Fourteen

3.5K 243 11
                                    

- Kyu -

S perverzním úsměvem na tváři jsem zandala mobil zpět do kapsi u džín a sledovala jak se kluci sbírají ze země. Jin se dokonce odmýtal zvednout sám a pokynul svému týmu, aby to udělal za něj. Holky samozřejmě neodmítli a hned utíkali. Toho se samozřejmě chytnul i Suga a chtěl pomoct zvednout. Rose s pěti dalšími holkami se k němu okamžitě rozeběhli. Suga se na zbytek ublíženě podíval. No co? Nebudu se zbytečně namáhat. Občas si sice připadám jako Sungiina matka, ale to neznamená, že nejsem drzá a líná jako ostatní dospělý. Teda... pokud se tomu dá tak říkat. Protože si osobně myslím, že i když už jsme dospělí, přemýšlíme jako pěti letý haranti. Z mého přemýšlení mě vytrhlo zalusknutí prstů.

,,Haló? Kyu! Usla si ve stoje nebo co? Kvůli tobě deme zas poslední," postěžoval si roztomile Suga a dupnul si. Štípla jsem ho do našpulených tvářiček.

,,I ty jeden. Ještě chvilku to vydržíš," zahuhlala jsem. Pak jsem se otočila na Daisy. ,,Vyfoť to! Chci mít památku!" Šeptla jsem a ona už nám říkala jaké pozi máme se Sugou udělat. Bože... my jsme fakt debilní. Měli by jsme se jít léčit.

Jak jsme tam tak postávali, vůbec jsme si nevšimli, že už na nás vyšla řada. Všichni z týmu jsme se na sebe koukli a pak jsme jak retardi v čele se Sugou letěli do umývárky a pak rovnou do jídelny.

Usadila jsem se na stejné místo jako vždy. Vedle Daisy úplně v zádu. Opřeli jsme se o zeď abychom měli výhled na celou jídelnu. Všichni řvali na plný plíce, takže J-Hope zapískal na prsty, aby jsme snížili volume. Nikdo ani nedutal. Zkazila jsem to až já, když se mi do nosu dostal prach a já pšíkla.

,,Óóó! Pšíkáš jako kotě!" Rozplýval se V s Jiminem. Jimin ke mně dokonce přišel a rozcuchal mi vlasy. Ty hajzle.

,,Vlasy ne! Vlasy né!" Plakala jsem. Nakonec mě se smíchem pustil a já poraženecky skopila hlavu do klína. Nafoukla jsem tváře a začala trucovat. Daisy mě konejšivě pohladila po zádech.

,,Takže, holky. Vysvětlíme Vám dnešní program a pak si půjdeme pro snídani," řekl věčně Jin a posadil se na stůl.

,,Po snídani si poklidíte v chatkách a odpoledne bude soutěž týmů. Každý si připraví nějaké to taneční číslo a mi budeme porota," vysvětlil JungKook.

,,Sexy taneček vítězí!" Skočil mu do toho RapMonster a mrkl na svůj tým. Chjoo... Já chci být v jeho týmu! Opět jsem nafoukla tvářičky.

,,Okej, okej. To si nech na večer Mony," ozvala se Sungie. J-Hope chytnul záchvat smíchu a začal si z RapMona utahovat. Já se za chvíli taky uráčila k zemi a šíleně se rozchechtala. Ježíši. Fakt se musím ztrapňovat před BTS? Jsem blbá. Rychle jsem se sezbírala a chytla se za břicho.

,,Už chci jíst," sykla jsem po Sugovi. Ten jen kývl a omluvně se usmál.

,,Za chvilku půjdeme," pohladil mě po tváři a já se mile usmála. Sedla jsem si zpátky na své místo a hlavu si opřela o kolena. Zavřela jsem oči a zas se ponořila do svých myšlenek. Jenže to moc nešlo, když tady všichni řvali. Začala jsem se tedy rozhlížet po jídelně. Všichni se vesele smáli a bavili se. Nad tím se mi vykouzlil úsměv na tváři. Jsem ráda, když jsou všichni šťastní. Ostatně... já byla taky. Byla jsem na táboře se svými idoly. Jediné co mi ale vrtalo hlavou, byla myšlenka na mého tajného ctitele. Kdo to sakra je? Jsem tak blbá že sem to nepoznala po hlase?

Najednou mě zamrazilo a já se rychle otočila za zdrojem. Příčinou byl Namjoon sedící o 3 metry dál u svého týmu. Naše pohledy se setkali. Oboum se nám v očích objevilo překvapení, nervozita a upřímnost najednou. Z našeho vzájemného pozorování mě vytrhla až Daisy, která do mě šťouchla. Zatřepala jsem hlavou a věnovala jí svou pozornost.

BTS CAMPKde žijí příběhy. Začni objevovat