တရားသည်ဖြစ်စေ မတရားသည်ဖြစ်စေ အရာရာကို အနိုင်လိုချင်တဲ့...
( Kim Taehyung )
" ငါ့အပိုင်လို့ သတ်မှတ်ထားတဲ့ အရာမှန်သမျှ ဘယ်သူတစ်ဦးတစ်ယောက်မှ မျက်လုံးနဲ့တောင် ဝေ့ကြည့်မလာနဲ့...
သတိပေးထားပါရက်နဲ့ လာပတ်သက်မိရင်တော့ မင်းတို့ဘဝတွေ စုတ်ပြတ်သတ်သွားဖို့ ငါ အာမခံတယ် "
-------------------------------+--------------------------
အနေအေးပြီး စည်းကမ်းတင်းကြပ်တာတွေကို မကြိုက်တဲ့ ...
(Park Jimin )
" ကျွန်တော့်ကို အရမ်းကြီး မချုပ်ကိုင်ပါနဲ့ ယောင်း...
ကျွန်တော် အရမ်း မွန်းကြပ်နေပြီ...
ကျေးဇူးပြုပြီး ကျွန်တော့်ကို လွတ်လပ်ခွင့်ပေးပါတော့..."
------------------------------+-----------------------------
မဟုတ်မခံစိတ်ဓာတ်ရှိပြီး ရိုးရိုးသားသားနဲ့ အိမ်မက်တွေကို ဖမ်းဆုပ်နိုင်ဖို့ ကြိုးစားနေတဲ့ MMA Fighter ...
( Jeon Jungkook )
" အချစ်မပါဘဲ ကျေးဇူးတရားနဲ့ သိမ်းပိုက်ဖို့ ကြိုးစားနေတယ်တဲ့လား... အဟက်! ကျုပ်လို အချစ်စစ်သမားကတော့ ရယ်တာပေါ့ "
.
.အိမ်မက်တွေနောက်ကိုလိုက်ရင်း ငြိတွယ်မိသွားတဲ့ အဖြူရောင်လွင်ပြင်လေးထဲက ရုန်းထွက်မသွားနိုင်တော့တဲ့ Jeon Jungkook ရယ်...
ချုပ်ချယ်မှုတွေထဲက ရုန်းထွက်ပြီး စိတ်လွတ်လပ်မှုတွေနဲ့ နှလုံးသားချင်း ထပ်တူကျရာအရပ်ဆီကိုပဲ ပျံသန်းချင်တော့တဲ့ Park Jimin ရယ်....
တပ်မက်မိတဲ့ ဘယ်လိုအရာမျိုးကိုမဆို မိမိရရဖမ်းဆုပ်နိုင်ခဲ့တဲ့ Kim Taehyung တစ်ယောက် နှလုံးအိမ်ထဲမှာ သော့ခတ်သိမ်းထားချင်လောက်အောင် တပ်မက်မိတဲ့ အဖြူရောင်အငွေ့အသက်လေးတွေကိုတော့ ပိုင်ဆိုင်ဖို့ ဖြစ်နိုင်အုံးမလားဆိုတာ.....
ဒီသုံးပွင့်ဆိုင် အချစ်ဇာတ်လမ်းလေးမှာ ဇာတ်ကောင်သုံးယောက်လုံးရဲ့ လွန်ဆွဲနေတဲ့ စိတ်တွေကို လှလှပပလေး ပုံဖော်သွားမှာမို့ ....
San နဲ့ အတူ လိုက်ပါပေးခဲ့ဖို့ ဖိတ်ခေါ်ရင်း...
Fic အသစ်လေးကို မိတ်ဆက်ပေးလိုက်ပါတယ်နော်....
Borahae 💜
Your San Htarni 💜
17.5.2023
*************************************