55 - Özel Bölüm

6.1K 213 75
                                    

UYARI!!! Bölüm sonlarında SMUT var. Rahatsız olanlar okumasını tavsiye etmiyorum. Çok ağır bir şey yazmadım, ama yine de uyarmak istiyorum. Bölümün hepsi smut değil. Zaten kendiniz anlayacaksınız smut'un başladığı kısmı. Bölümün sonunu okumanızı isterim ama :) Uyarı bitmiştir...

Çok uzun bir bölüm oldu. Umarım sıkılmadan okursunuz. Bölüm çok uzun olduğu için kontrol edemedim maalesef. Hatalarım varsa kusura bakmayın lütfen.

Fotoğraf Kenan'ın modeli ve yanında olan kişiyi de Bora olarak düşünün ♡

"BÖLÜM ŞARKISI: RENEGADE - AARYAN SHAH"

"BÖLÜM ŞARKISI: RENEGADE - AARYAN SHAH"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neredeyse iki aydır bu evde yaşıyorduk. Ben yeniliklere çabuk alışan biri değilim. Ama, sanki yıllardır bu evde yaşıyordum. Aslında bu eve, bu kadar çabuk alışmamın nedeni Kenan'dı. Evli bir çift gibi olmuştuk. Her gün eve gelmesini heyecanla bekliyordum. Kapıyı açar açmaz gülümseyerek bana sarılmasını, narin öpüşlerini... hiçbir şeye değişmezdim.

O bana ait olan hazinemdi. Bana ait bir gezegen. Kokusuyla kendimden geçtiğim adam. Sevgim artık içime sığmıyor.

Yatak odasına geçip kendimi koca yatağa attım. Kenan'a zorla yaptırdığım ayna sonunda gelmişti. Aslında zorla yaptırdım diyemem. Gülümseyerek kendi yansımama baktım. Acaba çıplak bir fotoğraf mı atsam Kenan'a? Bu yaramazlığı yapmak için bir kenara not alalım. Kenan'ı baştan çıkarmaya bayılıyorum desem? Farkında değildi ama tahrik olunca bakışları çok farklı oluyordu. Çatık kaşları ve hafif kızarmış yüzüyle çok güzel görünüyor. Kendimi sabaha kadar onunla birlikte olurken hayal ediyorum.

Üzerimdeki gömleğin düğmelerini açtım. Geçen hafta gelmişti özenle seçtiğim ayna ve biz o günden beri birlikte olamadık. Eve geç geliyor, erkek geldiği zamanlarda çok yorgun olduğu için yemek yiyip uyuyorduk. O yüzden içimde bastıramadığım bir azgınlık, özlem vardı. Tenini, tenimde hissetmem lazımdı. Bu düşünce beni ele geçirmeden başka şeyler düşünmem lazımdı.

İkizler ve ben aynı üniversiteni yazdığımız için, üçümüz de aynı yeri kazanmıştık. Ders olmadığı için biraz canım sıkılıyordu evde. Arada Can bize geliyordu. Mahallede olanları bana aktarıyordu.

Evimizi özlüyordum bazen. Annemi, babamı ve tabii ki de suratsız Barış'ı. Keşke evlenip gitse de anam, babam kurtulsa şu heriften. Neyse...

Bugün Zümrüt teyzeyi ziyaret etmeye gidecektik. Biraz heyecan vardı. Her zaman gittiğim ev, ama bu sefer oğlunun sevgilisi olarak gideceğim için gergindim. Kenan'ın gelmesine neredeyse bir saat vardı. O zamana kadar duşa girsem iyi olurdu.

Üstümdeki her şeyi çıkarıp, odamızda bulunan banyoya doğru ilerledim. Duşu açarak ılık suyun altına girdim. Kafamı kaldırıp, gözlerimi kapattım. İlk önce saçlarımı yıkadım. Kendimi güzelce temizledikten sonra duştan çıktım. Bu yaz havalar çok sıcak geçiyordu. Klima olmasa sıcaktan ölürdüm herhalde.

BANA ABİ DEME - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin