🌊 KHILAF 6 🌊

7.8K 107 5
                                    

Ghazrin terpegun.

Kereta Toyota Vellfire yang dipandu Kadir melepasi sebuah pos keselamatan dan memasuki kawasan perumahan yang kelihatan agak elit di pinggir bandar. Ghazrin meneliti satu persatu rumah yang dilewati kereta yang dinaiki mereka.Kebanyakkan rumah di sini adalah jenis banglo.

Kereta itu memperlahankan kelajuan dan memasuki sebuah rumah banglo yang berpagar tinggi. Perlahan-lahan pagar rumah tersebut terbuka secara automatik.

Sebuah rumah banglo dua tingkat tersergam indah di depan mata Ghazrin.

Dengan bertemakan rekaan moden tropikal, Ghazrin dapat melihat sebuah taman mini serta rimbunan tumbuhan hijau di halaman tepi rumah tersebut.

Mereka tiba pada lebih kurang jam 7 petang, secara automatik lampu dipersekitaran rumah dan lampu simbah yang menyuluh pokok-pokok hiasan menyala dengan sendirinya.Menambahkan lagi rasa kagum dalam diri Ghazrin .Ternyata Kadir bukanlah pegawai kastam berpangkat biasa seperti dia fikirkan.Pasti berjawatan besar di dalam kerajaan.

Sebuah kereta Honda Civic FC berwarna putih lengkap dengan bodykit Modulo dan sebuah Yamaha R6 juga berada di bawah garaj yang sama tempat Kadir meletakkan kereta Vellfirenya.Terfikir dikepala Ghazrin,tinggi juga citarasa bapa angkatnya itu dalam bidang automotif.

"Kakak dengan Fiya tolong angkat barang-barang shopping tadi terus letak kat atas.Gaz tolong mama angkat barang pasar tadi yer" arah Salina.

Ghazrin terpinga-pinga sambil mengangkat barang-barang yang dibeli mereka dari bonet kereta.Matanya meliar melihat kiri dan kanan.

"Abang Ghazrin malu ke? Relaks lah. Janganlah malu-malu.Buat macam rumah sendiri " ujar Kina,si bongsu cuba menyakat abang angkatnya itu.

"Kata dah jadi anak, takkan malu kot ?" ujar Fiya pula menyindir.

Ghazrin sedikit terkejut dengan kata-kata Fiya. Ya. Memang dia malu dan bukan ketika itu sahaja. Setiap masa apabila bersama keluarga angkatnya itu Ghazrin merasa segan. Tapi mengenangkan Salina dan Kadir yang begitu bersungguh-sungguh melayaninya dengan baik, Ghazrin tidak sampai hati mahu menamatkan hubungan mereka yang baru bermula itu.

Selesai memunggah barang dari kereta, Kadir mengarahkan semua ahli keluarganya untuk bersama-sama berjemaah untuk menunaikan solat Maghrib.

Kadir amat mementingkan soal agama untuk keluarganya. Oleh sebab itulah seluruh keluarga Kadir mengenakan tudung. Baik isteri atau anak-anaknya.

Ketika semua mengambil wuduk dan bersiap untuk solat di tingkat atas rumah tersebut, Ghazrin ke bilik air tingkat bawah di dalam rumah tersebut.

Ghazrin melihat kecantikan dapur rumah tersebut yang agak luas. Kelihatan ruang makan tetamu jika dicampur keluasan ruang dapur rumah ini hampir sama besar dengan keseluruhan rumah flat keluarga Ghazrin .

Alangkah bersyukurnya Ghazrin jika dia juga mempunyai rumah sebesar ini.Namun Ghazrin tahu tidak semua orang mempunyai rezeki yang sama.

Sedang Ghazrin menuju ke bilik air, langkah Ghazrin terhenti seraya beliau melintasi satu ruang di antara dapur dan bilik air rumah tersebut.

Kelihatan seperti ruangan laundry rumah tersebut. Ruang tersebut terdapat sebuah mesin basuh dan penyidai pakaian.

Apa yang menarik perhatian Ghazrin adalah pakaian yang berada di ampaian dalam ruang tersebut. Terdapat beberapa pakaian dalaman wanita iaitu bra dan seluar dalam. Pelbagai jenis corak dan berwarna-warni.

Tidak semena-mena Ghazrin terangsang. Walhal baru malam kelmarin, baru sahaja beliau merembeskan air maninya setelah selesai menonton video lucah di telefonnya.

Ghazrin meninjau keadaan sekeliling kalau-kalau ada ahli keluarga angkatnya turun ke bawah.

Bila dirasakan keadaan sekelilingnya selamat dan tiada sesiapa, Ghazrin melangkah merapati ampaian tersebut. Di dalam banyak-banyak bra yang digantung disitu, mata Ghazrin tertancap pada satu jenis bra berwarna merah bercorak bunga hitam. Lalu disentuh bra tersebut, dibelek dan dicium bra itu.

"Wangi sial coli ni. Siapa punya ni? Kaler ni memang stim betul" ujar Ghazrin dalam hatinya.

Bra tersebut bersaiz agak besar jika dibandingkan dengan bra-bra yang lain tergantung di situ. Lantas Ghazrin cuba membelek tag tertulis jenama Triumph pada bra tersebut untuk mengetahui saiz bra itu.

"Fuhh 36D.Besar betul ni. Siap satu set lagi dengan panties lagi " ujarnya lagi di dalam hati apabila Ghazrin terlihat seluar dalam dengan warna dan corak yang sama.Talinya nipis ditepi.

Ghazrin mula meneka siapakah pemilik pakaian dalam tersebut. Tidak syak lagi ini milik ibu angkatnya sebab mustahil bra itu kepunyaan adik-adik angkatnya.Saiz payudara mereka masih kecil,maklumlah masih bersekolah.

Walaupun Ghazrin segan ketika bersama mereka, kadang kala Ghazrin sempat mengintai dalam diam saiz buah dada adik-adik angkatnya terutama Maya dan Fiya.

Tetapi saiz buah dada mereka tidaklah seberapa besar jika dibandingkan dengan bra yang ada di tangannya. Ghazrin yakin bra itu milik Salina kerana jika dilihat, coraknya lebih kepada gaya seorang wanita yang dewasa.

Cuma Ghazrin tidak menyangka Salina memiliki buah dada yang agak besar. Mungkin ianya tidak jelas kelihatan kerana sepanjang Ghazrin cuba mengamati buah dada ibu angkatnya itu, Salina sering memakai baju blouse yang agak longgar dipadankan dengan tudung yang tidak begitu singkat dan tidak juga terlalu labuh tetapi masih menutupi bahagian dadanya.

Ghazrin mula terbayang akan Salina dalam set pakaian dalam tersebut tanpa memakai sebarang pakaian. Secara automatik tangan kirinya mengenggam kemaluannya yang mulai mengeras dari luar seluar sambil ibu jari tangan kanannya masih menggosok corak bunga di bahagian puting luar bra tersebut.

"Gaz!! Da ready ke belum??? Dah siap naik atas sini"

Kadir menjerit memanggil Ghazrin dari tingkat atas apabila merasakan Ghazrin agak lama dibawah.

Lantas Ghazrin tersentak lalu melepaskan bra dan kemaluannya,bergegas masuk ke bilik air dan membuka paip air agar dengan kuat dengan harapan Kadir mendengar yang Ghazrin masih lagi belum selasai di dalam bilik air.

"Kejap pa. Sikit lagi" jerit Ghazrin.

Seraya dia meratakan wuduk diwajahnya, terlintas di fikirannya apa yang telah dilakukannya tadi.

"Astaghfirullahalazim. Takkanlah dengan mama pun aku stim" ujarnya dalam hati merasa menyesal.

Ghazrin beristighfar dan mengambil wuduk.

KHILAF REMASTRED EDITIONWhere stories live. Discover now