🐘 KHILAF 24 🐘

12.5K 203 49
                                    

Sebulan telah berlalu.Suasana kemeriahan hari raya sudah tidak dirasakan lagi.Seperti biasa hujung minggu Ghazrin akan pulang bermalam di rumah Salina.

Malam itu, Ghazrin dan adik angkatnya, Kina, leka menonton filem Jurassic Park di saluran Netflix.Kadir pula kebetulan keluar,ada hal katanya.Mungkin keluar melepak dengan rakan-rakan sekerjanya.

Salina masih mengemas di dapur.Tinggal Ghazrin dan Kina sahaja.Mereka berdua khusyuk menonton sambil berehat di atas sofa yang empuk itu.Entah mengapa Ghazrin boleh tertarik menonton bersama dengan adik angkatnya yang kecil itu.

Salina sudah selesai membasuh pinggan dan datang menyertai mereka di atas sofa.Salina pada malam itu hanya mengenakan baju kelawar bercorak belang merah hitam.Ghazrin terkejut apabila Salina melabuhkan punggungnya di sebelahnya.Serta merta jantungnya berdegup kencang.Mana tidaknya,baju yang dipakai Salina itu sedikit longgar sehingga menampakkan pangkal payudara Salina yang montok itu jelas di mata Ghazrin.

Ghazrin  tidak mahu dan tidak berani memandang lama-lama dan kembali fokus matanya pada TV.Takut Salina perasan dirinya yang asyik merenung ke arah dada wanita itu.

Sambil menumpukan perhatian di tv, tiba-tiba Ghazrin terasa sesuatu menyentuh telinganya.Rupa-rupanya Salina mula bermain dengan telinga Ghazrin sambil menggentel dengan jarinya. Ghazrin terkejut segera berpaling ke arah Salina.Kina pula tersengih menyampuk.

"Ahh itulah perangai mama.. kali ni abang Gaz pulak kena..Mama pantang nampak orang nak rileks mesti dia cari telinga.." seloroh Kina.

Salina tersengih.

"Meh Kina,duduk atas paha mama,geram nak gigit telinga Kina tu" ujar Salina bergurau.

"Tak nak lah..mama suruh abang Gaz duduk atas mama" balas Kina spontan.

Ghazrin hanya ketawa terkekeh-kekeh tetapi di dalam hatinya bukan berharap dapat duduk atas Salina sahaja,
malah Ghazrin pula mahu menindih Salina dengan tubuhnya.

Ghazrin sudah tidak sabar untuk melahap payudara Salina yang gebu dan besar itu.Punggung Salina yang bulat dan bulat itu mahu dijilat dan digigitnya.Geram.

Mujur ada Kina dan akal fikirannya masih waras,kalau tidak mahu diterkam Salina seperti dikhayalkan di dalam fikirannya.Jika ikut rasa binasa, ikut hati mati,bak kata orang tua dahulu.Ghazrin menarik nafasnya,cuba menahan gelora nafsunya dengan kembali menonton tv, dan perlahan mendapat rentak menenangkan fikiran yang bergolak itu.

Namun tiba-tiba terasa sakit di cuping telinganya.Ghazrin berpaling sekali lagi, rupanya Salina menggigit telinganya.

Ghazrin tersentak kerana terkejut. "Ehh..mama buat apa ni?"Ghazrin bertanya.

Salina tersenyum dan menjawab, "Saja Mama nak main-main dengan Gaz. Geram pulak tengok telinga Gaz ni.Hihi." Ghazrin tidak tahu bagaimana untuk bertindak balas terhadap tingkah laku ganjilnya, jadi dia cuba mengabaikannya dan fokus pada filem itu. 

"Mama cubit-cubit,sudah lah..jangan gigit" ujar Ghazrin.

Namun sebenarnya, Ghazrin cuba menghalang perbuatan Salina itu ada sebabnya.Ianya menyebabkan sesuatu di dalam kainnya mengeras kerana disentuh Salina.Memori persetubuhan Salina dan Kadir kembali menjelma di dalam fikirannya.Sedaya upaya Ghazrin melindung zakarnya dari kelihatan,tambahan pula ketika itu dia sendiri tidak memakai seluar dalam.

Salian ketawa melihat telatah Ghazrin yang cemas itu,namun Salina tidak tahu sebenarnya Ghazrin berusaha memendamkan perasaan bernafsunya.

Kalau Ghazrin tidak waras,mahu saja Ghazrin menerpa mencium bibir Salina semahunya,mahu saja Ghazrin mengoyakkan baju Salina dengan kasar untuk menghisap puting susunya kiri dan kanan,mahu saja dijilatnya payudara Salina yang montok itu.Mahu disembamkan wajahnya di antara kedua payudara Salina itu.

Mahu saja Ghazrin menjolok batangnya ke dalam mulut Salina.Biar Salina merasakan sendiri kehebatan zakarnya.

Namun Ghazrin sedar semua itu adalah khayalan fikirannya.Mana mungkin Ghazrin berani.Tambahan pula Kina juga turut berada bersama. Ghazrin terus berpura-pura serius dan terus menonton filem itu dengan mereka berdua sehingga tamat.

Ketika tamat filem, Kina menoleh ke arah Ghazrin dan berkata, "Kina dah penat. Kina nak tidur."Salina menarik tangan Kina ke atas menuju ke biliknya, Ghazrin tidak mengikutnya namun hatinya berdebar-debar kelakuan Salina pada malam itu. 

Malam itu,dalam ketika suasana sunyi sekali ,di dalam bilik hujung di tingkat bawah itu sekali lagi Ghazrin melancap batang zakarnya.Kali ini lebih nakal,bra Salina di ampaian diambilnya,lalu dimuntahkan air maninya ,kemudian diratakan pada bahagian dalam bra itu.Biar air maninya sama-sama membaluti puting susu Salina nanti.

Syaitan ketawa.Ghazrin puas.

Dasar binatang...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 20 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KHILAF REMASTRED EDITIONWhere stories live. Discover now