- Sungie -
S Kyu jsme radši plavali trochu dál. Bylo tam na nás až moc lidí. A jako... v počtu šedesáti se mi ani nedivte.
Chvilku jsme si jen tak plavali, až nám došli síly a přestalo nás to bavit. Plavali jsme tedy zpět ke břehu, kde nás málem nenechali projít, kdybych J-Hopa nenakopla do prdele, aby uhnul. Využila jsem jeho skučení a vylezla na břeh. Kyu takové štěstí neměla, protože to už se J-Hope vzpamatoval a stáhl jí zpátky do vody.
Já se osušila nasadila si sluneční brýle. Pak jsem si lehla. Rozhodla jsem se, že se budu opalovat. Z tašky jsem vytáhla opalovací krém a už už ho otevřela když se za mnou ozval známý hlas.
,,Udělám to," řekl Kookie a doslova mi vyrval krém z ruky.
,,Dobře," mile jsem se usmála a pak odvrátila zrak. Musím to přiznat. Trošku se mi rozbušilo srdce. Lehla jsem si na záda a Jungkook mi začal mazat záda. Když se mě poprvé dotknul projela mnou vlna vzrušení. A kurva! Neříkejte mi, že jsem se zabouchla do Kookieho. Jak?! Kdy? Kolovalo mi neustále hlavou. Když přišel k nohám, málem jsem se počůrala. Na nohách jsem strašně citlivá. Naštěstí kvůli tomu mě ten předchozí pocit přešel a já se uvolnila.
,,Děkuju," poděkovala jsem.
,,A předek nechceš?" Zaksichtil se na mě. To by se mu líbilo chlapečkovi.
,,Myslím že to už zvládnu," zasmála jsem se. On tě chvíli zůstal a zaujatě si mě prohlížel. Najednou mi to došlo. Musela jsem se ho na to okamžitě zeptat.
,,Kookie? Proč se mě nebojíš a ostatních holek ano...?" Zeptala jsem se ho tedy. Musela jsem to vědět. On zpanikařil, něco neseozumitelně zahuhlal a pak utekl zpátky do vody. Překvapeně jsem se koukala na hladinu, pod kterou zmizel. Co to sakra bylo?Po chvilce civění na vodu jsem se rozhodla, že to nechám být. Až bude chtít tak mi to řekne. Do ničeho ho nutit nebudu. Ano. Když jde o opravdu důležité věci, nebo pocitově založené, moje povaha se změní. Všimli jste si toho?
.......
Po příjemně stráveném odpoledni u jezera, jsme se odebrali zpět do tábora. Kluci řekli že si nás pak zavolají na nástup a zatím máme volno. S Kyu jsme vypálili do chatky. Odemkla jsem a hned po vstoupení do chatky jsem ze sebe začala schazovat mokré oblečení. Zatím jsem ho hodila na zem a rychle se usušila. Tuhle dobu, Kyu byla venku a hlídala, kdyby chtěl někdo čumět. Po chvilce, když jsem byla převlečená a měla mokré prádlo na šňůře, jsme si to vyměnili. Ještě jsem stihla čapnout mobil, abych se tak nenudila.
......
Když byla Kyu hotová, přisedla si ke mně a ještě nějakou tu dobu jsme si prohlíželi obrázky na mém mobilu. Tentokrát jsme se zaměřili a slintali nad Zelem s B.A.P. Když on je to taková prdelka. Hned jsem si o nás dvouch začala představovat úchylnosti. Jsem to ale zlobivá holčička. Pomyslela jsem si a nahlas se zasmála. Kyu nadzvedla obočí a udělala výraz 'What the Hell?' Jen jsem nad tím mávla rukou. Ze Zela jsme po chvilce přešli na HimChana.
........
Kluci si nás za chvilku zavolali na nástup. Řekli nám že se po večeři bude hrát ještě jedna hra, která se dá hrát jen v noci. BOJOVKA. Vyjelo mi v hlavě okamžitě. Někdo se dokonce i zeptal ale kluci, říkali že tu mají v plánu jiný den.
Po tom co jsme se nějak pobavili pro mě o naprostých kravinách, jsme mohli jít konečně na večeři. KONEČNĚ! Břicho už mi kručelo nějakou tu dobu. Bála jsem se, že by ho mohli slyšet i někde ve Francii.
S těmito podivnými myšlenkami, jsem si vzala příbor a poděkovala za jídlo. Dneska byli hamburgery! Další mňamka! Normálně mě tu rozmazlí.
Sedla jsem si na své obvyklé místo vedle Vího. Začali jsme se hádat o tom kdo z nás hrál víc videoher.
,,Víš co? Dojdi mi pro pití a neštvi, nebo ti sáhnu na tvoje bříško," poškádlila jsem ho. Jen ať se projde, hyung.
......
Když jsme všichni dojedli, posedali jsme si na lavičkách vedle jídelny a čekali až se kluci dohádají kdo to vysvětlí. Nakonec to padlo na Sugu a Jina.
,,Takže...." odkašlal si Jin a začal.
,,- hra se jmenuje Světlušky a spočívá v tom, že my u sebe bude mít baterky a budeme rozmístěni na támhleté louce. Vaším úkolem je následující. Najít náš podle blikání baterek a říct kdo to je. Pokud to řeknete správně tak Vám dáme papírky," řekl.
,,Pokud ne tak nedostanete nic. Vyhrává tým, co bude mít nejvíce papírů. Vyhodnocení proběhne až zítra a svetluška, která už nebude mít papírky tak nesvítí. Rozumíte tomu?" Dokončil a zeptal se nás Suga.
,,Jo,jo," odkývali jsme.
,,Oke, ladies. Přesuneme se tedy támhle na louku. Vy tu počkejte tak deset minut a pak vyjděte," mrknul na nás J-Hope. My kývli a oni utíkali na louku. No to zas bude něco.
........ .
Ayo ARMYs! Jo! Jo! Já to stihla! xD Nana mě nebude muset přetahovat smetákem! x3 Takže.... chtěla bych fakt poděkovat lidem, co tuhle etapu vydrželi a ještě nespí xDD Jste nejlepší!
Na obrázku je RapMonster a video jsou zase funny BTS xD
Vaše SweetLevi :*
ČTEŠ
BTS CAMP
FanfictionLee Sung Jae a KyuMing Jee. Dvě mladé potrhlé kamarádky, které mají stejnou vášeň - K-Pop. Velkou slabost mají zejména pro chlapeckou skupinu Bangtan Boys. Každý správný fanoušek se s nimi touží setkat a oni netvoří žádnou výjimku. Proto jsou neskut...