Probudila jsem se do krásného, sluncem prosvíceného rána. Aby ne když jsou konečně prázdniny! Dokonalé letní prázdniny! Tak moc jsem se na všechno těšila. Hlavně na společné dny se Sungií, mou práci a samozřejmě i na BTS CAMP, který nás čeká už příští týden v sobotu. Jsem ráda že poznám svoje idoly na živo. Po tak dlouhé době, co jsem o tom snila. Ale mrzí mě, že přijdeme o náš maraton ve videohrách. No... ale BTS jsou lepší.
Sedla jsem si a protáhla se, pak jsem okamžitě zamířila do koupelny, aby ze mě byl zas člověk. Nanesla jsem si krém na broskvovou pleť, řasenku a lehce růžovobéžovou rtěnku. Nakonec jsem si rozčesala vlasy a nechala je volně rozpuštěné.
Vyšla jsem a zamířila k mé bílé skříní, která se táhla přes celou jednu zeď. Pro první letní den jsem si vybrala džínové šortky s volným tričkem, na kterém byl Mickey Mouse.
....
Seběhla jsem dolů do kuchyně, kde jsem postavila vodu na čaj. Vytáhla jsem si svůj hrníček a dala do něj sáček s vanilkovým čajem.
Po dobu co jsem čekala, jsem krájela chleba a namazala si ho máslem a jamem. Vzpomněla jsem si přitom na JiMina a usmála se. (Miluje jami).
....
Už z hotovým jídlem a čajem jsem si sedla do obýváku na pohovku a zapla si televizi. Začala jsem přemýšlet o různých nesmyslech a přitom hypnotizovala strop. Televizi jsem vůbec nevnímala. No jo. Kyu prostě neumí šetřit peníze. To je asi důvod, proč si nikdy nenajdu přítele. Nebude mít se mnou trpělivost, protože pořád utrácím. Leda že by byl stejný shopaholic jako já. S největší pravděpodobností mi ho ale Sungie přebere, protože je mnohem hezčí než já. Ano. A tak se dostáváme k problému, který já nazývám "KSČP" neboli "Když se člověk podceňuje." To je tak, když si myslí, že všichni ostatní jsou krásní, hubení, dokonalý a já nevím co ještě, a vy jste jediný ošklivý a uhrovitý. A právě přesně toto si myslím, když vyjdu sebevědomě ven na ulici s tím že sem krásná. Jenže pak zahlédnu hezčí holku a moje sebevědomí je na bodu mrazu.
,,Kyu!" Probral mě z mého myšlení Sungiin hlas. Protočila oči a prohrábla si tmavé vlasy.
,,C-Co?" Zakoktala jsem se a konečně jí začala vnímat. Kdy vlastně přišla?
Mrskla po mě polštář. ,,Hurá! Konečně vnímáš. Říkala jsem, že jdu na ty vlasy. Už jsem totiž po běhání," informovala mne zatímco já si mnula nos.
,,Jakou barvu si dáš tentokrát?" Zeptala jsem se legračním hlasem.
,,Nevim, ale vím jistě že tohle je moje," olízla si rty a zmocnila se mé snídaně. Svině jedna. Ani jsem nestihla nic udělat a už do sebe hodila i čaj.
,,T-t-t-t-t," nebyla jsem schopna mluvit, jak mě vydeptala.
,,Papa, oběd ať je hotový, až se vrátím," poslala mi vzdušnou pusu a jak se tu objevila, tak i zmizela.
,,To. Je. Ale. Mrcha!" Ulevila jsem si, když už mě nemohla slyšet.
.....
Potom, co Sungie odešla na vlasy, jsem se pustila do uklízení. A jelikož, já mám v domě poměrně čisto, tak jsem uklidila i u Sung. Ani mě nepřekvapilo, když jsem v její posteli našla krabici od pizzy nebo jsem uklouzla po krabičce od kebabu.
Ale měli jste vidět tu skříň. Oblečení naházený kam se dalo. Ta holka by si už vážně mohla koupit novou skříň. Pomyslela jsem si když jsem uviděla tu spoušť. Samozřejmě jsem to uklidila, protože jsem hodná kamarádka.
...
Když jsem měla vše hotové, začala jsem konečně dělat oběd. Jelikož jsem nedávno četla, že BTS na palubě letadla uspořádali "Ramen Party" začala jsem dělat ramen. To je inspirace. Co bych bez těch kluků dělala (xD).
Začala jsem tedy mýt a krájet zeleninu. Následně jsem vše házela do velkého hrnce s vodou a dala dusit. Jelikož to nějakou tu dobu trvalo, tak jsem si sedla k baru a četla si časopis. Přesněji Elle.
.....
,,No teda! Tady to voní jak u Naruta doma," řekla medovovlasá Sungie ode dveří. Svině mi ukradla mojí barvu. Ale co. Za týden má stejně jinou.
,,Jak můžeš vědět jak to voní u Naruta, hmm hmm?" Vytáhla jsem na ní obočí, když si sedla. Položila jsem před ní misku a hůlky.
,,Soucítím s anime," odůvodnila mi s plnou pusou a obě jsme se rozesmály.
,,My jsme blbky," konstatovala pak. Když jsme obě dojedli, spolu jsme pak umyli nádobí a ještě si zahráli pár těch videoher, jelikož byla sobota a tím pádem Náš maraton videoher. Hráli jsme snad úplně všechno možný.
......
Týden uplnul jako voda a byl tu zase pátek. Tedy den před odjezdem na BTS CAMP. Za tu dobu sem stihla nafotit pár nových kolekcí a Sungie vyhrát další zápas a ještě si zajít do kasína. Jak to ta holka sakra dělá? Mě se stěží do programu vešel spánek se sprchou a jídlem a ona si ještě mezi tréninky chodí za roh do obchodu pro jídla. Sungie je prostě neskutečná. Ten její elán, když je venku fakt obdivuji, ale když je doma je to líná svině. Ale mám jí ráda.
,,Kyu! Poslouchej!" vytrhla mě opět z přemýšlení Sungie.
,,Jo,jo," odpověděla jsem věčně. Ona na mě vyplázla jazyk a hodila po mně plyšáka. Fialového méďu. Chytla jsem ho a přitulila se k němu.
,,Tak co jsem tedy říkala, hmm hmm?" Skřížila ruce na prsou Sungie.
,,Eghee," vydrala jsem ze sebe.
,,Ptala jsem se, co říkáš na vlasy," prohrábla si je. Ach ano! Zapomněla jsem se zmínit. Kvůli BTS CAMPU si je nechala udělat tmavě modré.
,,Vypadáš skvěle," usmála jsem se a vyjeli mi ďolíčky.
,,Já vím," řekla Sung a opět si je prohrábla. No jo. Egoista se pozná.
Vstala jsem z postele a dobalila si poslední věci, zatímco Sung nahlas pustila písničky a tancovala před zrcadlem. Zrovna tancovala na písničku od BTS "Fun Boys"
.....
Vstala jsem už v šest ráno, jelikož jsem samím natěšením nemohla spát. Tak jsem tedy vylezla a okamžitě utíkala do sprchy. Po tom co jsem důkladně vydrhla své tělo, jsem se jako vždy namalovala. Vybrala jsem si oblečení a běžela dolů. Je to tady! Konečně uvidím BTS!
.................
Ayo A.R.M.Y. a spol :D Tak jsem se odhodlala napsat další část xD Doufám že se líbila a omlouvám se za dlouhé čekání. Ale bacha! Jsou prázdniny a mě tento příběh baví ^^ Takže očekávejte každý den další kapitolku! ;)
PS: obrázek - Sungie
Vaše SweetLevi
ČTEŠ
BTS CAMP
FanfictionLee Sung Jae a KyuMing Jee. Dvě mladé potrhlé kamarádky, které mají stejnou vášeň - K-Pop. Velkou slabost mají zejména pro chlapeckou skupinu Bangtan Boys. Každý správný fanoušek se s nimi touží setkat a oni netvoří žádnou výjimku. Proto jsou neskut...