,,Kup mi tohle, tohle, tohle a tohle," házela po mě Sungie oblečení, co se jí ve skutečnosti ani nelíbilo. Jako vážně? Proč si to vůbec vybírá? Pomyslela jsem si, když jsem oblečení vracela zpět na věšák a samozřejmě do spravného regálu. Ta holka je tak líná, ale když jde o nakupování změní se v hyperaktivní svini, co se rve i o poslední kousek oblečení. Ale to je teď vedlejší.
Pokud jste si to ještě neuvědomili, právě se nacházíme v nákupním centru a Sungie tady právě sjíždí oblečení. Trvalo snad celou věčnost než jsem se vyhrabala z hromádky oblečení, co na mě jmenovaná osoba naházela. Konečně jsem jí zadržela.
,,Tak brzdi, zlato! Obě moc dobře víme, že ani jedno z toho co si po mě hodila se ti nelíbí a ani si to nekoupíš," řekla jsem a koukala jí hluboko do očí.
,,Nesnášim když máš pravdu, si svině," řekla a málem mi vrazila pěstí.
,,Brzdi, masochistko," zasmála jsem se.
,,Já jen potřebuju najít něco, co bych si mohla vzít na tábor," zavzlykala Sungie.
,,Víš... ale tak to děláme jednu velkou chybu," řekla jsem jí. Ona pozvedla obočí.
,,Jakou?" Optala se mě jakoby vůbec nevěděla. Prostě jako vždy hrála blbou.
,,Měli by sme přestat hledat oblečení v pánským oddělení!" Sykla jsem a už jí táhla přes celé patro do ženského oddělení. Celou dobu se Sungie smála jako debil. Bože. Proč já nemůžu mít normální kamarády?
...
Bylo pro mě velkým osvobozením, když si Sung konečně vybrala. Myslím že do nákupáku se dlouhou dobu nevydám. Sungie si nakonec vybrala patnáct nových topů, čtvery legíny a stejný počet džín. Jedny z nich byli schválně roztrhané, což se mi na džínách strašně moc líbilo. Já skončila se třemi šaty a jedním párem bot.
...
Vyčerpaně jsem se svalila na postel. Nové věci mířili do kouta mého pokoje. Po tom co jsme si koupili to oblečení jsme se ještě stavili na oběd v KFC a pak se ještě různě procházeli po Korei. Přišli jsme domů až večer a takhle jsem skončila.
Konečně jsem přemohla mou lenost a zvedla se z pohodlné postýlky. Uklidila jsem si nové věci a převlékla se už rovnou do pyžama. Nehodlala jsem to řešit. Vlasy jsem si stáhla do drdolu a pak se i s laptopem vypravila do obýváku.
Sešla jsem dolů a laptop položila do obýváku na stolek. Automaticky sem zapla televizi a sama se odebrala do kuchyně udělat si čaj. O chvilku později jsem se vrátila, i s horkým hrnkem, ve kterém byl čaj, do obýváku. Sungie už tam jako správná stíhačka oxidovala.
,,Taky tě zdravim," řekla jsem a sedla si vedle ní.
,,Jé díky! Tys mi udělala čaj," řekla místo pozdravu a drze mi ukradla hrnek s mým čajíkem. Hodila jsem po ní pohled "Seriosuly?" Ona jen pokrčila rameny a na ex čaj vypila.
,,Ty, ty, ty, ty!" Nebyla jsem schopná ze sebe dostat něco normálního. Jo jasný. Jakoby ze mě něco normálního kdy vypadlo. Kyu vážně. Dneska perlíš.
,,Uklidni se Halku, objednala jsem pizzu," promluvila na pohodičku a mrskla mi ruku do obličeje, čímž mi hrubě naznačila ať sklapnu, protože ona se kouká na televizi. Vyjímečně jsem jí vyhověla a zabrala se do práce na laptopu.
....
Za chvilku nám tu zazvonil poslíček a my jsme hráli kámen, nůžky, papír o to, kdo půjde otevřít. Obě jsme byli líný jako prase.
,,Jooo!" Vyšvyhla jsem ruce do vzduchu, protože jsem vyhrála. Jak jinak. Ano. Ani egoismus mi do DNA nezapomněli přimýchat. Šťastně jsem se opět uvelebila a když přede mě Sung položila pizzu byla jsem ještě šťastnější. Okamžitě jsem si vzala jeden kousek pálivé, zatímco Sungie sáhla po sýrové.
Najednou mi zapípal laptop, což symbolizovalo nějaké oznámení či příchozí email. Rozklikla jsem ikonku v levém dolním rohu. Nemýlila jsem se. Jednalo se o email.
,, BTS CAMP - rozdělení do družstvech," stálo tam jako předmět. Sungie se okamžitě přilepila na monitor.
,,Rozklikni to! Dělej!" Poručila mi jako kdyby mluvila na psa.
Otevřela jsem to a opět nahlas četla:
,,Vážení táborníci, jako na každém táboře, tak i na našem budete rozděleni do týmů. Kluci ze skupiny si losovali vaše jména a vznikl z toho seznam níže. Týmu je sedm a je to po devíti. Jeden tým, však bude po deseti. Doufám že jste spokojeni a těšíte se stejně jako kluci," dočetla jsem. Okamžitě jsem se koukla níž a začala hledat svoje jméno.
,,Jooo! Sem v týmu s Vím!" Zavřískala Sungie a vzala si další kousek pizzy.
,,Šššt! Ještě hledám," okřikla jsem jí a dál hleděla na jména na monitoru, seřazené ve sloupku. Našla jsem se až na konci. Moje oči zaměřili mé jméno a později se podívali nahoru. Červenými velkými písmeny tam stálo TEAM SUGA.
,,Ou yes! Žeru sice RapMona, ale sladký swagger jako je Suga se taky hodí!" Zajásala jsem a napodobila Sungie. Vzala jsem si další kousek pizzy.
.......
YO Guys! :3 Další část je na světě ;) Omlouvám se za zpoždění sem prostě neschopná překonat lenost x(
PS: na obrázku máte Natálku :3 která je předlohou povahy pro Sungie ;) Jak Sungie vypadá se dozvíte v další kapitolce x)
Vaše SweetLevi ^^
ČTEŠ
BTS CAMP
FanfictionLee Sung Jae a KyuMing Jee. Dvě mladé potrhlé kamarádky, které mají stejnou vášeň - K-Pop. Velkou slabost mají zejména pro chlapeckou skupinu Bangtan Boys. Každý správný fanoušek se s nimi touží setkat a oni netvoří žádnou výjimku. Proto jsou neskut...