malam pertama di bulan Ramadhan itu entah kenapa dirasakan begitu panas sekali.

Seolah-olah meruwap udara. Kipas di siling sudah ditetapkan pada kelajuan yang tertinggi tetapi bahangnya pada malam itu tetap dirasakan Ghazrin.

Ghazrin masih lagi sabar menunggu kelibat Maya yang tidak turun-turun. Ditambah pula dengan pemandangan nikmat buah dada Salina sewaktu berbuka tadi, betul-betul membuatkan Ghazrin tak keruan. 

Jam menunjukkan sudah lebih pukul 1 pagi. Selalunya pada waktu begini, Maya sudah turun ke bawah namun masih tidak kelihatan kelibatnya.

Mungkin benarlah kata Maya.Dia tidak akan turun lagi ke dapur pada lewat malam. Terasa menyesal pula dalam diri Ghazrin apabila dia bertanyakan Maya soalan sebegitu tempoh hari.

Ghazrin tidak mahu mensia-siakan air maninya dengan aktitiviti onani pada malam itu.Lagipun esok sudah kena puasa.

Ghazrin cuba mencari jalan bagaimana untuk memanggil Maya turun. Dicuba mesej dan telefon tapi langsung tidak berjaya.

Ghazrin merasakan Maya sengaja mematikan telefon bimbitnya. Seolah-olah tidak mahu diganggu. Lantas Ghazrin perlahan-lahan naik ke tingkat atas.

Ghazrin berdiri dihadapan pintu bilik Maya. Dipulas perlahan tombol pintu bilik itu. Kunci. Dia cuba menekap telinganya di permukaan luar pintu bilik Maya. Senyap.

Kemudian dia cuba pula untuk mengendap dari celahan bawah pintu. Gelap gelita. Dia pasti semua penghuni bilik tersebut pasti sudah dibuai mimpi.

'Ciss.. Kempunan aku malam ni' bentak Ghazrin di dalam hatinya.

Ghazrin melepak seketika di depan pintu bilik tidur Maya.

Sebelum turun ke bawah, Ghazrin melewati pintu bilik tidur Salina. Ghazrin berhenti singgah untuk mencuba nasibnya sekali lagi.

Mungkin ada tuah. Ditekap telinganya ke permukaan pintu bilik itu. Ghazrin mula rasa teruja. Kendengaran bunyi riuk katil silih berganti dengan desahan seorang wanita.

Ghazrin merasakan malam ini adala malam bertuahnya.Apa yang dihajatinya selama ini berlaku jua malam ini.Salina dan Kadir bersetubuh.Sudah lama Ghazrin mengidam menonton aksi seks Salina.

'Yess!!'  jeritnya di dalam hati.

Setelah beberapa minggu menanti, akhirnya sekali lagi dia berpeluang mengendap pasangan suami isteri itu melakukan hubungan seks.

Mungkin disebabkan esok mereka akan berpuasa,maka Kadir mahu melepaskan air yang bertakung dikepalanya kepada Salina.

Dengan penuh berhati-hati Ghazrin duduk di depan pintu bilik tidur Salina dengan cermat agar tidak disedari kehadirannya disitu. Ghazrin cuba memulas tombol pintu bilik itu.

Ghazrin menyeringai raut wajahnya gembira.Masih lagi tidak berkunci.Keadaan seperti kali pertama dia melakukan kerja jahat ini. 

 Perlahan-lahan pintu bilik tersebut ditolak sedikit.Tetapi kali ini Ghazrin hampa. Suasana di dalam bilik itu begitu gelap tanpa sebarang cahaya.

Salina dan Kadir sedang berasmara di dalam kegelapan. Ghazrin kecewa namun sedikit terubat apabila dapat mendengar desahan nyaring ibu angkatnya itu.

"Urgghhh bang. Aahhh.. Aahhh.. Aahhh..Sedapnya..." suara Salina dan Kadir berselang seli mendesah kenikmatan jelas kedengaran.

" PAP ! PAP ! PAP !PAP !PAP !"

Berselang seli dengan bunyi daging berhentakan sesama daging.Ghazrin tidak tahu apakah posisi seks yang sedang mereka lakukan kerana gelap.Langsung tidak nampak.

KHILAF REMASTRED EDITIONWhere stories live. Discover now