Už jsem v sobě měla snídani, vyčištěné zuby a zbytek jsem udělala už předtím. Samou nervozitou jsem si ještě nejméně třikrát zkontrolovala věci, co jsme měli mít s sebou. Ještě jsem si zkontrolovala jestli mám občanku a různá potvrzení, která se odevzdávala, před odjezdem. Částku už jsem se Sungie platila dávno, takže s tím jsme si rozhodně starosti nedělala. Místo toho jsem šla k zrcadlu a začala si prohlížet obličej.
,,Ježíši! Já jsem hnusná! Takhle se před nimi nemohu ukázat!" Zděsila jsem se. Po chvíli jsem se vzpamatovala a propleskla se.
,,Tak fajn, Kyu! Ty jim to natřeš a budeš svá i kdyby si na obličeji měla Month Everest!" Promluvila jsem na svůj odraz. Ano. Trpím samomluvou. Je to šílené, ale právě to mi pomáhá.
,,Bože! Musíš řvát hned tak po ránu? Huso...," vlezla mi do pokoje Sungie a rozplácla se na mé, pečlivě ustlané posteli.
,,Sungie, právě jsem to ustlala!" zanaříkala jsem a shodila ji z postele. Nabrušeně se zvedla.
,,Víš, neznamená, že když ty si ošklivá, já budu taky," vyplázla na mě jazyk a zasmála se. Ohh... Tak ty zdrhej! Pomyslela jsem si a vystartovala po ní.
.....
Naše honička skončila, když jsme si uvědomili, že je nejvyšší čas vyrazit. S kufry jsme se vyřítili z domu a utíkali k autu.
,,Řídim," vykřikla jsem spěšně. Sungie neprotestovala a když jsme naskládaly zavazadla do kufru, vyrazili jsme na místo, kde jsme se měli sejít. Cesta bude trvat tak hodinu a máme tam být v devět. Jenže mi nechtěli, aby nám něco uniklo a tak jsme vyrazili už o dvě hodiny dříve, tedy v sedm.
Zatímco já jsem řídila, Sungie si pilovala nehty a ještě zapla písničky. Jako první pustila od BIGBANG - Bang Bang Bang. Jenže nebyla by to Sungie, kdyby hned nezačala přepínat písničky na další a další. A tak se za tu hodinu, co jsme jeli vystřídali BIGBANG, BTS, SHINee, EXO, GOT7, B.A.P, Super Junior, ale i Block-B a mnoho dalších skupin.
Upřímně? Už mi z toho hrabalo. Už jsem ani nevěděla pomalu kam zabočit. A proto mě narážky typu "Vždyť Nás přejela i támhleta babička" nebo "I pes by uměl řídit líp než ty," od Sungie vůbec nepřekvapili. Cestou jsme se zastavili ještě v KFC, jelikož je pravda že je chceme vidět co nejdříve, ale zas tam nechceme čekat celou hodinu jak největší trubky. Co by si po nás pak pomysleli? Navíc... jsem si jistá, že tohle určitě nenapadlo jen nás a teď tam bude čekat hora tábornic a nebo ti co se tam nedostali.
Zaparkovala jsem a vystoupili jsme, sedli jsme si k jednomu stolku a pak nám Sungie, šla objednat. Já se mezitím koukla na mobil a zkontrolovala si mail a podobně. Měla jsem dvě zprávy. Jednu od Tola a tu druhou od mamky. Tolo napsal, že až přijedu, čeká nás toho hodně, takže mám brát tohle jako dovolenou. Ach jo. No.. co jiného mi zbývá. Mamka zas pro změnu psala, ať si to tam užiju, že po táboře přijedou a budou mít pro mě překvapení. Protočila jsem oči. Jako kdyby pro mě už nedělala dost. Jsem jim vážně vděčná za to jak mi pomohli. A navíc... nebýt mého táty tak ani nedělám modeling.
Sungie mě štípla do ruky.
,,Auu. Co zas je?" Mnula jsem si místo na ruce a hodila po ní vražedný výraz.
,,Jídlo, hehe," uslintla si a usadila se. Začali jsme tedy jíst. Sungie mi vzala hranolky s kečupem a k tomu salát, zatímco ona se tam ládovala hamburgery a colou. Je hezké jak na mě myslí. Jako modelka mám přísné diety. Ale zase si prosím nemyslete, že jsem nějaká vyhrtlina a vyžle.
Zatímco se Sungie ládovala hamburgerem číslo 2 a přitom koukala do mobilu, jsem já proskoumávala okolí. Moje oči spadli na kluka, který si právě četl časopis. Na titulní stránce jsem byla já se Siwonem. Jůů. To je úžasný pocit, když uvidíte někoho jak si čte časopis, ve kterém jste.
,,Kam koukáš?" Optala se Sungie. Jemně jsem pokývla hlavou a dál sledovala toho kluka s tím časopisem. Škoda, že jsem mu neviděla do obličeje. Měl roušku. Najednou si k němu přisedlo pár dalších kluků, kteří nesli jídlo. Rovněž měli roušky. Pár jich dokonce mělo i brýle. To sou banditi nebo co? Přemýšlela jsem nad tím. Sungie mě najednou zas praštila.
,,Co?" sykla jsem už ale podrážděně.
,,B-B-B," snažila se promluvit. Nadzvedla jsem obočí a mírně se zasmála jejímu koktání.
,,Ehh?" Řekla jsem.
,,Ban-Ban..." snažila se opět. Tak jsem zkusila hádat.
,,Banditi?" Sungie zavřela hlavou.
,,Banán?" Opět zavřela hlavou.
,,Bankomat?" A zase nic.
,,Ohh... bože! Tak už to vyklop!" Sykla jsem a mírně s ní zakvedlala.
,,Bangtan," vydrala ze sebe. Konečně! Počkat, co?
,,Kde?!" Šeptla jsem a ona mě otočila směrem k těm podezřelým klukům. A opravdu. Začala jsem rozeznávat rysy a obličeje. Koukla jsem se na toho, co si četl ten časopis. J-HOPE. Awww! J-Hope si čte časopis, kde jsem já! OMG! OMG! Já umřu! Začala jsem máchat rukama a zajíknutě jsem se otočila na Sungie, která štěstím skoro brečela. Čekali jsme až se uklidníme.
,,J-Hope si čte ten časopis! Aw!" Špitla jsem šťastně. Sungie ještě nemohla mluvit a tak jen horlivě přikývla.
.....
Za chvilku jsme už obě byli naprosto klidné a tajně jsme po nich pořád pokukovali. Aww! Jsou dokonalý!
,,Jdu to odnést," řekla Sungie a já jen přikývla. Nemohla jsem si nevšimnout, když šla okolo nich, jak se jí Jimin, Jin a Suga koukli na zadek. Potichu jsem se zasmála. Sungie se za chvilku vrátila.
,,Tak co? Koukali mi na prdel?" Zeptala se okamžitě.
,,Jop! A podívej! Teď koukal jsem," špitla jsem a ona se jedním okem koukla. Pak se naklonila k mému uchu.
,,Hele, zaplatíme a elegantně odkráčíme," řekla a já kývla na souhlas. Zbalili jsme si tedy věci a jen peněženky jsme si nechali. Odebrali jsme se k pokladně. Byla tam fronta, ale po chvilku se to vyklidilo a já se Sung zaplatila. Zandali jsme si peněženky a já si vytáhla klíčky od auta. Sungie si mezitím nasadila sluneční brýle.
Když jsme procházeli kolem nich, J-Hope se na mě podíval a pak na titulní stránku, jako kdyby nevěřil, že jsem to já. Usmála jsem se na něj a pak už jsme vyšli z budovy na parkoviště. Naskočili jsme do auta a začali jsme pištět a objímat se.
,,Bože! Viděla si to! Koukali se na nás! Na Nás!" Drtila mě v objetí Sungie. Já nebyla schopna slova a tak sem jen šťastně kývla. Pak už jsem jenom nastartovala a Sungie pustila od BTS Sick. Hned jsme začali zpívat. To nám dost pomáhalo odreagovat se.
........
Yo ARMYs a spol! ^^ Tak tady je další slíbená kapitola. Doufám, že se líbila a zítra se můžete těšit na další ;)
PS: na obrázku BTS a video písnička od nich (Sick)
Vaše SweetLevi =3
ČTEŠ
BTS CAMP
FanfictionLee Sung Jae a KyuMing Jee. Dvě mladé potrhlé kamarádky, které mají stejnou vášeň - K-Pop. Velkou slabost mají zejména pro chlapeckou skupinu Bangtan Boys. Každý správný fanoušek se s nimi touží setkat a oni netvoří žádnou výjimku. Proto jsou neskut...