01 - Bölüm

31.7K 970 411
                                    

Kitabın şarkısı: NBSPLV - The Lost Soul Down

Merhaba ballarım bu benim ilk kitabım. Uzun zamandır bxb okuyorum ve en sevdiğim mahalle konulu olan kitaplar. Ben de denemek istediğim için böyle bir kitap yazma kararı aldım. Hem deneyim olsun diye, hem de eğlence amaçlı. Umarım güzel bir kitap olur. Okuyan varsa oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin, düşünceleriniz benim için önemli. Kendinize iyi bakın 💗

"Kitapta küfür var aşkımlar rahatsız olan varsa okumamasını tavsiye ederim"

Bilinmeyen numara: Merhaba yakışıklı.

Bilinmeyen numara: Hey Kenan efendi.

Bilinmeyen numara: Bir şey diyeceğim ama hemen bakma mesaja. Olur mu?

Bilinmeyen numara: Ben sana çok aşığım ya.

Bilinmeyen numara: Yani öyle böyle değil, baya baya ölüyorum aşkından.

Bilinmeyen numara: Ama sen şerefsiz, vicdansız bana bakmıyorsun bile.

Bilinmeyen numara: Sen anca ülkücü ocaklarında otur çay iç amk!

Bilinmeyen numara: Çay içerken öleceksin az kaldı.

Görüldü...

Gördüğünü görünce telefonu kapatıp Can'ın yüzüne attım.

"Amına koyim gördü lan, şimdi ne yapacağım ben?" diyerek odanın içinde tırnaklarımı ısırarak bir o tarafa, bir bu tarafa gezmeye başladım. "Kanka mal mısın sen ya, niye yüzüme atıyorsun telefonu it" diyerek burnunu tutuyordu.

"Siz beni gaza getirdiniz lan. Ben yazar mıydım yoksa Kenan'a? Yazmazdım asla, aşkımdan gebersem bile yazmazdım. Şimdi ne olacak. Ya beni bulursa? Ya ağabeyimin haberi olursa? Sıçtım" diyerek yatağıma uzanıp battaniyemi kafama kadar çektim. Şuan çok utanıyordum.

"Eşek kadar herif oldun bir gram aklın yok yeminle. Hiçbir şey olmaz merak etme. Sanki yüzüne doğru söyledin. Alt tarafı mesaj attın? Ne drama yapıyorsun anlamadım?" diye gözlerini devirdi.

"Hele yarrama bak hele. Sen git Cansu gelsin. Doğru düzgün arkadaşını teselli bile edemiyorsun git" dedim ayaklarımla itip yataktan düşürdüm onu.

Götünü tutum ayağa kalktı ve "Şerefsiz herif, haram olsun sana. Ne kıymet bilmez herifsin lan sen? Yardım ettim numara aldım sana, teşekkürün bu mu? Piç. Siktir git, gidiyorum ben" diyerek kapıya yöneldiği zaman hemen ayağa kalkıp beline sarıldım sıkıca.

"Balım özür dilerim vallaha heyecandan ne yapacağımı bilmiyorum. Yeminle bak, seni kırdıysam özür dilerim. Lütfen gitme, beni bu" telefonu göstererek "şeyle birlikte yalnız bırakma" diyerek ona masumca baktım. Bana doğru dönüp ellerimi belinden çekti. Elini saçlarına atıp karıştırdı.

"Ağzının ortasına bir koyasım var Bora biliyor musun? Neyse, ne yazdığına bakmayacak mısın?" diye sorunca yatağımın kenarında duran telefona baktım. Çok gergindim şuan. Bakmak istemiyorum, ama aynı zamanda ne yazdığını da çok merak ediyordum.

Can'a dönerek "Balım sen mi baksan acaba?" dedim.

"Yok ben hayatta bakmam. Sen yazdın, sen bak. Beni bu işe karıştırma." dedi.

"Lan zaten karıştığın kadar karıştın. Sövdürme gece gece kendini."dedim. Oflayarak yatağıma yakınlaşıp telefonu eline aldı. "Ben seninle ne yapacağım ya" diyerek telefonu açtı.

"Gerizekalı kız sanıyor seni al yaz şuna. Deki sikim var benim köpek" dediği an gözlerimi büyütüp elinden telefonu aldım.

"Cidden öyle mi yazayım?" gözlerini devirdi yine. Yemin ederim gözleri bir gün böyle kalacak.

"Oğlum sen mal mısın ya? Yaz işte erkek olduğunu Allah'ın cezası. Ben sana yardım ediyorum ama sen şu abini bana yapmadın bir türlü. Hayırsız herif seni" kafasına hafifçe vurdum.

"Abim sik sevmiyor kusura bakma " dedim. Can tek kaşını kaldırarak "Haa o zaman Kenan abi sik seviyor?" dediğinde ona kötü kötü baktım ve Kenan'ın mesajını açtım.

Kenan efendi: Bir bu eksikti zaten.

Kenan efendi: Gece gece bu ne. Kimsin sen çocuk?

Kenan efendi: Bana bak kızım her kimsen benden uzak dur tamam?

Bilinmeyen numara: Pardon ama kız olduğumu nereden çıkardın?

Kenan efendi: Ne diyorsun lan sen?

Bilinmeyen numara: Diyorum ki erkeğim, sikim var ve sana aşığım.

Bilinmeyen numara: Oldu mu?

Can'a dönüp telefonu ona doğru tuttum ve "Nasıl yazdım iyi mi sence?" dedim. Yazdığımı okuduktan sonra haykırarak gülmeye başladı. "Mükemmel, mükemmel devam et sen" dedi

Kenan efendi: Sikerim lan seni, ne diyorsun gece gece.

Kenan efendi: Siktir git yazma bana. Belanı benden bulma çocuk.

Bilinmeyen numara: Anca rüyanda sikersin beni Kenan efendi.

Bilinmeyen numara: Sadece aşkımı itiraf etmek için yazmıştım.

Bilinmeyen numara: O yüzden şimdi git zıbar hadi. İzin veriyorum.

Kenan efendi: Ulan seni bir elime geçireyim var ya siktim belanı.

Kenan efendi: Seni hiç kimse alamaz benim elimden. Bak gör.

Kenan efendi: Hem sen benimle nasıl konuşuyorsun böyle. Kenan efendi falan sen hayırdır?

Bilinmeyen numara: Sana istediğim gibi seslenirim?

Bilinmeyen numara: Bu seni hiç alakadar etmez.

Kenan efendi: Abi diyeceksin bana çocuk. Kenan abi diyeceksin.

Kenan efendi: Kimsin bilmiyorum ama bu mahallenin çocuğu olduğun belli.

Bilinmeyen numara: Boşuna uğraşma beni sadece ben istersem bulabilirsin.

Bilinmeyen numara: Kenan efendi!

Kenan efendi: Bekle sadece çocuk. Bu iş burada bitmedi. Bulacağım seni.

Bilinmeyen numara: İyi bulmalar sana o zaman 😺

Yazıp telefonu hemen kenara fırlattım ve elimi kalbime koydum. Çok hızlı atıyordu. "Ulan Can benim kalbim çok hızlı atıyor. Kalp krizinden ölür müyüm sence?" Mal mısın der gibi suratıma baktı. "İyice mala bağladın Bora, hadi yat zıbar sabah okul var." dedikten sonra annemin Can için açtığı yer yatağına girip üstünü örttü.

"Can sence iyi mi yaptık?" dedim hüzünlü bir şekilde. Bana dönüp "Evet. Ne zamana kadar uzaktan öyle bakacaksın bu adama sen? Hem iyi oldu böyle. Belki seni görünce, konuşunca seni sever hm?" dedi ve birkaç saniye bekledikten sonra devam etti. "Malsın, şerefsizin tekisin eee biraz da çekilmez birisin ama iyisin ya Bora. Seni sevmeyen kendisi kaybeder" dedi.

Bu sözlerini durunca duygusallık bastı beni, gözlerim doldu. Yatağımdan kalkıp yanına uzandım ve başımı omzuna koyarak sarıldım ona. "Offf balım iyi ki varsınız siz. Siz olmasanız bu Bora ne yapardı bilmiyorum" dediğimde o da bana sarıldı.

"Hadi git zıbar erken kalkacağız biliyorsun. Bugünlük bu kadar aksiyon yeter. Git hadi" diyip beni yanından kovdu.

Yatağıma uzanıp üstümü örttüm. Gözlerimi kapattım ve Kenan'ı düşünmemeye çalıştım. Bakalım yarın neler bekliyor bizi.

BANA ABİ DEME - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin