- Sungie -
,,Co! To už je konec?? Já zatím chytil jenom vás!" Vykřikl Kookie. Ouu. Tak už víme, kdo se projde v tangách. V duchu jsem si už představovala, jak bude Jungkook vypadat. Mlsně jsem si olízla rty. Jsem to ale perverzák.
Všichni došli na kraj lesa a společně jsme šli zpátky, okolo obřího mraveniště, do tábora. Jak jsme byli u našeho milovaného stromu, řekli nám, aby jsme si šli umýt ruce a pak okamžitě na oběd. Tak jsme i udělali a kluci si sedli k jednomu stolu, aby spočítali kolik lidí kdo chytil. Kyu šla mezitím s J-Hopem na ošetřovnu, protože se ukázalo, že táhnout jí po zemi v lese, kde byli větve, pařezi a já nevím co ještě, nebyl zrovna dobrý nápad.
Dnes jsme měli k obědu špagety a jako druhý chod zeleninový salát.
Obě bylo moc dobré a navíc jsem si oběd ještě víc vychutnala, když jsem dráždila Vího, jako Kyu včera mě. Propaloval mě vražedným pohledem, který oznamoval, že to pěkně schytám. Já jsem si z toho horkou hlavu nedělala a jen se usmála a zakřenila. Vyplázla jsem na něj jazyk.
....
,,A jestli pak víte... kdo je maknae z celého našeho tábora," zeptal se nás po chvilce Jimin a V se jen ksichtil. Teď přišla chvilka zamýšlení.
,,Kyu?" Řekla nějaká holka. Nevim, asi to byla blondýna. Nebo bruneta? Ohh bože. Musím si zajít k očnímu.
,,Nene. Kyu je až třetí," opravil ji Suga.
,,Jo, jsem starší i než Jungkook," potvrdila Kyu sedící vedle mě, která se vrátila z ošetřovny.
,,Kookie je druhý," řekl Jin a obejmul kolem pasu zmiňovaného. Prostě roztomilouši,no.
,,Počkat! Ale to znamená... že maknae je Sungie!" Docvaklo to Kyu. V se ke mně se smíchem rozběhl a rozcuchal mi vlasy. Ty zmrde, a zdrhej.
,,Ano, Sungie! Prokaž úctu!" Smál se V. Samozřejmě z toho i zbytek měl strašnou prdel. Hrdě jsem se zvedla. Tohle si přece nenechám líbit. Jsem Lee Sung Jae, proboha!
,,Možná jsem maknae, ale s nejhezčím zadkem," pronesla jsem hrdě a udělala taneční krok, při kterém vypadala moje prdel prostě dokonale. (xD). Co to plácám! Vždycky vypadá dokonale.
Kluci se na mě úžasle podívali a Suga s Jiminem vyhvízdli. Z davu holek se ozvalo něco ve smyslu 'Hele!' Já se jen zakřenila a zas si sedla.
,,Nic zvláštního. Už jsem vyděl při běhání," mávl rukou Kookie. Jimin, J-Hope a V chytli automaticky záchvat smíchu. No... já taky nečekala že by zrovna tohle byl Kookie schopný vypustit z pusy.
,,Srandu bych si z toho nedělal, Oppa. Právě Ty se totiž projdeš před holkama jen v tangách," poklepal mu na záda RapMonster. Holky zaječeli a zatleskali. Já pískla na prsty. Kluci se pořád mohli smíchy udusit, ještě když se k nim přidal Suga.
.....
Čekali jsme před podiem, až se naši milý chlapečci, uráčí přijít. Slíbili nám totiž (spíš jsme je k tomu donutili), že spolu s Jungkookem v tangách zatancují I NEED U. Pak pro Kookieho trest skončí.
A opravdu. Za chvilku se opravdu všichni objevili na podiu. My jim automaticky zatleskali a oni si lehli na zem jako na začátku sestavy. Ráda bych řekla že jsme se koukali na všechny, ale naši pozornost zaměstnával hlavně Kookie a skutečnost že má na sobě jen tanga. Uslintla jsem si. Bože, ty svaly! Chci se jich dotknout a olíznout je. A ta prdel? Umřu. Zatímco já se tu rozplývala, jak největší perverzák, Kookie byl úplně rudý. Začali jsme zpívat společně s kluky a my s Kyu dokonce skákat a tleskat.
....
Potom co kluci dozpívali, Jungkook doslova seskočil z podia a utíkal do své chatky. S nekterými holkami, jsme se za ním rozeběhli. Ještě že ochranka už odjela, by sme byli nahraný. Začali jsme bušit na dveře a koukat všemi dveřmi dovnitř. Kookie! Ty hajzle! Zamknul si dveře a zakryl závěsy všechny okna.
....
Po tom, co skončila aféra Jungkooka s tangy, jsme si zahráli po týmech vybiku. No... bylo to docela na dlouho. Hráli jsme ji až do večera a dali si pauzu jen na pití, nebo svačinu. Nakonec to ale dopadlo tak, že vyhrál tým RapMonstera. Že to byli ale podpásovky. Hajzlíci. Na mou obranu. Hraju sice basket, ale já radši bráním než abych byla v útoku.
Po tom co jsme odehráli poslední zápas, nás kluci poslali převléct se do teplejšího oblečení a přichystat na večeři. Také nám kladli na srdce, že se máme jít napít.
S Kyu jsme se tedy převlékli. Tentokrát jsem zvolila černé tepláky a mikinu s potiskem kočiček. Strašně se mi líbila. Ty kočky byli k sežrání... a já taky. (xDD) Kyu si na sebe vzala fialové legíny a fialový svetr. Prohlížela se v zrcadle a přitom si rozčesávala vlasy.
,,Takhle si víc plochá," zkritizovala jsem jí se smíchem okamžitě a napodobila její aktivitu.
,,Díky no. Ale mě to tak vyhovuje. Aspoň mi ty kozy nepleskají do ksichtu, když běhám," řekla mi na oplátku. My se máme tak strašně rádi. (xDD)
Ještě jsem se došla napít a pak jsem si sedla s mobilem v ruce na trávu před chatku. Prohlížela jsem si facebook a jako pokaždé lajkla něco, co mělo něco dočinění z BTS, EXO a tak dále. Kyu si ke mně přisedla. Taky s mobilem v ruce. No jo. Co bysme bez toho zlatíčka dělali. Všimla jsem si, že Kyu si právě prohlížela fotku Sehuna z EXO. Okamžitě jsem zbystřila.
,,Jak si dovoluješ mít v mobilu fotku, mého budoucího manžela?" Zabila jsem jí vražedným pohledem.
,,Kdo říká, že je Sehun tvůj?" Řekla Kyu. Odkašlala jsem si a z kapsi vytáhla papír s nápisem "Moje vlastnictví". Byli tam všichni kluci z K-Pop skupin, které jsem chtěla jednou znásilnit a chodit s nima. A POZOR! Měla jsem tam dokonce podpis a razítko. Poklepala jsem na kolonku z EXO. Byl tam napsaný Sehun, Luhan, Chen, Kai, Chanyeol a Baekhyun (nevím Naty xD. Ano. Ta svině si to opravdu napsala, takže ta listina fakt existuje xD).
,,Bože," protočila Kyu oči. Já se výtězně ušklíbla a schovala papírek.
..........
Ayo ARMYs! Tak se hlásím s prvním dnešním dílem ;) Do půlnoci napíšu ještě tři, protože mě tu někdo zase vydírá xD (Nana -,-)
Obrázek J-Hope a video I NEED U dance practice ;)
Vaše SweetLevi xP
ČTEŠ
BTS CAMP
Fiksi PenggemarLee Sung Jae a KyuMing Jee. Dvě mladé potrhlé kamarádky, které mají stejnou vášeň - K-Pop. Velkou slabost mají zejména pro chlapeckou skupinu Bangtan Boys. Každý správný fanoušek se s nimi touží setkat a oni netvoří žádnou výjimku. Proto jsou neskut...