Už jsme tam skoro byli, akorát to mělo jeden háček. Pořád jsme byli vymletý z toho že jsme se potkali. Museli jsme si furt dokola pouštět jejich písničky. Dokud jsme nedojeli na místo. Už zdálky jsme viděli jak tam nedočkavě čekají naše spolutábornice. Zaparkovala jsem, co nejblíže to šlo. Vypli jsme písničky a navzájem se propleskali.
,,Pamatuj! Musíš být cool!" Řekla mi Sungie. ,,První dojem je nejdůležitější!" Kladla mi dál na srdce. Někdy mi vážně připomíná mou matku.
Svědomitě jsme vystoupili a vytáhli si kufry. Zamkla jsem auto a připochodovali jsme k lavičkám, blízko holek, které nadšeně pištěli. Jako... miluju je, ale ne že bych z nich byla tak vedle (nee xD). Co to tu plácám. Byla jsem úplně jako ony, ale už ze mě ten adrenalin pomalu opadával.
Aby jsme se Sungie neslyšeli to pištění, narvali jsme si do uší sluchátka. Vyhledala jsem písničku Sober od BIGBANG, která nedávno vyšla a dupala nohou do rytmu. Podívala jsem se na Sungie a po chvilce vyndala sluchátko.
,,Co posloucháš!" Zařvala jsem na ní jelikož, kdybych mluvila normálně asi určitě by mě přes ten řev fanynek neslyšela. Ona mi ukázala display mobilu. BlockB.
Kývla jsem a dala si zpět do ucha sluchátko. Takhle jsme přežili ještě další hodinu, než se odněkud vynořili bodyguardi a odstranili "přebytečný hmyz" neboli fanynky co tam neměli co dělat. A ptáte se jak poznali, že ony nejsou tábornice? Snadno. Posílali jsme jim i svoje fotky, takže jsme si stoupli do řady a ty které na fotce byli šli stranou. Zbytek tedy "přebytečný hmyz" rozehnali. Pak nám řekli, aby jsme si nasedali do autobusů a my tak udělali. Mezitím nám úložného prostoru dali zavazadla. Snad se to sem vejde, jsou to tři autobusy. Ale, to by mělo.Se Sungie jsme seděli ve druhém autobuse úplně v zádu s ještě třemi dalšími holkami, které na mě celou dobu tak divně koukali. Moje paranoja se zas objevila, protože jsem si začala představovat nejrůznější scénky co se mnou chtějí udělat. Zatřepala jsem hlavou a podívala se na Sungie, která si právě upravovala modré vlasy. Usmála jsem se.
,,Vypadáš dobře," pohladila jsem ji na rameni.
,,Ja vím, akorát jsem se chtěla ujistit, že mám konečky v pohodě," zazubila se. Svině jedna. Do autobusu najednou nastoupili dva z ochranky a začali mluvit různý kraviny o tom, jak se kluci těší naší společnosti a tak. Nakonec nám řekli že, se ke klukům máme chovat normálně, aby jsme je brali v pohodě. Ostatně... to jsme se Sungie plánovali už na začátku. Najednou dívka z předních sedadel zvedla ruku.
,,Promiňte. A kdy uvidíme kluky?" Zeptala se.
,,Až na místě, už tam na Vás čekají. Museli se ještě připravit," odpověděl jeden z ochranky věčně. Jelikož mi připomínal Tola, tak jsem ho i pokrčtila: Tolo #2. Ohh. Jak originální. Když si i ochranka posedala do předních sedadel, konečně jsme vyrazili. A co neudělá Sungie? Okamžitě vytáhne svačinu.
,,Bože, vždyť si před chvílí byla v KFC! Jak můžeš mít pořád hlad?" Zeptala jsem se se smíchem a pozvednutým obočím. Ona se na mě zazubila jako V a pokračovala ve své konzumaci svačiny.
V buse byla docela nuda a tak jsem si vytáhla časopis, který si předtím četl i J-Hope, a začala jím listovat. Jelikož jsem neměla možnost přečíst si co píší o nové kolekci a tak. Moc mě rozveselilo, že tam mluvili kladně. Za to jsem byla ráda. Zandala jsem časopis do tašky a pak si nasadila sluneční brýle. Jelikož jsem měla rozpuštěné vlasy a venku bylo děsný vedro, svázala jsem si je do culíku.
.....
Sungie do mě hrubě drkla a já se probudila.
,,Co? Co?" Rozespale jsem zamrkala.
ČTEŠ
BTS CAMP
FanfictionLee Sung Jae a KyuMing Jee. Dvě mladé potrhlé kamarádky, které mají stejnou vášeň - K-Pop. Velkou slabost mají zejména pro chlapeckou skupinu Bangtan Boys. Každý správný fanoušek se s nimi touží setkat a oni netvoří žádnou výjimku. Proto jsou neskut...