- Kyu -
Vůbec jsem nevěděla, která bije. Byla jsem úplně mimo. Ale když se dotkl Namjoon mých rtů úplně, málem jsem umřela, a to doslova. Tak nádherný pocit jsem dlouho nezažila. Zavřela jsem ještě doteď překvapené oči a ještě víc si tuhle chvíli vychutnávala.
Cítila jsem, jak se RapMonster přisunul blíže ke mě a pevně mě obejmul kolem pasu, aby měl ke mě lepší přístup. Začala jsem mu nevinné pusy oplácet, což ho vybídlo k činnější aktivitě. Svrhl si mě pod sebe a začal se jazykem prodírat, přes mou nástrahu zubů. Objala jsem ho kolem krku a podvolila se mu. Nechala jsem jeho nenastytný jazyk vplout do mých úst a následně je plenit. Okamžitě začala válka o dominanci. No a je samozřejmost že vyhrál RapMon, ne že bych si samozřejmě stěžovala. Právě naopak.
....................
Přestali jsme až, když jsme uslyšeli hlasy. Rychle jsme se od sebe odtáhli.
,,Hele.. a... jak mám tohle... brát?" Zeptala jsem se ho, jak nejblbější blondýna v galaxii. On se uchechtnul.
,,No.. miluju Tě a chci s tebou chodit. Ale to dořešíme večer," mrknul na mě a naposledy mě líbnul na rty. Já se na něj naposledy zářivě usmála a nasadila ublíženou tvář, zrovna když dovnitř vstoupili kluci a Sungie.
,,Tak co? Vyřešeno?" Zazubil se V a přistál vedle mě. Já vstala a zamířila ke dveřím.
,,Naprosto," houkla jsem ještě a pak se se Sungie v patách vydala do chatky.
Z pohledu kluků
,,Tak co? Tak co? Dělali ste... ty víš co," vybalil na mě J-Hope hned co holky odešli. Okamžitě schytal od Jina výchovný pohlavek. Bože... že jsem jim to vůbec říkal. Stačí že si ještě na Sungie dělají zálusk. Nejhůř je na tom teda Kookie. Ten furt, jaký má pěkný tělo a hlavně zadek.
,,Tak dělej, co bylo?" Praštil mě do ramene Jimin a já po něm hodil /seberu ti džam/ pohled.
,,Nic... jen..." schválně jsem to prodlužoval.
,,Vyklop to!" Zanaříkali V se Sugou unisono. Bože, vy perverzáci.
,,Řeknu Vám to, ale nejdřív se osprchuju," řekl jsem a se smíchem vstal. Okamžitě jsem dostal polštářem do ksichtu.
,,Kookie? Vážně? Co si to dovoluješ, hmm? Jsem tvůj hyung!" Začal jsem ho lochtat a on se neubránil smíchu.
,,Tak už to neprodlužuj nebo tě už fakt vykastruju," řekl Jin a všichni se na něj otočili s hlasitým ,,Hoooo." Tohle bychom od velké mamky Jina nečekali.
,,Dobře, už Vás nebudu napínat. Líbali jsme se," řekl jsem poměrně hrdě, protože jsem v sobě dusil lásku k ní poměrně dlouho.
V s J-Hopem začal tancovat v kroužku. Jin mě obejmul a rozcuchal vlasy, čemuž jsem se zasmál. Suga vyhvízdl a uznale mě poplácal po rameni. Jenom Jimin čuměl jako, kdyby chtěl vědět detaily.
,,No co? Je plachá. To mám rád," řekl jsem a kluci propukli do dalšího záchvatu smíchu.
,,Ááá," smál se Tae a furt tancoval. Vážně... nevím co bere, ale chci to taky!
Pohled Kyu
,,Tak co? Jak to dopadlo? Píchali jste?" Zeptala se okamžitě Sungie. Tvl. Měla bych jí zakázat ten yaoi.
,,Ne-e," řekla jsem.
,,Ale k líbání došlo, protože máš pusu, jako kdyby ses líbala se slonem," vysmála se mi Sungie. Já zrudla.
,,A tím chceš jako říct co? Že RapMon je slon?" Zpražila jsem jí pohledem. RapMonster je totiž její nejneoblíbenější člen BTS.
,,Možná," odpověděla už s nezájmem a s mobilem v ruce se rozplácla na posteli. Už už jsem se tý malý svini chystala odpovědět, když do chatky vlítla Daisy.
,,Kde si byla?! Bála jsem se o Tebe!" Chytla mě za ruce Daisy. Já dělala že nic nevím.
,,Lesbický kroužek se slézá v jídelně!" Sykla Sungie, což v překladu do normální řeči znamenalo, že jí rušíme a máme vypadnout. Protočila jsem oči a spolu s Daisy jsme se tedy vydali ke dveřím.
,,Jo a líbala se s RapMonem! Kecala ti!" Zařvala ještě Sungie. Hodila jsem po ní bundu co byla nejblíž. Děkuju, Sungie. Pomyslela jsem si ironicky.
Hned jak jsem za námi s Daisy zavřeli dveře, odtáhla mě k lavičce u stromu.
,,Ty ses..." Začala ohromeně. Já kývla, aby byla zticha, protože vedle nás seděli ještě nějaké holky.
,,To je tak pěkný!" Rozvášnila se okamžitě a začala se rozplývat.
,,Bacha! Nebo ti vyteče mozek," upozornila jsem jí. Ona se smíchy svalila na zem.
,,A já už se bála že ze mě bude Megamysl," oddechla si.
,,Tak to nehrozý," zasmála jsem se taky. Když jsme se uklidnili zeptala jsem se jí jak dopadli výaledky 'Světlušek' a co ten tanec.
,,Pohoda. Vyhráli jsme oboje," ušklíbla se na mě.
,,Bezva!" Plácla jsem si s ní.
.....
Ještě chvilku jsme si kecali, než jsem se nevypravila zpátky za Sungie do chatky. Lehla jsem si vedle ní a koukla se na čas na mobilu. 17:22. Wow! To už je tolik, jo? Co jsme tam s RapMonem dělali tak dlouho, tvl. Ajo... líbali se... hehe.
...........
,,RapMon je tak roztomilej a navíc chytrej!" Začala jsem se rozplívat a válela sudy po posteli.
,,No jo prosim tě. Už mi to říkáš tak po devátý a já stejně vím, že jsem chytřejší než on," odbyla mě opět Sungie, která právě slintala nad obrázkem Minha z SHINee.,,Jo, volal Homer Simpson, že mu máš vrátit mozek," řekla jsem. Sungie se na mě nechápavě podívala.
,,Homer, ale nemá mozek," řekla mi a nadzvedla přitom obočí.
,,Právě," ušklíbla jsem se.
,,Chceš pěstí?" Zabíjela mě pohledem Sung. Já se na ní nevinně zazubila.
..............
Ayo ARMYs a Sweeters! x) Tak! Další část na světě :D Doufám že se Vám líbila, i když byla celkem o ničem xD Ale já se polepším ;) Na obrázku máte Jimina s JungKookem. Já se porpučím a budu ráda za Votes & Comments.
Věnováno: Vám všem!
Vaše SweetLevi x3
ČTEŠ
BTS CAMP
FanfictionLee Sung Jae a KyuMing Jee. Dvě mladé potrhlé kamarádky, které mají stejnou vášeň - K-Pop. Velkou slabost mají zejména pro chlapeckou skupinu Bangtan Boys. Každý správný fanoušek se s nimi touží setkat a oni netvoří žádnou výjimku. Proto jsou neskut...