Thirteen

3.4K 224 36
                                    

- Sungie -

Nečekali jsme tam ani dvě minuty a už jsme vyšli. S Kyu a Daisy jsme šli jako první, protože holky se báli, že nám kluci vynadají. Ale to byl omyl. Docela mě překvapilo, když už byli připravený. Teda... aspoň jsme je neviděli. Asi to čekali. Pomyslela jsem si a zakřenila se. Jak už nás po těch třech dnech znají. (xD).
Jsou prostě dokonalý.

Najednou někde bliklo světýlko. S Kyu jsme si okamžitě vyměnili pohledy a začali sprintovat za místem, kde jsme to zahlýdly. Holkám chvilku trvalo, než zjistili že už se hraje, ale po chvilce se taky rozeběhli do všech stran, kde světýlko zahlédli.

........

,,Mám tě!" Chytla jsem Jimina za rameno. On si pro sebe něco zamrmlal a neochotně mi podal lístek. To byl už můj dvanáctý.

,,Díky," řekla jsem a rozutekla se. Vzápětí jsem ale hodila neskutečnou hubu, protože mi po trávě podjela noha. Fakt vopruz. Uslyšela jsem Jiminův zvonivý smích. Jo. Je strašná prdel běhat tady po nocích a honit se za debilními světýlký, když vidíš velký hovno. Jen se směj Jimine, ale při snídani ti ukradnu džam. Hajzle...

Po chvilce mého rozjímání jsem se na něj ušklíbla, i když pochybuju že to viděl.

,,Holky! Tady je Jimin!" Zařvala jsem na celý lesy a začala zdrhat. Už jsem slyšela jen šustění trávy jak se na něj holky vrhli jako kudlanky. Ještě jednou jsem se zasmála a pak pokračovala ve hledání 'světlušek.'

...............

Skončila jsem na kontě s osmadvaceti papírky a odevzdala je svému oddílovému vedoucímu, tedy Vímu. Který se na mě jen zazubil a popřál mi dobrou noc. Usmála jsem se a popřála mu taky.

Ještě chvilku jsem pak čekala na Kyu a společně jsme si šli vyčistit zuby a odmalovat se. Do chatky jsme pak přišli úplně mrtvý. Ještě aby ne po tak náročném dni. Hned jak jsem zalezla do postele a zachumlala se jsem usla. Tedy skoro. Vyrušilo mě klepání a Jungkookova hlava mezi dveřmi.
,,Holky? Jste tu?" Šeptl, aby se ujistil. Ne ty vole! Spí tady G-Dragon s TOPem.

,,Jojo, dobrou noc," odpověděla jsem místo toho a pak zase zalehla. Kookie už nic neřekl a jen za sebou zavřel dveře.

................

Vyspala jsem se přímo dokonale. S krásným pocitem jsem se protáhla a vylezla z postele. Jako správná nejlepší kamarádka jsem z Kyu zkopla deku. Ona se jen otočila a spala dál. Schválně jsem otevřela okno, aby jí pak byla zima. S dobrým pocitem a úšklebkem na tváři jsem se začala převlékat. Vzala jsem si na sebe černé legíny, aby mi byla dobře vidět moje dokonalá prdelka. No co? Kookie se přece musí na něco koukat. Ještě jsem na sebe hodila tílko a přesto si navlíkla mikinu s logem BTS. Modré vlasy jsem si pročísla a zavázala do culíku. Pak už jsem si jen nazula botky a vyrazila na Kookieho čekat ke stromu. Bylo mi jasné že tu ještě nebude, protože jsem vstávala o půl hodiny dřív než bylo zvykem. Sama jsem z toho byla v šoku. Nečekala jsem ale ani moc dlouho a do nosu mě praštila dokonalá vůně Jingkookovi kolínské. Věřte mi.... nejraději bych se teď jako správná perverzačka zvedla a na místě ho znásilnila, ale rozhodla jsem se si zachovat důstojnost. Proto jsem se normálně zvedla a došla k němu. Přátelsky jsem ho obejmula a pak se na něj usmála. Úsměv mi oplatil.

,,Takže špunte, kam dneska poběžíme?" Provokoval. Zmrd. Noo... jako. Mám hodně teorií kam bych s ním utekla. Třeba do jeho postele, do jejich dormu... nebo klidně i do jídelny. Bylo mi to jedno. Dělat jsme to mohli všude (xD).

BTS CAMPKde žijí příběhy. Začni objevovat