Eve girdiğim andan beri annem beni azarlıyordu. Yüzümü görünce delirmişti, şimdi de yarım saattir bana ettiği nasihatleri dinliyorum. Oflayarak elimle yüzümü kapattım. "Sana noldu Bora, kavga eden bir çocuk değilsin sen. Çok boşladım seni ben galiba. Baban gelince bir tur da o seni azarlar merak etme sen." diyerek mutfağa geçti.
"Gel yemek ye, sevdiğin yemeği hazırlandım sana." diyince koşarak mutfağa gittim. Sonunda günün en sevdiğim kısmı. Kavga ettiğim için sana yemek yok demişti ama kıyamaz bana canım annem.
"Otur." diyince hemen yerime geçip oturdum. Annem tabağı önüme koyunca, mutlulukla gülümsedim. Cidden sevdiğim yemeği yapmıştı, yanında da ayran vardı. Başlamadan önce anneme baktım. Bana bakarak "Hadi ye fikrimi değiştirmeden önce. Yoksa aç kalırsın." dedi. Annem sakin bir insandı ama sinirli olunca dişi aslana dönüyordu.
Onu daha fazla sinir etmemek için yemeğe başladım. Yedikten sonra anneme sofrayı toparlamaya yardım ettim. Tam odama geçecektim ki elimi tutup beni durdurdu. Yüzüme bakıp "Şerefsiz ne hale getirmiş güzel oğlumu. İyi ki ben gitmemişim, yoksa büyük kavga çıkardı okulda." diyerek yüzümü okşamaya başladı.
"Neyse geç odana dinlen. Baban gelince ben söylerim olanları merak etme bir şey demez." bu söylediklerini duyunca içim rahatladı biraz. Çünkü babam kızgın olunca annem gibi hemen yumuşamaz, bir kaç gün hatta haftalarca konuşmazdı bizimle. Anneme sarıldım ve teşekkür ettikten sonra odama geçip kendimi yapağıma attım.
Ders yapasım yoktu ve canım sıkılıyordu. Telefonu elime aldım ve onunla olan sohbeti açtım. Tabii ki de bilinmeyen olarak, kaç gündür Kenan'a sormak istediğim soruyu soracaktım. Umarım sevdiği biri olmazdı. Eğer böyle bir şey olursa onu asla kazanamazdım.
Bilinmeyen numara: Kenan merhaba.
Bilinmeyen numara: Sana bir şey sorabilir miyim?
Bir kaç dakika bekledikten sonra ondan mesaj geldi. Çabuk dönmüştü mesajıma, şaşırdım.
Kenan efendi: Şimdi de soru soruyorsun zaten?
Bilinmeyen numara: Ne?
Kenan efendi: Diyorum ki, sana soru sorabilir miyim diyince de soru sormuş oluyorsun.
Kenan efendi: Anladın mı şimdi?
Bilinmeyen numara: Offf ne diyorsun ya?
Bilinmeyen numara: Alt tarafı bir soru sorduk.
Bilinmeyen numara: Neyse, sorabilir miyim
Kenan efendi: Söyle artık ne söyleyeceksen.
Bilinmeyen numara: Sevdiğin biri var mı?
Bilinmeyen numara: Ya da hiç oldu mu?
Kenan efendi: Durup dururken neden bunu bana soruyorsun şimdi?
Bilinmeyen numara: Soruma soruyla karşılık verme.
Bilinmeyen numara: İlk ben sordum.
Bilinmeyen numara: O yüzden ilk sen cevapla, sonra da ben.
Kenan efendi: Sevdiğim biri yok.
Kenan efendi: Bir kere sevdim o da beni yüz üstü bıraktı gitti.
Kenan efendi: O günden sonra kimseyi sevmedim.
Kenan efendi: Daha doğrusu güvenmediğim için sevemedim.
Bilinmeyen numara: Peki onu hala seviyor musun?
Kenan efendi: Bir soru sormak istedin ama bu üçüncü sorun çocuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA ABİ DEME - GAY
Storie breviTAMAMLANDI Bilinmeyen numara: Merhaba yakışıklı. Bilinmeyen numara: Hey Kenan efendi. Bilinmeyen numara: Bir şey diyeceğim ama hemen bakma mesaja. Olur mu? Bilinmeyen numara: Ben sana çok aşığım ya. Kenan ve Bora'nın hikayesi YARI TEXTİNG