☕ KHILAF 15 ☕

6K 84 1
                                    

Ghazrin : Maya pleaselah... Dah masuk 2 minggu ni, Maya buat tak tahu kat abang.Apa salah abang? Please.Reply lah mesej abang.

Ghazrin menekan butang SEND.

Mesej itu berjaya dihantar kepada penerima. Ghazrin sabar menunggu balasan.Hampir 10 minit masa berlalu namun mesej yang dihantarnya masih tidak berbalas.

Ghazrin kecewa.Diambil bantal dan dipekup pada wajahnya.

Bengang dengan layanan yang diterimanya dari Maya.Entah tidak semena-mena notifikasi telefonnya berdering.

Ghazrin segera mencapai telefonnya.Terdapat satu SMS masuk.Hati Ghazrin berbunga-bunga membaca mesej ringkas itu.

Maya: " Maya balik minggu ni "

Ghazrin : " Owhh yeke? Maya nak apa-apa tak? Nanti abang belikan."

Mesej Maya itu segala dibalasnya. Ghazrin kembali menunggu dan terus menunggu.

Hampa.Maya tidak membalas mesej tersebut. Ghazrin kecewa namun masih tersengih kerana sekurang-kurangnya Maya membalas mesej akhirnya memberitahu bahawa dia pulang pada Jumaat nanti.

Ghazrin berasa lega sambil berbaring,tidak lama kemudian rasa gersang mula membara dalam diri Ghazrin.

Seperti biasa untuk melampiaskan nafsu syahwatnya,Ghazrin akan membuka galeri video di telefonnya, dan membelek koleksi video lucah yang tersimpan di dalamnya.

'Boleh try skill ni minggu ni. hahaha' ujar ketawa di dalam hati.

Hari Jumaat menjelang tiba.Pulang dari sekolah Ghazrin terus menuju ke stesen bas.Sambil menunggu bas, tiba-tiba telefonnya berdering.

Salina : "Assalamualaikum Gaz. Mama ni..."

Ghazrin : "Waalaikumusalam ma. Mama...Gaz tengah tunggu bas ni.Gaz balik tau minggu ni"

Salina : "Ehh mama tak habis tanya lagi Gaz da jawab.. Selalu bukan main susah nak ajak balik. Haaa kalau Gaz balik baguslah. Adik-adik pun ada kat rumah hujung minggu ni"

Ghazrin : "Haah Gaz tau diorang balik minggu ni"

Salina : "Aikk.. Macam mana Gaz tau?"

Selama ini Salina tidak mengetahui mengenai hubungan istimewa antara anak angkat dan anak sulungnya itu.

Ghazrin dan Maya sudah bersepakat untuk merahsiakan hubungan sulit mereka dari ahli keluarganya itu.Ghazrin mula risau kerana tersalah cakap

Ghazrin : "Ehh Gaz tak tau pun. Gaz main agak je. Diorang dah lama tak balik kan..so jadi balik lah yer Mama?"

Salina : "Owhh.. Pelik jugak mama.. Ingatkan Gaz tau.. Haha diorang jadi balik.. Nanti Mama ambik Gaz kat tempat biasa tau"

Ghazrin : "Ok ma..Bye"

....................................................................................................................................

Jam di dinding menunjukkan sudah 1.45 pagi. Ghazrin masih terbaring di ruang tamu rumah banglo tersebut.

Terkadang dia memusing badannya kiri dan kanan cuba mencari mood tidurnya. Dirasakan susah untuk tidur pada malam itu kerana Ghazrin tidak dapat menahan gelora nafsunya yang tiba-tiba naik mendadak sejurus melihat wajah Maya sebentar tadi.

Maya langsung tidak menegurnya sebaik sahaja mereka tiba di rumah itu. Maya masih lagi kelihatan dingin dengannya. Ghazrin juga runsing mengapa Maya berperangai sedemikian rupa walhal beberapa hari lepas Maya membalas mesej darinya.

Ghazrin menyangka Maya akan kembali berbaik terhadapnya nmun sebaliknya yang berlaku.

Sejak dari peristiwa menyentuh alat sulit Maya, entah kenapa Ghazrin juga semakin lama semakin kuat nafsunya.Dalam seminggu sudah beberapa kali beliau beronani.

KHILAF REMASTRED EDITIONWhere stories live. Discover now