💛 KHILAF 16 💛

6.4K 94 3
                                    


Suasana awal pagi itu sangat sunyi namun berlainan di bilik belakang di tingkat bawah.

Dari dapur Ghazrin berjaya menarik Maya masuk ke dalam biliknya itu.Tubuh kecil Maya itu dibaringkan di atas katil bujangnya itu.

Ghazrin bertindak lebih dari sebelum ini.Bajunya dibuka dan bra Maya telah ditanggalkannya tetapi masih melekat ditubuh Maya.Bahagian atas Maya yang terbuka itu , menampakkan payudaranya yang kecil itu.

Tangan Ghazrin semakin galak meramas payudara itu,memaksa agar puting susunya timbul.

Apabila puting susunya timbul,maka dengan segera Ghazrin menjilat payudara Maya kiri dan kanan berulang kali.

Inilah kali pertama Maya menikmati bagaimana sedapnya payudaranya dihisap dan dikulum oleh lidah lelaki.

"Ahh..Ahh..Emm..Ahh..Shhh" Maya mengerang kesedapan.

Ghazrin gembira kerana berjaya membuatkan Maya mengerang, lidahnya semakin galak menjilat payudara Maya berulang kali tanpa jemu.

Sambil bibirnya tidak lekang melunakkan puting susu Maya, Ghazrin semakin galak menyeluk jarinya melalui belahan faraj Maya dalam misinya mencari biji nikmat kekasihnya itu.

Dengan sekali percubaan sahaja, Ghazrin terus menggentel biji kelentit Maya yang tersembul itu dengan kasar dan lemah lembut berselang seli. Kemudian Ghazrin menyeluk jari telunjuk dan jari tengahnya lebih dalam ke dalam lubang faraj Maya.

Dikorek semahunya lubang nikmat milik Maya itu dengan tujuan merangsang Maya untuk merembeskan air mazinya sebagai pelincir semulajadi.

Maya yang kesedapan mengetap rapat bibirnya menahan rasa kesedapan diperlakukan sedemikian rupa.Tanpa sedar farajnya semakin becak dan berair.

Perlakuan nakal Ghazrin menyebabkan Maya semakin ghairah memaksa air mazinya keluar berterusan.Basah lecun jari jemari Ghazrin manakala Maya pula mengigil mengerang kesedapan.

Ghazrin semakin galak mengorek dan menggentel biji nikmat Maya yang basah lecun itu, sambil tangan kirinya meramas mesra payudara gadis itu. Bibir dan lidah Ghazrin pula berperanan melumat bibir Maya dan sesekali hinggap menjilat payudara Maya memberinya sensasi kenikmatan.

Sehinggalah...

Maya : "Ahhh..Ahhh..Ahhh..Abang. ..Ah..Abang... Maya nak bangg... Maya nak.."

Ghazrin : " Maya nak apa sayang?"

Maya : " Ahhh..Maya nak..Nak.."

Maya sendiri tidak pasti apakah yang diracaunya ketika itu kerana asyik dibuai keghairahan yang amat sangat.

Ghazrin melajukan jolokan tangannya ke dalam faraj Maya.Semakin lama semakin pantas jarinya menjolok dan menguis didalam faraj Maya.

Bibirnya yang asyik melumati bibir Maya beralih arah menuju ke pangkal leher lalu hingap atas payudaranya.Lidahnya dijelir lalu dijilat semahunya puting susu payudara Maya,kiri dan kanan.Maya bagaikan direnjat elektrik menerima rangsangan itu.

Ghazrin lagaknya seperti orang yang sudah biasa melakukan hubungan badan namun hakikatnya Ghazrin banyak belajar dari video lucah yang sering ditontonnya.

Semakin lama semakin bernafsu Ghazrin melumat puting susu Maya dan menjolok lubang faraj Maya.

"Ahh...Ahhh..Arghhh..Ahhhh..Ehhmmm.Ehm" Maya mendesah bagaikan mahu menangis suaranya.

Maya merasakan dirinya seperti gunung berapi yang mahu meletus.Akhirnya Maya mencapai orgasme yang terbesar pertama kali dalam hidupnya.Maya mengetap bibirnya,mengerang dengan kuat sekali dan memancutkan air mani dari kemaluannya sehabis mungkin.

KHILAF REMASTRED EDITIONWhere stories live. Discover now