- Kyu -
,,Jo a nemusíme Vám snad připomínat že si máte vzít peníze... že ne?" Prohlásil rozespale a tudíž i roztomile JiMin, který pomalu usínal na remeně Kookieho. Aww! Tak to chce fotku! A to tak, že hned! Pomyslela jsem si a hned na to vytáhla mobil a vyfotila si to.
Bože! Fakt. Vidím je už pátý den a pořád nemůžu uvěřit tomu, že jsou to doopravdy oni. A navíc! Jsem pořád vymletá z toho že můžu chodit s někým jako je RapMon. Podívala jsem se na něj. Prostě jsem se na něj musela podívat. On najednou zamrkal a podíval se mým směrem. Automaticky jsem zrudla a začala se věnovat Yoongimu. V zádech jsem ale přesto cítila jeho pronikavý pohled.
,,Takže.. holky. Teď nade mnou přestaňte slintat a chvíli poslouchejte. Ode dneška nám začínají hlídky. A jelikož jsem prohrál v kámen nůžky papír, tak jí dneska od půlnoci má SUGA TEAM! To jste rádi, že?" Nevinně se na nás zazubil. Tak a chcípne. Ať si naserou já vstávat nebudu.
,,Budete mít hlídku ve dvojci, takže pohoda," chtěl si nás trochu udobřit.
,,Kamaráde.. to sis asi u holek pěkně poštval," vysmál se mu Jin. Suga nasadil poker face a vyfakoval ho.
.......
Po tom, co proběhla snídaně jsme se všichni odebrali do chatek připravit si věci do batohu.
,,Takže.. prachy, mám. Batoh, mám. Pití, mám. Mikinu, kdyby mi bylo chladno, mám. Kapesníky, protože vím jaký jsem prase, mám. Kšiltovku, mám," kontrolovala jsem si seznam věcí. Všechno jsem si narvala do batohu a pak ho zapla.
,,Hele.. co si mám vzít na sebe?" Přišla za mnou Sungie.
,,Jdi nahá. To by bylo nejlepší," poznamenala jsem. ,,Kookiemu se to bude určitě líbit," dodala jsem ještě.
,,Máš pravdu, půjdu nahá," řekla Sungie a začala se svlíkat. Já po ní hodila pohled /Vážně?/. Ona jen protočila oči a svlíkla si tílko.
,,Stejně se musím převlíct, tak nechápu o co ti jde," řekla a navlíkla na sebe tílko s logem B.A.P. Já sem nad ní jen mávla rukou a něco na sebe taky hodila.
,,A jak Vám to vůbec vychází s tim hnusákem?" Zeptala se mě najednou, když si nanášela řasenku.
,,Dobrý. Začali jsme spolu chodit. A není hnusnej! Je krásnej!"
,,Sim tě, vypadá jako kdyby ho vyblila žirafa a potom ho zase snědla, protože jí bylo líto aby tohle vidělo krásu světa," řekla mi. Já zkřížila ruce na prsou.
,,No hlavně že ty vypadáš skvěle, že jo," řekla jsem jí na to a na sebe si natáhla čistě bílé tílko s černou krajkou na lemu.
,,Já vypadám vždycky dokonale," řekla a pohodila vlasy. Pak si vytáhla mobil a dál si mě už nevšímala.
Zhodnotila jsem svůj outfit v zrcadle a pak si nanesla linky a řasenku. Víc jsem to řešit nehodlala. Zrovna jsem si chystala vzít konversky, když kluci zařvali nástup. Vážně? To je načasování.
,,10!"
,,9!"
,,Dělej! Kurva oni počítaj!" Zařvala na mě Sungie. No co seru na to. Popadli jsme bágli a já navíc konversky. Bosa jsem vypálila k Sugovi a věřte mi, v tu chvíli mi bylo vážně jedno, když na čuměli jako na kripla, hlavně jsem nechtěla klikovat. Doběhla jsem tam když zrovna řvali jedna.
,,Au! Nemusela si mě sejmout!" Řekla Daisy a mnula si nos.
,,Sorry. Potřebovala jsem přistávací plošinu a ty si byla po ruce," omluvila jsem se jí, když jsem si zavazovala moje miláčky (černý konversky).
ČTEŠ
BTS CAMP
FanfictionLee Sung Jae a KyuMing Jee. Dvě mladé potrhlé kamarádky, které mají stejnou vášeň - K-Pop. Velkou slabost mají zejména pro chlapeckou skupinu Bangtan Boys. Každý správný fanoušek se s nimi touží setkat a oni netvoří žádnou výjimku. Proto jsou neskut...